Játékunk első állomása az álmok birodalma... Lássuk, milyen történetek készültek erre a kulcsra:

Történet 1 - Álom

Történet 2 - Láz


Ha elolvastad őket, gyere vissza, és értékelj, véleményezz, pontozz!
Mindkét drabble esetében döntsd el, hogy:
Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak? (adhatsz 1, 2 vagy 3 kockacukrot)
Mennyire tetszett a történet? (adhatsz 1, 2 vagy 3 kockacukrot)
Továbbá írd meg bátran (és persze kulturált formában ;-) ) a véleményedet. :-)

Szerző: malfoykihivas  2012.04.06. 17:00 9 komment

Címkék: ujjgyakorlat

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr224362096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa1537 2012.04.07. 20:36:27

Sziasztok Kedves Írók!

ÁLOM:

Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
Azt hiszem ide nyugodtan adhatok három kockacukrot. :-) Szerintem rendben volt!
Mennyire tetszett a történet?
Nagyon! Ide is jöhet a három kockacukor, szeretem a romantikát, ez van!

LÁZ:

Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
Azt hiszem hogy a három kockacukor itt is jár. Külön gratula a különleges értelmezés miatt. Ha kizárólag az ötletességet pontoznám, akkor ide négyet adtam volna. :-)
Mennyire tetszett a történet?
Sajnos én menthetetlenül romantikus vagyok, így a lehangoló történetek annyira nem állnak közel hozzám, de a két kockacukor így is jár.

Tetszett a két történet különbözősége, ahogy ennyire mást látott a két író a kulcsban. Mindkét írás nagyon szépen volt megfogalmazva, öröm volt olvasni őket. Köszönöm!

További sok sikert és szép pontokat (vagy inkább jó sok kockacukrot) kívánok!

Sziasztok, Ancsa! Kritika Klub (Megtalálsz minket a Merengő Fórumán. :-D)

mellons 2012.04.09. 18:28:18

Üdv az íróknak!

Ami az első történetet illeti:
A kulcs értelmezése azt hiszem, így a legkézenfekvőbb. Amivel nincs is semmi baj. Egy rémálom, a felriadás, és egy egészen másfajta álom, egy megvalósult elképzelésé, reményé. Tulajdonképpen kétszer is teljesítetted az elvárást a kulcs kapcsán. Éppen ezért beledobok 3 kockacukrot a teádba.
Hogy mennyire tetszett? Azt hiszem, az sajnos csak 2 cukor. Megmondom miért. A Dracóban végbemenő folyamatot nehéz ilyen röviden megírni. Először alig várta, hogy rákerüljön a sor Harry kínzásában, aztán pedig már képtelen megátkozni. A rosszindulata, káröröme gyorsan vált át bénult helytelenítéssé. Értem én, hogy Harry tudom ám nézni azzal a gyönyörű smaragd szemével, de ennyire azért talán nem bűvölik el a halálfalók körében álló Dracót. :D Veszélyes játék. Jobban elhittem volna, ha már az elején is kényelmetlenül érinti, hogy ott kell lennie, néznie, mit művelnek Harryvel. Amúgy szépen fogalmaztál, megnyugtató, hogy Draco jól döntött, és a szabad élet kilátása felé lépett. Kedves a lezárás, a szerelem és a boldog megnyugvás.

A második történet:
"És álmodunk, ezeréves álmot." Hányszor megtörténik velem, hajaj. Ötletes volt a kulcs felhasználása, nagyon szépen működött. Végig jelen volt, nem kérdés, hogy 3 lesz az a cukor.
A tetszés szintén 3. Magával ragadó a hangulat, nagyon érdekes a történet felépítése, igazán szép a fogalmazás, és tetszik az értelmezés.
"Időtlen idők óta nem beszéltek hozzá, a többségük időtlen idők óta nem beszélt senkihez. Scorpius kiskorában azt gondolta, el is veszítették már ezt a képességüket, beledermedve a konok, büszke hallgatásba," Nagyon el tudom ezt képzelni. Valahogy félelmetes is különben az üres, hatalmas Malfoy kúria képe, ahol már a festmények is hallgatnak. És ugyancsak felfigyeltem a széllel kapcsolatos képzetedre: "A kitört vagy nyitva felejtett ablakokon belopózott a szél, és sírva rohant végig a folyosókon. Emberhangon sírt, fiatal lány hangján." Szoktam figyelni a szelet. Hogy milyen hangot hoz, min fúj át. Mindig annyira más.
Jó kis novella volt ez.

Mindkét történetet és író munkáját köszönöm. :)

Kyraper 2012.04.18. 19:38:48

Álom

Kedves Író!

Megértem a bánatod, én is szívesen venném, ha enyémek lennének a jogok, de nincs mit tenni, JKR lenyúlta előlünk. :P

El vagyok kényeztetve, még egy Drarryt olvashatok. *.* Ti aztán tudjátok, mi kell nekem. Tetszett, hogy sötét, komor hangulatban indult a történeted, igaz, az első perctől bíztam a boldog végben, mert azt jobban szeretem a sad endnél. Igaz, kicsit kiszámítható volt, hogy az álom kulcs így lesz felhasználva, de mégsem éreztem elcsépeltnek a történeted, mert a stílusod nagyon kellemes, tudtál egy kis pluszt adni az eddig ismert, hasonló alapra épült ficekhez.

Mondjuk az hitelesebb lett volna, ha Dracóban nem simán Harry smaragd szemeinek rávetülésétől jöttek volna a mélyebb érzelmek, hanem elejtettél volna 1-2 mondatot arról, hogy Draco érdeklődik Harry iránt, megmozdult már benne valami a fiú iránt. De ettől eltekintve tetszett a történeted, Neked is jár a dicséret, amiért bevállaltad az ujjgyakorlatot a rendes fic mellett.

Köszönöm az élményt, gratulálok ehhez az egyperceshez!

Puszi, Kyra
Kritika Klubtag (Megtalálsz minket a Merengő fórumán ;))

Kulcs: 3 kockacukor
Tetszés: 2 kockacukor

Láz

Kedves Író!

Awh, Scorpius! *.* Nagyon szeretem Őt (főleg, ha Al a párja. :P), így örültem, hogy ezúttal nem Draco főszereplésével olvashatok egy történetet. Szeretem a komorabb történeteket, és a Tiéd teljesen a hatalmába kerített. Egyszerűen remek volt, minden tekintetben! A szerkezete mesteri volt, a nyelvezete magával ragadó, a cselekmény elgondolkoztató.

Elvarázsoltál, nem tagadom, és a 3-3 kockacukrot most kimondottan keveslem. Mind a négy eddig felkerült történet nagyon tetszett, de a Tiédben volt valami plusz, valami megfoghatatlan, valami… ej, nem is tudom. Megérintett, különleges egyperces volt. Sajnálom, hogy a véleményemmel nem tudok annyit adni Neked, mint amennyit Te adtál, de remélem, a pontok, azaz a cukrok beszélnek helyettem.

Szívből gratulálok, köszönöm, hogy olvashattam, élmény volt!

Puszi, Kyra
Kritika Klubtag (Megtalálsz minket a Merengő fórumán ;))

Kulcs: 3 kockacukor + 2 doboz :P
Tetszés: 3 kockacukor + 2 doboz ♥.♥

Etti2011 2012.04.19. 14:41:08

Álom

Kedves Író!

Kulcs: 3 kockacukor
Tetszés 3 kockacukor
Nagyon tetszett a történet. Igazán feszült hangulata volt végig, teljese jól el tudtam képzelni a jelenetet, igényes volt a fogalmazás, és kellemes "csalódás" a vége. Köszönöm, hogy olvashattam, igazából olvastam volna még tovább is, pedig egyáltalán nem vagyok slash párti.

Üdv: Etti

Etti2011 2012.04.19. 14:41:53

Láz

Kedves Író!

Kulcs: 3 kockacukor
Tetszés: 2 kockacukor
Tetszett az ötlet, tetszett a vers is, ami színesítette az egyébként komor történetet. A megfogalmazás itt is igényes volt. Csupán azért adtam 2 kockacukrot, mert nem szeretem Scorpiust... De ez maradjon az én hiányosságom, te mindent megettél, amit csak lehetett.

Üdv: Etti

Sophy Black 2012.05.03. 19:27:15

Sziasztok!
Mind a kettőtöknek gratulálok, nagyon szép történeteket hoztatok össze!
Az Álom írójához:
Magával ragadó történet volt, tetszett az egyszerűsége. Kicsit kiszámítható volt, de ez semmit nem rontott a történeten (azért reménykedtem, hogy jól gondolkozok, és nem sad end lesz :D ). A megfogalmazás is tetszett, összességében egy igényes történetet olvashattunk.
A Pontok:
Kulcs: 3 kockacukor
Tetszés: 3 kockacukor

A Láz írójához:
Tetszett ez az újfajta megközelítés, és - bár nem szeretem a komor történeteket - ez mégis nagyon tetszett. A versért külön dicséret, nagyon feldobta a történetet. Tetszett a megfogalmazás, a történetedet elgondolkoztatott, ez pedig nálam ritka. Én is keveslem ezt a három-három kockacukrot, legszívesebben raknék hozzá még néhány dobozzal.
Pontok:
Kulcs: 3 kockacukor
tetszés: 3 kockacukor (és még néhány doboznyi)

Köszönöm, hogy elolvashattam ezeket a történeteket! További szép pontokat kívánok: Sophy

czenema · http://www.fanfic.hu/merengo/viewuser.php?uid=11282 2012.05.07. 12:09:21

Kedves Írók!
:D
milyen jópofa helyzet, hogy párban lehet/kell pontozni...

Nos, 1.történet ÁLOM:
3 kockacukor :D a kulcs felhasználása és a tetszés is.
Kicsit perverz vagyok, tudom jól, de az ilyen rövid rémálom utáni összebújós jelenetektől mindig ugyanaz jut eszembe: "De Édes!"
Egyébként nagyon részletes kis álom volt ez, érthető, hogy miért hat rá ennyire nyomasztóan.
(bár én tudnék ilyen ujjgyakorlatot írni!)

2. történet LÁZ:
szintén 3-3 kockacukor, a kulcs felhasználása a lázálomban nagyon ijesztő a végén, de abszolút érthető, nagyon jól érzékelhető. Ó, igen, milyen nyomasztó lehet így a Kúria, hogy csak a múlt árnyai lakják, és mégis mennyire próbálják megszerezni maguknak Scorp lelkét... Hátborzongató lett!
Tetszett, nagyon kíváncsi vagyok a nevedre!

Köszönöm, mindkét Írónak, még egyszer!
Mariann, Kritika Klub Tag (Megtalálsz minket a Merengő fórumán).

Narce 2012.05.27. 15:12:39

Sziasztok!

Pontjaim:

Álom:
kulcs: 3 mert vitathatatlanul benne volt.
tetszés: 1, engem sajnos egyáltalán nem érintett meg. Egyszerű jelenet, jobban megállná a helyét egy nagyobb sztori részeként, mint így, önmagában. Így kicsit olyan se füle se farka érzést hagyott bennem.

Láz:
kulcs: 3, mert itt is vitathatatlanul benne volt, és az utolsó mondat szerintem kifejezetten ütős lett.
tetszés: 3, mert többet nem lehet. Nagyon megfogott, lényegretörő volt, és én imádom a romantikának ezt a sötétebb fajtáját. Scorpiusnak személyiséget is adtál, ami egy ilyen rövid történetben külön tetszett. Gratulálok!
Alcyone, Kritika Klub-tag (a Merengő fórumán megtalálsz minket)

CielTheGayLord 2012.05.31. 16:54:47

Álom

Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?

Kétségkívül benne volt, elég fájó módon. ;S Három kockacukor.

Mennyire tetszett a történet?

Tetszett, hogy Drarry, az is, hogy Draco félt; szépen volt megjelenítve, még akkor is, ha álom volt. Ezáltal happyt kaptunk, de ki tudja, hogy elmaradnak-e a rémálmok? Mindazonáltal jó volt olvasni, három kockacukor. :3

Láz

Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?

Érdekes értelmezés volt, mindképpen megérdemli a három kockacukrot. :)

Mennyire tetszett a történet?

Hm, amikor jelzőket kerestem rá magamban, ezek a szavak ugrottak be: elvont, beteg, sötét… amiket alapjában véve imádok, és egy olyan Coryt hoztál nekünk, akit ilyen gondolatokkal nagyon szeretnék. Tiszta szívvel adom meg a három kockacukrot. :3

Üdv: LoWeDrUmAnDbAsS, Kritika Klub
süti beállítások módosítása