A szerelem fáj - örök igazság, amit Dracónak is meg kell tanulnia.

Cím: Can you feel my pain?
Csapat: Draco
Kulcs: 2 – „Úgy, mint egy szörnyű álom, néha-néha feldereng, hogy az, ami mással történt, történhet velem, s veled.” – Demjén: Hogyan tudnék élni nélküled
Jogok: Rowling anyánké, a gyönyörű szép kulcsom Demjén bácsié
Műfaj: Angst, dráma, hurt/comfort, AU
Figyelmeztetések: slash, csúnya beszéd, komor hangulat
Korhatár: attól függ, hogy a fiatalok mennyire szoktak hozzá a csúnyabeszédhez. + 14 és + 16 között mozog (jó lenne, ha a hőmérséklet lenne annyi, mi?!)
Tartalom: „Persze, amit nem akarunk tudni, az akaratlanul is a fülünkbe jut, ez annyira alapvető dolog… imádjuk Murphyt, nem igaz? Pontosan ezért köszörülte meg a torkát Narcissa, és kezdett el halkan beszélni – szavait persze Draco tökéletesen értette.”
 

Elolvasom

Szerző: malfoykihivas  2011.10.18. 19:00 9 komment

Címkék: slash draco kulcs2

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr803301241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rosemalfoy 2011.10.18. 20:04:16

Kedves Író!

Annyira örültem Neki, hogy ismét egy Drarryt olvashattunk, de eléggé megtépáztad vele a lelkemet. De ennek ellenére tetszett.
Íme a pontjaim:

Kulcs: 5
Szerintem egyértelműen benne volt, és tetszett a megoldás.

Karakter: 5
Számomra a karakterek is könyv hűek lettek, Draco, annak ellenére, hogy szerelmes lett, nem vált nyálas tinivé, nem lett lányos megőrizte önmagát. Mivel az ő szemszögéből olvastuk a történetet, Harryt az is ő általa ismertük meg, így az ő karakterét nem ismertük meg annyira, de ami kiderült róla az könyv hű volt, és mivel ő számomra néha kissé instabil jellem, eltudom róla képzelni azt, hogy a ránehezedő nyomás miatt, ez történik vele. Szóval nálam minden képpen max pont jár a szereplőkért.

Cselekmény: 5
Igazán élvezetes volt olvasni ezt a történetet, annak ellenére, hogy elég depis hangvételű volt. Tetszett az a kissé könnyed stílus amivel írtál, még is átérezhető volt minden.
Tetszett az ötlet, hogy Lus és James múltja megismétlődik fiaik életében, bár az sem végződött túl boldogan, szegény fiataloknak még annyi sem jutott.

Történet: 4
Sajnálom, de nem bírom a depi endet, számomra csak ez nem tetszett a történetben, minden más nagyon jó volt, azt hiszem feljebb már eleget dicsértem.
Köszönöm, hogy olvashattam.

Sok sikert a Kihíváshoz, és sok szép pontot.
Puszi: rosemalfoy ( RoseM ) Kritika Klub Tag ( megtalálsz minket a Merengő fórumán )

sevsnape78 2011.10.18. 20:36:45

Kedves Író!

Tőlem szokatlan módon (és idő híján) először a pontokat kapod meg rövidebb értékeléssel, aztán amint lesz időm, akkor írok Neked hosszabb véleményt is. :)
Elöljáróban annyit, hogy imádtam a történetedet, még a sad end ellenére is! :)

Kulcs: 5 pont - Tökéletes, nagyon jó megoldás volt! Külön tetszett, hogy az egyik szereplőddel is elmondattad. :)

Karakterek: 5pont - Annak ellenére, hogy furcsa volt számomra a Lucius/James szál, nem panaszkodhatok. Draco Draco volt, Harry pedig Harry. A mellészereplők is tetszettek!

Cselekmény: 5pont - Tetszett, nagyon! Bővebben majd később úgyis írok. ;)

Történet: 5pont - Erről is írok Neked később bővebben, egyelőre annyit, hogy faltam a soraidat, és bár ezer egyéb dolgom lett volna, ameddig nem értem a végére, nem tudtam elszakadni az olvasástól. :)
Később "találkozunk" még! :)

koiji 2011.10.18. 21:13:54

Kulcs:5
Nagyon tetszett, ahogy beillesztetted.
Karakter:4
Dracon jól látszott a változás, de Harry kicsit követhetetlen volt. NEm értettem a legvégén, hogy ment benne végbe a változás.
Cslekmény:5
Szép, kerek történet. Jól kidolgozott, érthető.
Történet: 5
Lendületes, sodró, izgalmas történet, ami számomra kissé szomorú véget ért. Én jobban szeretem a Happy endeket, de így is nagyon tetszett.
Köszönöm, hogy olvashattam.

Lilcsyke 2011.10.19. 16:20:37

Szia!

Húha... vegyes érzésekkel viseltetek a sztori iránt. Egyrészt, jó ötlet volt ez a párhuzam Luc/Jamie és Drarry között... és jó volt, hogy Dracónak tényleg nem volt akkora szerencséje, mint Lucnak. (egyébként ez szerintem nem sad end ^^ hiszen bárki megtalálhatta Dracót - Harryt is simán ---jól sejtem hogy Voldemort a ludas a viselkedésében?---, és akár még minden rendbe is jöhet ^^) Tetszett a Blaise/Draco dolog, de azt hiányoltam, hogy konkrétan miért nincs kijelentve, hogy igen, Blaise meg Dracóba van belezúgva >.< xD És Blaise-t imádtam egyébként :3 Őt alapból imádom ^^ És te úgy hoztad, ahogy én szeretem ^^ Tehát összességében szépen felépített volt, a kulcs iszonyat jól helyezkedett a ficben, és tetszett ez a függővég szerű befejezés is, mert nyitva hagytad annyira, hogy azért még tovább gondolhassa az ember :) Azonban volt pár dolog a negatív oldalon: az egyik a stílus. Igazából nincs vele baj, szóval ügyesen vezeted a mondatokat, tapasztaltan írsz, ez nyilvánvaló. De nekem mégse tetszik. Ez egyéni szoc problem, megintcsak, tudom... Nem tudom megfogalmazni, hogy mi van a stílusodban, de egy kicsit... furcsa. A kiszólások, az olyan megjegyzések, hogy "ahogy azt Móriczka elképzelte", meg ilyesmi... én ezeket egy ficbe nem írnám bele, főleg nem egy dracósba o.O De persze a te dolgod, ha te így szereted, akkor csináld így :) Még amit észrevettem, hogy annyiszor bétáztad a történetet, hogy végül "túl" bétáztad, és pár helyen logikai hibákat és elgépeléseket láttam, szóismétléseket (ezt csak megemlítettem, hogy nézd majd át később ^^). A karakterekben viszont volt egy dolog, amin nagyon meglepődtem (rossz értelemben), méghozzá Luciusszal kapcsolatban. Lehet, buta vagyok, de Lucius nálam olyan, mint Piton - ők sose zokognak. Ezt egyébként utáltam is a Halál Ereklyéiben Pitonban. Nem azért, mert úgy gondolom, nincs lelkük, nincsenek érzéseik. Persze, hogy vannak, hisz emberek. De ha valaki olyan sokáig visel egy szerepet, mint Piton, aki utálatot mutat minden diák felé (kivétel egy-két mardekáros), aki mindig komor és baljós, vagy Lucius, aki szigorú, fensőbbséges apa, aki könyörtelen és lekezelő... Még ha nem is ilyenek ők "valójában", de beleszoknak. Ennyi év után nem tudnak csak úgy kitörni alóla. Ők sosem zokognak, akkor sem, ha nagyon fáj. Esetleg egy-két könnycseppet elhullatnak, az még belefér... De. Nem. Zokognak. Legalábbis szerintem. De főleg nem egy évtizeddel ezelőtti be nem teljesült szerelem miatt. Oké, ez legyen nekik tüske még ennyi év után is, de ez a fajta kitörés nálam már túlzásnak számít :( Dracótól nem volt rossz, belőle kinéztem, sőt, még OOC sem volt annyira, hisz a hatodik HP-ban őróla látszik, hogy valóban ilyen érző lény, és tetszett így :) De Luciustól... á... :( Sajnálom, nem elkeseríteni akarlak vele, meg ha te így látod őt, akkor így látod, hát istenem :) Csak azért írtam le mindezt, hogy lásd, miért adom azt a pontot, amit adok. :) Azért köszönöm, érdekes olvasmány volt, és remélem, azóta már kiheverted ezt a hangulatot :( Sok sikert a továbbiakban :)

Pontok:

Kulcs: 5
Karakterek: 3
Cselekmény: 5
Történet: 3

Rosebimb 2011.10.19. 19:25:32

Megérintettél. Majdnem sírtam, ami nálam ritkaság. Az elején nem tetszett annyira, de aztán...
Pontozás:

1. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
5

2. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
5

3. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
5

4. Mennyire tetszett a történet?
4

Ancsa1537 2011.10.19. 23:01:22

Kedves Író!

Kulcs: 5
Remekül oldottad meg, végig jelen volt a történetben.

Karakter: 5
Itt igazából csak Draco és Harry karakterét vettem figyelembe, Lucius már sántított nekem egy kicsit, de mivel nem volt komoly szerepe a történetben, nem hiszem, hogy pontot kéne levonnom miatta. :-) Szóval a két srác karaktere nekem rendben volt.

Cselekmény: 5
Szépen kidolgoztad, ráadásul nagyon tetszett a megoldás, ahogy a cselekményt a kulcsra építetted.

Történet: 4,5 (Ha nem lehet, akkor 4)
Azért nem adok maximumot, mert egyrészt nem szeretem a szomorú végeket (bár csak emiatt nem vonnék le pontot), másrészt a vége nekem egy kicsit furcsa volt. Értem én, hogy mi történt, csak...

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa!

sevsnape78 2011.10.20. 13:02:18

Kedves Író!

Ahogy ígértem, itt vagyok egy kicsit bővebb véleményezéssel. :)
Nos, a pontokat már leírtam neked, így abból már láthattad, hogy szerettem a történetedet. Draco karaktere nagyon tetszett, és Blaise...Ó, hát imádtam!
A stílusodat is, amellyel megírtad nekünk ezt a remek kis történetet.
Szeretem a feszültséggel teli alkotásokat, és a Tiéd bővelkedett ebben. Egyedül nekem is pöppet Lucius volt furcsa, ezzel a zokogással. Elég lett volna, ha csak kibuggyan a szeméből egy árulkodó könnycsepp, az is bőven elegendően tükrözte volna az érzéseit.
Nagyon szépen építetted fel a párhuzamot a Lucius/James és a Drarry szál között.
Ami még plusz élvezetet jelentett az az, hogy ajánlottál nekünk zenéket a történetedhez. Szeretem az ilyet, mert ezáltal még közelebb kerülhetünk az Íróhoz, beleleshetünk egy picit az ízlésébe, és valamilyen szinten a lelkivilágába is. Nem tudom, hogy ki a titokzatos Hercegnő, és hogy Ő hogyan ír, de Te nagyon jó úton haladsz. :)
A vége sad end, de valahol mégsem. Igazából számomra nagyon izgalmas vég volt, és jó lenne olvasni a továbbiakról is, mert ugyan mi is elképzelhetjük, hogy ezek után mi történhet még, de igazából én személy szerint szívesen olvasnám Tőled a folytatást. Örülnék neki, ha ihletet kapnál hozzá, hogy folytasd. De ha mégsem, így is kerek a történeted.
Sok mindent nem írtam le még, de megtették helyettem mások, úgyhogy nem maradt más hátra, mint hogy gratuláljak Neked még egyszer, és a továbbiakban sok sikert a kihíváshoz! :)

draconia 2011.10.22. 21:56:46

Ideértem - visszafelé haladva pótoltam be a restanciámat, ami a kritikákat illeti.

Nem vidám történet, de azért nem töltött el akkora szomorúsággal a vége: valahogy végig benne sejlett valami baljós. Az enyhe depressziós alaphangulat, mely, ha jól gondolom, az író sajátja, ott derengett végig, de épp ettől nem is számítottam happy endre.

A legelején picit zűrös volt az ajánló a sok megjegyzéstől, viszont leírással indult. Kicsit tapogatódzónak éreztem, mintha szándékosan lenne beleírva, mintha szárnypróbálgatás lenne, mindazonáltal én örültem, hogy sok volt benne, és egész jók.

Ami ledöbbentett: ahogy itt írtál arról, hogy Draco milyen volt egész kicsinek, tudatosult bennem, hogy héjjj... hisz ő nem is utálta Harryt az elejétől. Valamiért erre sosem gondoltam, holott TUDOM, hogy miután a kézfogását nem fogadta el Harry, onnantól sértett csak - de nem vettem végig, hogy kiskorától akár bálványozhatta is.

Ami még feltűnt: írtál olyat egyik varázslatra, hogy bűbáj, holott átoknak kellett volna lennie, hisz ártott. A Mórickás jelenet is kicsit kizökkenti az embert, és a hasonlók, viszont volt benne pár vastagon szedett kiemelés, amik nagyon tetszettek, elgondolkodtató volt helyenként.

Karakterekkel nem volt gondom, egyedül Luciusszal, de biztosan tudod mostanra, hogy rá kényes vagyok. Semmiképp nem zokogtatnám írásban, és az is fura, hogy apja, fia meleg - valahogy... nah. Érted :) Hiába megrendezett házasság esetleg, vagy talán biszexuális, mégis nekem olyan furcsa így látni őket. De ezt most nem hibaként írom, csak megjegyzés.

Egyáltalán nem volt rossz, kicsit olyan útkeresős ficnek érzem. Mintha úgy keresnéd magad a kapcsán, nem tudom jobban megfogalmazni. Térjünk is a pontokra!

üdv, dr

Kulcs: 5 - benne volt minden.
Karakterek: 3 - Luciusért le kellett vonnom.
Cselekmény: 4
Történet: 4

mese2626 2011.10.29. 20:19:30

Kulcs:5
Karakterek:3
Cselekmény:4
Történet: 4
süti beállítások módosítása