mentor_harry_by_batcii.jpgElérkezett a pillanat, amikor Harry Potternek tanulnia kell. Tudtok alkalmasabb személyt arra, hogy Harry mentora legyen, mint egy Malfoyt? Hát, mi sem.

CÍM: Ginny-projekt
CSAPAT: Mentor
KULCS: Harry Potter
JOGOK: Minden jog azt a nőt illeti, aki megteremtette nekünk Harry Potter világát, név szerint. J. K. Rowlingot. Nekem semmiféle anyagi hasznom nem származik a történetből, pusztán kölcsönzöm az általa kitalált helyszíneket, szereplőket.
MŰFAJ: Novella
FIGYELMEZTETÉS(EK): Slash, OOC karakterek, AU, enyhe szexuális tartalom
KORHATÁR: 16
TARTALOM: Harry Potter arra az elhatározásra jut, hogy visszaszerzi azt a nőt, akit élete szerelmének gondol, és ebben Draco Malfoy segítségét kéri.

Kattints ide, és olvasd el a történetet!

A képet Batcii készítette

Szerző: malfoykihivas  2015.04.03. 19:00 16 komment

Címkék: slash draco Harry Potter

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr427315876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virginie* 2015.04.03. 20:51:23

Kedves Író!

A Te történetedet véleményezem először a kihíváson, izgulok is :)

1. IGEN, megfelelt a csapatnak. Volt mentorkodás bőven, Draco bevetett minden trükköt, amit csak ki tudott találni ,hogy Harryvel tölthesse az idejét :)

2. KULCS: Harry tökéletes alakítást nyújtott a tanítvány szerepében. Bénázott kissé, de lelkesen tanult, és a végére megjött az esze is :)
5 pont

3. KARAKTEREK: Ezzel már picit bajban voltam, főleg Harrynél. Dracót ügyesen megformáltad - a háború után vállalkozásba kezd, okos, cseles és persze dögös. Hermione szeretné, hogy Harry boldog legyen, ezért a maga módján segít neki ebben. Ők rendben vannak. Még az sem zavart, hogy Ginnyről kevés pozitív szó esik, mert eléggé utálom őt, szóval ez sem gond :D
Harry viszont picit mintha eltévedt volna az erdőben. Végig azon törtem a fejem, mi a fenét akar Ginnytől, ha egyszer már a lány csúnyán kihasználta őt és becsapta. Ha rajtakapod a szerelmedet egy másik pasival, nem valószínű, hogy bocsánatkérés és hosszas könyörgés nélkül egyáltalán felmerül benned, hogy újrakezdjétek a kapcsolatot. És itt szó sem volt könyörgésről, sőt, mintha még Harry kuncsorgott volna Ginnynek, hogy adjon neki újabb esélyt. Mi van??? A bizalom fontos egy kapcsolatban, és mivel az egész történet Ginny visszaszerzésére épült, engem már az elején összezavartál. De ez talán a cselekményhez tartozik már. Maradjunk Harrynél. Ügyetlenkedett a mentorkodás ideje alatt, de kitartóan megbirkózott Draco ötleteivel. És a végére csak megjött az esze, rájött, hogy kivel is akar igazán együtt lenni. Szerencsére.
4 pont

4. CSELEKMÉNY: Az előző pontnál már részleteztem, hogy mi a gondom vele. Azt leszámítva a történet gördülékenyen haladt, nem volt gondom vele. Picit ugyan kiszámítható volt, de ez legyen a legnagyobb baj.
3 pont

5. TETSZÉS: Különösebb helyesírási hibát nem láttam, ez már jó pont :) Olvasmányosan írsz, a stílusod megfelelő. KÖnnyed, aranyos történetet írtál, pont megfelel egy hosszú hét utáni péntek estére.
4 pont

További sok sikert kívánok!
üdv,
Virginie

Bigfoot2 2015.04.05. 19:07:48

Kedves író!

1.Igen, megfelelt.

2. Harry tökéletesen ügxetlen tanítvány volt, de tőle nem is vàrtunk màst. :) 5 pont.

3. A Karakterekkel nekem is akadtak problémáim, de az OOC jelzés miatt szàmítottam rá, így ez 4 pont.

4. A cselekményt bővebben is ki lehetett volna fejteni. Harry mániája Ginny iránt nem igazán volt érthető. Olyan volt, mint egy bolond szerelmes, de vagy egy megszállott, aki görcsösen ragaszkodik valamihez. 3 pont

5. Egy könnyed, egyszerű kis novella volt, ami olvastatta magát. Akadtak elírások, de ez nem akasztott meg, és ha nem kritikus szemmel nézem, akkor tetszett. 4 pont

Gamer Lány 2015.04.07. 10:10:57

Kedves Író!

Had ajándékozzalak meg pár szép ponttal!

1, Csapat: Igen. Igazi mentorkodásnak voltunk tanúi.
2,Kulcs:Na igen :D Harry édes volt. 5pont
3, Karakterek: Nagyon jó volt. Hermione a keverő, Draco a mentor és Harry a bénázó tanonc. 5pont
4,Cselekmény: Nos ezt egy kicsit jobban is kifejthetted volna.A vége egy kicsit hirtelen lett. A tanítási procedúra viszont remek volt. 4pont
5, Szeretem a könnyed történeteket és imádom, ha Ginny a rosszfiú vagy rossz-lány. :D 5pont

Köszönöm!

Gamer Lány

SlytHay 2015.04.09. 00:10:42

Kedves Író!

1. IGEN

2. Kulcs: Nincs kivetnivalóm, Harry végig a tanulni vágyó tanítvány szerepében tündökölt - vagy épp botladozott. ;)
5 pont

3. Karakterek: Nagyjából mindenki a helyén volt. Mivel ott az OOC-figyelmeztetés, így Dracóba sem köthetek bele igazán. Megvolt a sajátos mardekáros trükközés, a malfoyos büszkeség. Ami viszont zavart Dracót illetően, az a hirtelen kitörő drámázás a végén. Ez kicsit sokkolt, nem számítottam rá. :D Harryvel kapcsolatban a motivációt nem értettem igazán. Már-már megszállottan akarta visszaszerezni azt a nőt, aki elárulta, megalázta, hadd ne soroljam... És ezek után még ő akar visszamászni hozzá. Szomorú azt látni/olvasni, amikor valaki ennyire elveszett a saját álomvilágában. Ginny neki a gyermekkora óta vágyott édes életet személyesíti meg, és egy darabig úgy tűnt, ez az álom akár a valóság is lehetett volna, de aztán ez a vágykép összetörik, ő pedig nem tudja feldolgozni a csapást. Csak emiatt tudom elképzelni, hogy ennyire logikátlanul működik az a motor, ami hajtja őt előre a Ginny-projektben. Hermione bár keveset szerepelt, mégis önmaga volt - szervezkedik, kéretlenül is segédkezik, tanácsot ad. Ginnyt pedig kellően ellenszenvesre sikerült megírnod; bár sosem kedveltem a karaktert, szóval engem nagyon könnyen meggyőztél. :D
4 pont

4. Cselekmény: A történetvezetés gördülékeny, érthető, nincsenek logikai gubancok. Viszont elsietettnek érzem a cselekmények vonulatát. Maguk a leckék ügyesek, ötletesek, szépen követik egymást - noha szívesen olvastam volna még néhány hódító-trükköt Draco prezentálásában, és ha egy kicsit jobban érzékeltetted volna Harry gondolatainak, érzelmeinek a változását... A végén így túlontúl egy arculcsapás hirtelenségével érkezik a paradigmaváltás Harry részéről. Ezt akár már 1-2 korábban beszúrt elmélkedő gondolatmondattal is fel lehetett volna vezetni, hogy jobban érzékelhesse az olvasó, hogy Harryben, annak ellenére, hogy Ginny megszállottja, folyamatosan változik valami Draco iránt. Igen, ott volt az a néma féltékenységi jelenet, de még mindig kevésnek érzem. Azért adok csak ennyi pontot, mert bár tényleg olvasatosan írsz, nekem személy szerint nagyon fontos szempont egy történetnél, hogy a végkifejlet felé tartó vágta során legyen idő elidőzni a karakterek fejében is, hogy esetlegesen érzékelhetőek legyenek a végbemenő változások.
3 pont

5. Összbenyomás: Mint már fentebb említettem, gördülékeny a fogalmazás, csupán figyelmetlenségből adódó elírás maradt benne 1-2, de ezek egyáltalán nem akasztottak meg. Könnyű esti történet volt, jólesett most, de a számomra kiemelt hiányosságok zavartak olvasás közben.
3 pont között

Köszönöm, hogy olvashattam a történetedet!
Üdv,
SlytHay

BNori 2015.04.09. 23:41:34

Kedves Író!
1.)Csapat: Igen, megfelelt, én is elfogadnék egy ilyen mentort. :D
2.)Kulcs: Igen, Harry, ügyetlenkedő, esetlen, de elszánt tanítvány volt.
3.)Karakterek: Nos, kint volt az OOC, úgyhogy nem akadtam fenn (annyira :D) Draco drámázásán a végén. Egyébként megvolt benne a malfoyos jellemvonása, a hátsó szándékai pedig igazán rá vallottak. Harry indítékait nem értettem, miért akarta visszaszerezni azt a nőt, aki őt csalta meg, úgy, mintha legalábbis Harry követett volna el ellene valamit. Hermione abszolút kedvencem volt a szervezkedésével, kéretlen közbeavatkozásával és Dracóval folytatott szópárbajaival. :) Ginny egy idegesítő liba volt itt, ráadásul még hűtlen is, nem igazán értettem Harryt, hogy miért ment utána, még a Dracóval töltött éjszaka után is. 4 pont.
4. Cselekmény: A tanítás és Dracóék szervezkedése jó volt, megfelelően kifejtve, humorosan, mit ragozzam, tetszett. :) Viszont a vége... Nos, valahogy annyira elsietettnek tűnt. Harry egyik pálfordulást a másik után tette, bár a Draco iránt ébredő érzései kialakulását valamelyest azért láttattad velünk, viszont ennél még részletesebb kifejtést igényelt volna szerintem, akárcsak a "megszökése", valamint végül a döntése. 3 pont.
5.) Tetszés: Könnyed kis történet volt, olvasmányosan fogalmazol, összességében tetszett a történet, ha az előbb említettek jobban meg lettek volna magyarázva, még jobb lett volna. Viszont élveztem az olvasást, úgyhogy: 4 pont.

Köszönöm, hogy olvashattam, és további sok sikert!
Üdv: BNori, Kritika Klub (megtalálsz minket a Merengő fórumán)
Köszönöm

Kihívás Admin 2015.04.11. 00:09:40

@BNori: Szia! A kulcshoz elfelejtettél pontot írni. Kérlek, írd meg, hány pontot szántál Harryért. :-)
Köszönjük!

Heteira

BNori 2015.04.11. 00:30:45

Sziasztok! Ne haragudjatok, igen, 5 pontot szántam. ^^"

G.Mária 2015.04.11. 13:01:46

Kedves Író!

1, Igen, ezen nincs mit megmagyarázni.

2, Harry jött, botladozott, és sikerült néhány dolgot elsajátítania Dracótól. 5 pont

3, Itt kicsit bajban voltam. Gnnyt nem szeretem, így nem akasztott ki, hogy ilyen kis picsás :) Dracóval sem akadtak különösebb problémáim, Harryvel annál inkább, de a többiek előttem már kifejtették. 4 pont

4, Kicsit gyors volt, de ettől függetlenül tetszett. Külön kiemelném a táncikálós jelenetet. Jól mulattam rajta. A végén elsietettnek érzem a nagy egymásba borulásukat. 4 pont

5, A hibái ellenére tetszett. Jót szórakoztam rajta. 5 pont

Sok sikert! Marika

Szilvia Ruff 2015.04.15. 10:24:53

1. Megfelelt-e a történet a csapatának? (IGEN-NEM)
Igen. Draco tanított, Harry pedig próbálkozott a tanulással. Ügyesen teljesítetted a feladatot.
2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak? (1-5)
A történet teljesen Harry körül forgott, és tanult is rendesen. 5 pont.
3. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket? (1-5)
Dracót jól megformáltad, élethűen írtad le a karaktert.
Harryt is jól formáltad meg a tanítvány szerepére.
Ginnyt pedig alapból nem kedvelem túlzottan, így nem zavart ez a stílus, amit ráaggatál.
5 pont
4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt? (1-5)
Nem túl egyedi a mű, hiszen rengeteg ilyent olvashattunk már, de ettől függetlenül szépen halad a történet. 4 pont
5. Mennyire tetszett a történet? (1-5)
Bármennyire is klisés, nekem tetszik az ilyen fajta mű, élveztem az olvasását. 5 pont

Endra 2015.05.05. 13:30:52

@Virginie*:

Kedves Virgine*!

Eredetileg úgy terveztem, hogy bele sem mászok Harry fejébe, és csak Dracóval viszem végig, ezért lehet az, hogy keveset lehet megtudni arról, hogy mi viszi előre. Ezen mindenképpen javítani fogok majd. :)

Köszönöm, hogy írtál!
Üdv: Endra

Endra 2015.05.05. 13:32:49

@Bigfoot2:

Kedves Bigfoot2!

Harry "mániája" kissé érthetetlen, ez igaz, de majd bővítem a történetet. Talán akkor érthetőbb lesz. :)

köszönöm, hogy írtál!
Üdv: Endra

Endra 2015.05.05. 13:34:29

@Gamer Lány:

kedves Gamer Lány!

A vége valóban gyors, de ezen majd javítok. Örülök, hogy tetszett. Ginnyt nem szeretem, ha rajtam múlna akkor máglyán égne el. :)

Köszönöm, hogy írtál!
Üdv: Endra

Endra 2015.05.05. 13:37:05

@SlytHay:

Kedves SlytHay!

Nincs olyan, amivel ne értenék egyet veled. :) Már dolgozom rajta, hogy a csábítási trükköket jobban kidolgozzam, és lesznek benne új jelenetek is, a végét pedig átírom, mert valóban hirtelen van. :)

Köszönöm a véleményed!
Üdv: Endra

Endra 2015.05.05. 13:38:50

@BNori:

Kedves BNori!

Neked is csak azt tudom írni, hogy rajta vagyok a javításon, mindenképpen át lesz írva a vége, és Harry indokait is jobban kifejtem majd. Örülök, hogy tetszett!

Köszönöm, hogy írtál!
Üdv: Endra!

Endra 2015.05.05. 13:39:43

@G.Mária:

Kedves G.Mária!

Örülök, hogy tetszett, és igyekszem majd javítani rajta!

Köszönöm a véleményed!
Üdv: Endra

Endra 2015.05.05. 13:40:59

@Szilvia Ruff:

Kedves Szilvi!

Örülök, hogy tetszett, és köszönöm a véleményedet is!

Üdv: Endra
süti beállítások módosítása