buvesz_portre.jpgKedves Olvasók!

Jó szórakozást kívánunk a mai történethez:

CÍM: Gyógyuló sebek
CSAPAT: Bűvész
KULCS: Portré
JOGOK: Minden jog J.K. Rowlingot illet, én csak játszottam a szereplőivel J
MŰFAJ: Kaland, Dráma
KORHATÁR: 14
TARTALOM: Mintha az, hogy három évre muglik közé száműzték, nem lett volna épp elég büntetés, most el kell viselnie néhány levakarhatatlan volt iskolatársat, és mindennek a tetejében még egy akaratos nagynéni is bekerül a képbe. Merlin segíts!

Kattintsatok ide, és olvassátok el a történetet!

Szerző: malfoykihivas  2014.02.07. 19:00 11 komment

Címkék: hetero portre draco

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr565793523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virginie* 2014.02.07. 21:33:36

Kedves Író!
Egyszerű, kedves történetet hoztál nekünk, ami a maga rövidségében és többségében könnyed hangulatában is szórakoztató és élvezetes volt.
A csapatodnak megfeleltél, bár épp hogy csak. Draco a mugli világban élt, és utálta, de nem igazán illeszkedett be. Munkája volt, már ha a főnök nélküli vállalkozását és az egész napos ivását annak tekinthetjük. :)
A kulcsod nagyszerű lett! A portré, mint Abigail néni elképesztően Malfoy volt, a maga arroganciájával és felsőbbrendűségével. Imádtam, ahogy Dracóval bánt.
És ha már a karaktereknél járunk, megleptél Percyvel is. Nem sok történetet olvastam róla eddig, de abszolút elhittem Neked, hogy rá így hatott a háború vége. Draco meggyőződése, hogy a sors őt Weasleykke, Grangerekkel, rokonokkal és egyéb hatósági emberekkel veri, végig biztosította a szórakozást. És különösen megható lett Percy és George találkozása a temetőben.
A cselekményt sűrítve kaptuk, egyik jelenetre sem szántál túl sok időt. Ezt néhol picit keveselltem, szinte egyik helyszínről és időról ugrottunk a másikra. Talán ha lassabban haladtál volna, nem lenne ez a hiányérzetem most.
Tetszett, könnyed kis novella, néhány emlékezetes momentummal. Ma este pont ilyesmire vágytam, jókor jött :)

Köszönöm, hogy olvashattam, és további sok sikert kívánok a kihíváson!

A pontok:
1. IGEN
2. Kulcs: 5 pont
3. Karakterek: 5 pont
4. Cselekmény: 3 pont
5. Tetszés: 4 pont

Hana Neko 2014.02.08. 21:23:03

Kedves Író!

Könnyed, szórakoztató történettel ajándékoztál meg minket, nagyon kellemes perceket szereztél vele. :)
Engem megvettél az ötlettel, hogy Draco műkincs kereskedelemmel foglalkozzon. Nagyon sajnáltam, hogy olyan keveset mutattál meg erről végül, mert így szerintem te is érzed, hogy azért eléggé rezeg a léc a csapatod és az egész kihívás témáját illetően.

A karaktereid tetszettek, különösen Percy. Ő egyébként egyike azoknak a karaktereknek, akiket nem különösebben szívlelek, de a te Percydet megszerettem a végére. Én simán elhittem, hogy ilyenné vált a háború után. Audreyt szintén nagyon megkedveltem, bár csak egy rövid ideig volt a történetben. Abigail néni zseniális volt és általa a kulcsod beépítése is. Önző, akaratos, arrogáns, lekezelő banya – tökéletesen illett a Malfoy család tagjai közé. Szegény Draco. :) És ha már itt tartunk, Draco… Ő elég vérszegényre sikeredett. Ha visszagondolok a történetre inkább Abigail néni vagy Percy jut eszembe, nem pedig ő. Ivott és sopánkodott, igazából még csak Hermione-t sem ő találta meg a nagynénjének, csak úgy… megtörtént a dolog.

Az események nagyon gyorsan pörögtek, látszik, hogy sok mindent szerettél volna elmondani nagyon rövid idő alatt. Hermione mint ügyvéd bravúrozott, nagyon tetszett az a szál. Ugyanakkor Percy felügyelői mivolta végül nem igazán jutott szerephez, feldobtad a labdát, aztán valahogy ott maradt a levegőben, de nem történt vele igazából semmi.
A végével igazán nem tudtam, hogy mit kezdjek, értem én, hogy függő véget szerettél volna hagyni a számunkra, de számomra ez számomra sokkal inkább befejezetlenség volt. Talán dramione akart lenni a történetedből? Mert erre a történet közben számomra nem utalt semmi, sem Draco, sem Hermione részéről. Marakodtak, párbajoztak, a végén volt egy kézszorítás meg némi mosoly, de ebből én különösebb vonzalmat nem olvastam ki, nagyon sajnálom.

Összességében kellemes történet volt. Abigail részein jól szórakoztam, a temetős jeleneten szomorkásan mosolyogtam. Tetszett, de bevallom őszintén, nem az a fajta történet volt, amire hosszú ideig emlékezni fogok. Ahhoz valami hiányzott a végéről, talán egy csattanós befejezés.

Köszönöm, hogy olvashattam, szép pontokat kívánok Neked! :)

Puszi,
Hana Neko

Csapat: Igen
Kulcs: 5
Karakterek: 4
Cselekmény: 3
Tetszés: 4

Anikó Lukács 2014.02.09. 03:00:37

Kedves Író!

Erre is aludtam végül egy napot (erősen közrejátszik, hogy ágyban, telefonról olvastam el), szóval lássuk, mire is jutottam végül.

1. Csapat: NEM
Sajnálom. Draco ugyan a muglik között élt, de nem illeszkedett be hozzájuk. Még ha lett volna egy-két jelenet közte és az alkalmazottai között, azt mondom, hogy igen, de így ülhetett volna a varázsvilág egy szobájában elég szesszel és a képpel.

2. Kulcs: 5/5
Ó, Abigail néni! Na ő egy csoda. Igazi, tipikus Malfoy lett, még akkor is, ha csak egy képkeretben tölti el a napjait.

3. Karakterek: 3/5
Adhatnék többet is, de nem fogok. Mégpedig Draco miatt: csak iszik és tesped, annyira... semmilyen. Van. Eltűri a dolgokat, mondván "majd vége lesz", mást pedig nem csinál.
Abigail néni viszont zseniális. Nagyon jókat szórakoztam rajta.
Hermione is bravúros lett, olyan igazán Hermionés, tudálékos, zsenális, nem is tudom, szerettem nagyon.
Percy pedig... Percy olyan a Weasleyk között, mint a macskám. Béke kell neki, elég kaja, fény meg meg kell vakargatni, ha igényli. Ennek a Percynek elhittem, hogy így viselkedik és egészen megkedveltem őt a feleségével együtt.

4. Cselekmény: 3/5
Olyan érzésem volt, mintha nagyon sok mindent nagyon rövid idő alatt és nagyon kis helyre akartál volna összezsúfolni. Hermione megkeresése, a portré története, Percy önvádaskodása, a tárgyalás, a büntetés... Hiányérzetem maradt utána, mintha nem lett volna minden elmondva.

5. Tetszés: 4/5
Mindennek ellenére én szerettem olvasni, bár ennek valószínű Hermione és Abigail néni az okai. Azért remélem a későbbiek során olvashatok tőled majd mást is!

heloise

Baylon 2014.02.09. 15:22:17

Kedves Író!

A kevesebb néha több, ez így igaz, viszont ezzel a történettel olyannyira a fő vonalra szorítkoztál, hogy hiányérzetem maradt. Dracót Hermione mentette meg a további magányos alkoholizmustól. Ennyi, pedig annyi mellékszála lett volna még a történetnek! Perc része ugyan megvolt, és különösen jól sikerült, de ő meg olyan lazán kapcsolódott Dracóhoz, hogy tulajdonképpen ő is lehetett volna a főszereplő, és Malfoy a kiegészítés. A baj pedig az, hogy én a Percy-részt erősebbnek érzem, pedig ez egy Malfoy-kihívás.

1. Csapat: NEM
Vacilláltam rajta nem is keveset. Igazából Draco nem dolgozik, nem tart fenn kapcsolatot a muglikkal, és nem is mellőzi a varázslatot. Az egész csak abból áll, hogy ő maga nem vonszolja el magát a varázslók közé.

2. KULCS: 5/5
Abigail néni sorait faltam. Találó kulcs lett, és elvitte a hátán a történetet.

3. KARAKTEREK: 4/5
Mint már említettem, Abigail néni és Percy voltak olyan jók, hogy akár 5 pontot is érdemeljenek, de Draco miatt legszívesebben még a négyet sem adnám meg. Bocsánat a nyersességért, nyilván nem személyeskedés, és ne értsd átfogóan az egészre, de ez a Draco semmilyen. Ennél még az is hatásosabb, ha egy Mary Sue-t fűz egy debütáló ficben. Csak van, a többiek zsinóron rángatják, iszik, mint a gödény, és várja a csodát. Sajnálom nagyon, pedig egy karakteres, küzdő, vagy akár cinikus, és mindent élből elutasító Dracóval hatalmasat lehetett volna dobni rajta.
Hermionét is kiemelném, ő nagyon eredeti lett, pont olyan, mint a könyvekben. Pluszpont, hogyha már kimaradt, akkor ő sem igyekezett a kötelező utállak-köröket lefutni Malfoyjal.

4. CSELEKMÉNY: 4/5
Nem is lenne ezzel semmi gond, ha nem lenne az egész tényleg a legfontosabbakra szorítkozva. Pedig jó ötlet, és bőven lett volna mit beledolgozni még. Percyt belekeverni pedig egyenesen egy pozitív arculcsapás.

5. TETSZÉS: 4/5
Abigail néni és Percy miatt. Ígérem Neked, hogy amint vége a kihívásnak, és megtudom, ki rejtőzik a történet mögött, olvasni fogok Tőled, és nem leszek ilyen negatív. Még egyszer elnézést, de ez most nagyon nem fogott meg.

Sok szerencsét kívánok!

Baylon

shanon widow 2014.02.12. 14:54:49

Szia!
Jaaaj, miért, miért, miért? Jó ötlet, kreativitás, élő karakterek, sziporkázó jelenetek... Erre mintha mind félbe lenne hagyva, hézagos, kurta! Most haragszom. Annyira fellelkesültem, és kopp lett a vége :S

1. Megfelelt-e a történet a csapatának? NEM
60% a "nem" javára, amit nagyon sajnálok, nagyon bánok. Valahol értem, hogy Draco így próbált boldogulni, de ez a teljes elszigetelődés akárhol megállta volna a helyét, a mugli-dolog pedig háttérbe szorult. A műtárgyas üzlet szuper ötlet, jövedelmező és presztízst adó, mégis kidolgozatlan rész maradt.

2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak? 5 PONT
A portré alábbi megjelenése csillagos ötös! Egyszerű, mégis kreatív, de persze Abigail dobta fel leginkább :)

3. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket? 4 PONT
A nagynéni zseniális lett, Hermione és Parcy is elfogadható szerepekben tetszelegtek, mert mindkettőhöz hozzáadtál valamit, ami nélkül fele ennyire lett volna hatásos az egész. Akit nem teljesen éreztem jónak, az Draco. Pont ő, akiről az egész szólt... Hanyag, nemtörődöm és gyerekes lett. De talán fel se nőtt az évek alatt -a helyett, hogy javára vált volna a három év, csak még gőgösebbé tette. Hermione ráadásul nem arra hivatkozva mentette ki, mennyit tett a muglikért, hanem hogy anno, kamaszként rosszul döntött a nyomás alatt. Itt ellentmondtál a a csapatodnak...

4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt? 3 PONT
Több sebből vérzik. Draco nem érvényesült a mugliknál. Túlságosan fel lett fújva a jogi rész, ilyen piti ügyekbe nem tudom, hogy beletenyerelne-e a minisztérium, mármint hogy hányan képviselték őt az ügyben... Ha már Granger áll mellé, Weasley vagy Potter, az már okod a bizalomra, nem hiszem, hogy túl sokáig lovagolnának rajta.
Abigail jelenléte egyértelműen felpezsdítette a dolgot, viszont pont arra nem derült fény, mit akar Grangerrel. Azt hittem, mivel olyan fontos volt a dolog neki, legalább egy mondatban összefoglalod, de mivel nyitott maradt, így ez is elvett a hatásból. A jelenetek túl gyorsan váltakoztak, először nem is tudtam, hogy Draco 3 éve letelt-e már, vagy most kezdődik, vagy épp folyamatban van... Vissza kellett olvasnom. Megint az a faramuci helyzet állt elő, hogy szuper az ötlet, csak ki kellett volna dolgozni. Na mindegy.

5. Mennyire tetszett a történet? 4 PONT
Kikapcsolódtam, amit köszönök! Egyszer zökkentem ki, de ez annyira nem húzta le a sztorit, viszont mindent figyelembe véve nem tudok max pontot adni. Valami nekem is hiányzik belőle, de azért megállja a helyét ;)

mrsppiton 2014.02.18. 18:12:16

Kedves Író!

Csapat: IGEN
Itt nehéz volt a döntés, mert Draco nem illeszkedett be annyira, mint ahogy az elvárható lett volna, viszont azért adtam mégis egy igent, mert ez így illett a karakteréhez.

Kulcs: 5 pont
Nagyon reméltem a kulcsokat látva, hogy valaki majd egy beszélő portrét fog szerepeltetni, és lám, teljesül az álmom! :) Abigail néni ráadásul vérbeli Malfoy lett, nekem kicsit Hetty néni jutott eszembe róla a Váratlan utazásból, akit imádtam, de nyilván ez nem idevágó téma, csak megjegyeztem. :) Maximális pontot érdemel ez a rész. :)

Karakterek: 4 pont
Ez bizony Draco miatt lett egy ponttal kevesebb, nagyon nem tetszett a viselkedése, ennyi idősen már nem ezt a szintet vártam volna tőle. Abigail néni viszont telitalálat lett, ahogy Percy is, bár őt sosem kedveltem túlzottan, de nálad igazán érdekessé vált. :)

Cselekmény: 4 pont
Főleg a vége miatt nem tudtam maximális pontot adni, nagyon "elvágva" éreztem az alapvetően jó ficet. Biztos közrejátszott ebben a szószámkorlátozás is, ezt aláírom, nagyon nehéz így alkotni, pláne, ha sok az ötlet, viszont ezzel a befejezéssel elvettél a történetből valamit, ami nagyon hiányzott volna a végére.

Tetszés: 4 pont
A legutóbbi mondatom ellenére tényleg tetszett a történet, remek felüdülés volt, és nem győzöm elégszer ismételgetni, hogy főleg Abigail néni miatt. :)
Köszönöm, hogy olvashattam, sok sikert és magas pontokat kívánok Neked!

mrsppiton

Czene Mariann 2014.02.23. 16:44:17

Kedves Író!

Csapat: igen
(műkincskereskedés, azt is szerettem, illik a Malfoyokhoz!)

Kulcs: 5 pont
jó volt, Abigail néni kicsit pitonos, de jó ötlet.

Karakterek: 3 pont
Nem igazán értem, hogy mitől ennyire Percys ez a történet, ha már Malfoy kihívásra írtál. Ami vele történik, az legalább akkora szál a történetben, mint Dracóé. (ahonnét meg hiányzik Hermione)

Cselekmény: 4 pont
Hiányzik a vége? Vagy miért nincs befejezve a mondat?
És mióta tetszik Dracónak a lány? Vagy félreértettem, hogy ez egy Dramione óhajt majd lenni?
(a helyedben folytatnám a ficet!)

Tetszés: 3 pont
Draco tetszett, kellően morcos, önhitt volt, szórakoztató is. A Percy túlsúlyt nem értem, feleslegesnek is érzem, és lóg a befejezés is a levegőben.
Ettől eltekintve sok pontot kívánok!
Mariann, Kritika Klub tag
(megtalálsz minket a Merengő Fórumán!)

kyraper 2014.02.25. 10:03:08

Kedves Író!

Aranyos kis történet volt ez, de jobban örültem volna, ha kicsit jobban elmerülsz a műkincs kereskedelem rejtelmeiben, ha többet mutatsz meg ebből. Így nem volt annyira hangsúlyos a csapatod témája, erősen gondolkodóba is ejtettél, de végül az igen felé billent a mérleg nyelve, de ez egy nagyon halovány igen, ezt azért neked is érezned kell.

A kulcsfelhasználásod viszont telitalálat volt, kenyérre kentél vele. Abigail néni nekem is nagy kedvencem lett, szerettem a jeleneteit, és azt kell mondjam, hogy Hermione karaktere is tökéletes lett. Olyannak írtad őt, amilyennek a könyvekből megismertük, tetszett. A karaktereiddel nem voltak nagy bajaim, igazán csak azt sérelmeztem, hogy Percy és Abigail hangsúlyosabb volt Dracónál, márpedig ez egy Malfoy kihívás, szóval emiatt picit haragszom rád. Draco sem hozta a formáját, hiányoltam nagyon a Malfoy énjét, olyan kis unott volt, mintha nem is Draco Malfoyról írtál volna. Ugyanakkor mégsem tudlak elmarasztalni teljes egészében, mert a stílusod és a kulcsmegoldásod, ahogy már említettem, levett a lábamról. Igaz, maga a cselekmény nem volt eget rengető, sok helyen túl gyors is volt (tudom, az a fránya szószám határ), de a gördülékeny és élvezetes megfogalmazással kárpótoltál a fent említett hiányosságokért.

Összességében jól esett olvasni, kellemes időtöltés volt, nem hagyott keserű szájízt maga után, tényleg csak Draco miatt haragszom picit rád. Ugyanakkor Percyt sikerült közelebb hoznod hozzám, ami viszont ellensúlyozza ezt a haragot. :)

Köszönöm, hogy olvashattam, sok sikert kívánok Neked!

Szia, Kyra
Kritika Klubtag (Megtalálsz minket a Merengő fórumán ;) )

Pontok:
1. Igen
2. Kulcs: 5 pont
3. Karakterek: 3 pont
4. Cselekmény: 4 pont
5. Tetszés: 5 pont

lexfelon 2014.02.27. 13:14:30

Kedves Író!

Megfeleltél-e a csapatodnak? Én is vacilláltam egy rövid ideig, de végül is Draco a muglik világában helyezkedett el, meg is indokoltad, hogy miért és néhány mondatban a munkájáról is szó esett, így én az igen javára döntöttem.
IGEN

Kulcs: erre maximális pontot adok, én is bírtam a határozott nagynéni portréját :)
5 pont

Karakterek: tetszett, ahogy Dracón kívül Percyre is hangsúlyt fektettél; ő éppen egy olyan karakter számomra, akiről sosem volt jól kialakult véleményem - nekem nem tett hozzá semmi pluszt az eredeti Rowling világhoz, így itt jól esett egy kicsit belelátni a személyiségébe. Hermione védőbeszéde is hatásos volt, bár talán nem ugrasztottam volna bele védence nyakába...
4 pont

Cselekmény: volt egy pont, ahol én is elbizonytalanodtam, hogy Draco büntetése épp letelt-e, vagy kezdődik. Érdekelt volna még Draco válasza is a végén, ez így nagyon felcsigázva hagyott minket, de talán a kihívás keretein kívül még lesz kedved folytatni a történetet.
3 pont

Tetszés: megmondom őszintén, ha nem lett volna benne a temetős jelenet, csak három pontot adtam volna a történetre. Olvastatta magát a sztori, nem volt nyögvenyelős, de valami pluszt én személy szerint hiányoltam belőle. Ez a jelenet ezen a hiányon enyhített egy fokot, de még nem lett teljes az élmény, legalábbis számomra.
4 pont

Köszönöm, hogy olvashattalak.

lex, Kritika Klub

*Nixie* 2014.02.27. 19:07:57

1. Megfelelt-e a történet a csapatának?
IGEN

2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
5 pont. Egyszerűen imádtam Abigail nénit! :-)

3. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
4 pont. Draco miatt a pontlevonás, a többiek rendben voltak, bár Percyt túl hangsúlyosnak éreztem.

4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
3 pont. Elég hirtelen vetettem magam ezekre a kihívásos történetekre, és csak most jövök rá, hogy talán a szólimit és a határidő miatt sikerült több történet cselekménye is ilyen kapkodósra. 4 pontot akartam adni, de ez a lezárás... :-( Remélem, folytatod majd, mert kíváncsi lennék arra a válaszra. :-)

5. Mennyire tetszett a történet?
4 pont. Abigail néni jelenetein jól szórakoztam, kellemes olvasmány volt, de nem kevés hiányérzetem maradt utána. Sok sikert! :-)

Clarey Quinn 2014.02.28. 02:25:19

Kedves Író! :)

1. Megfelelt-e a történet a csapatának?
– Gondolkoztam ezen, hogy mit mondjak, de végül az igen felé dőlt a mérleg, mert nagyon malfoyos a műkincskereskedés, el tudom képzelni, hogy a mágusvilágban is hasonló a profiljuk. Lucius egy aukción... Hmhmhm... :3 Elkalandoztam.

2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak? 5/5 pont
– Jaj, a néni! Igazi Malfoyt teremtettél, nagyon jókat derültem rajta, gratulálok hozzá!

3. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket? 5/4 pont
– Percy (nahát, de örültem neki, ilyan ritkán kerül reflektorfénybe, nagyon hanyagolják az írók szegényt!) és Hermione igazán klassz lett, megmaradtak önmaguknak, és belevittél egy kis pluszt is, szerettem őket.
Abigail néni egyszerűen fergeteges, jól megteremtett karakter.
Draco viszont kibillent magából, ráadásul nem is éreztem azt, hogy indokolta volna a viselkedését a kora. Kicsit érettebben, komolyabban kellett volna őt ábrázolnod ebben a szerepben.

4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt? 5/3 pont
– Úgy tűnik, kevés volt a szószám a rengeteg (de nagyon jó!) ötletedhez, ehhez mindenképp egy nagyobb lélegzetvételű dolog kellene, hogy a szükséges mértékben ki tudj mindent fejteni. Szerintem a kihívás után mindenképp vedd elő újra, és bővítsd a szálakat, és akkor lesz igazán a helyén minden. Kicsit lassíts a tempón, hogy ne legyen ennyire csapongó. A lezárást pedig ne hagyd így, mert olyan, mintha elszakadt volna egy tekercs.

5. Mennyire tetszett a történet? 5/ 4pont
– Szórakoztató, fantáziadús, kreatív, de egy kicsit zsúfolt történet volt, amire ráfér egy kis toldás-foldás, hogy megérdemelje a neki járó karakterszámot. Nagyon jó az alapötlet, szóval szerintem ne fogd majd vissza magad, ha van lehetőséged bővíteni. Gratulálok hozzá! :)

Köszönöm, hogy olvashattam!
Üdvözlettel:
Clarey
Kritika Klub Tag – Megtalálsz minket a Merengő Fórumán!
süti beállítások módosítása