tanitvany_luna_lovegood_by_marclaming.jpgLuna Lovegood a Hollóhát diákja volt, ne higgyük tehát, hogy ne tudna rengeteg mindent tanítani. Még akár egy Malfoynak is. Ahogy azt ebben a történetben is teszi.

CÍM: Draco Pan
CSAPAT: Tanítvány
KULCS: Luna Lovegood
JOGOK: Minden jog J. K. Rowlingé.
MŰFAJ: Humor, Csöppnyi romantika
FIGYELMEZTETÉS: AU
KORHATÁR: 12
TARTALOM: Draco aggasztó tüneteket tapasztal magán – vagyis az árnyékán. Igyekszik mielőbb gyógyírt találni, de úgy tűnik nincs, aki segíthetne rajta. Kivéve… Nos, a legkülönösebb probléma megoldáshoz kétségkívül a Roxfort legkülönösebb lakójára van szükség.

Kattints ide, és olvasd el a történetet!

A képet MarcLaming készítette

Szerző: malfoykihivas  2015.04.06. 19:00 7 komment

Címkék: hetero draco Luna Lovegood

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr947315980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gamer Lány 2015.04.07. 11:39:52

Kedves Író!

Még most is nevetek! Ez egyszerűen szólva aranyos volt. Na de lássuk a pontokat!

1,Csapat: Hát...Igen. De csak mert NAGYON jó szívem van és mert szórakoztatott a történet. Értem hogy mért tűnt Draco tanítványnak, de ez inkább orvos és páciens lett volna.
2, Kulcs: Igen igen IGEN! Luna remek volt! 5pont
3, Karakterek: Szakadtam a nevetéstől. Mindenkit nagyon eltaláltál. A főszereplőkön kívül kiemelném Sally-Annt. Fergeteges volt. 5pont
4,Cselekmény: Szerinted? Nagyon tetszett a mágikus lény és a kifejtése is. Értékeltem, hogy Draco lelki depijét meg-tudományosítottad. :D 5pont
5,Nagyon tetszett és pont! Pontosabban, 5pont

Köszönöm szépen!

GamerLány

DaeMoon 2015.04.07. 19:03:35

Kedves Író!

Több olyan történethez is volt már szerencsém az idei Kihíváson, ami valamiért mélyen a szívembe ette magát, de jelen pillanatban határozottan a Tiednek drukkolok, mert ez a történet egyszerűen Tökéletes! * - * Minden ízében, minden szavában él és lélegzik, a karaktereidet nem lehet nem megszereti, a stílusod pedig viszi magával az olvasót. Nagyon finom a humorod, jókat mosolyogtam olvasás közben és majd leolvadtam a kanapéról Luna egyik-másik jeleneténél. (Ami már csak azért is nagy szó, mert egyébként nagyon távol állnak tőlem az ilyen fluff írások. ^.^) Kár, hogy nincs több ilyen remekül kitalált és megírt Draco/Luna történet magyarul, de ettől csak még különlegesebb ez a novella. ♥
Nagy-nagy ölelés, amiért megírtad nekünk! Kívánok Neked sok-sok szép pontot, mert ez a történet igazán megérdemli!

Puszi: Dae (KK tag)

Virginie* 2015.04.09. 17:55:49

Kedves Író!

Végig vigyorogtam, az első mondattól az utolsóig! :)
Imádtam, rajongtam érte, a Lunádért, a Dracódért és a mógancért :D

1. CSAPAT: Napok óta ingadozom a nem és az igen között. Elég szigorúan pontozom a történeteket mentorság szerint, és eddig nem soknak adtam igent. Neked nagyon szeretnék, ám igencsak átvitt értelemben mentorálta Luna Dracót. Volt itt jellemfejlesztés - ami nem pont az -, továbbképzés Elképzelt Mágikus Lényekből, és némi pszichológiai kezelés, ami hasznos volt, de szintén nem pont mentorálás.
Az igazságosság jegyében nehéz szívvel, de NEMet kell mondanom.

2. KULCS: Luna elképesztően csodálatos lett. Legszívesebben könyörögnék, hogy még tíz történetet írj Luna főszereplésével. Ott volt, főszerepelt, lenyűgözött.
5 pont

3. KARAKTEREK: Lunát már agyondicsértem. Draco rá jellemzően fennsőbbséges és fölényes próbált lenni, de hamar be kellett hódolnia a móganc előtt. Ám megtartotta a malfoyságát a mardekárosok előtt, és végig jól szórakoztam rajta :)
5 pont

4. CSELEKMÉNY: Remekül szórakoztam Draco segélykérő kísérletein, és a módszereken, amivel Luna "kezelte" Draco problémáját. A csók először és másodszor is bájosan sült el.
5 pont

5. TETSZÉS: Maradt még kételyed? Imádtam! A stílusod tökéletes, a helyesírásod hibátlan. Köszönöm, hogy olvashattam! :)
5 pont

További sok sikert kívánok!
üdv,
Virginie

BNori 2015.04.11. 00:11:37

Kedves Író!
Ez olyan aranyos volt, abbahagyhatatlan mosolygást csalt az arcomra. :)

1.) Csapat: Nagyon-nagyon sajnálom, de ez nem volt mentorkodás, inkább amolyan orvos-beteg kapcsolat, de nem igazi tanítás.

2.) Kulcs: Egyértelműen igen, Luna élt, álmodozott, elbűvölt mindenkit (még egy bizonyos mardekárost is), és mosolygásra késztetett minden tettével.
5 pont.

3.) Karakterek: Lunát már említettem, Draco igyekezett malfoyosságát hozni, de Lunának még ő sem bírt ellenállni (ki bír? :D). A segélykérési folyamatán is nagyon jókat vihogtam itt kárörvendőn. És Sally-Ann... Az ő jelenetei sem voltak semmik! 5 pont.

4.) Cselekmény: Nagyon tetszett, a lassan kialakuló kapcsolatuk, a hihetetlenül édes csókjuk, no meg Luna kis cselének kiderülése is. 5 pont.

5.) Nagyon is tetszett, megmosolyogtatott, csillogó szemeket varázsolt rám, és mindenképpen akarok még Tőled Draco/Luna ficeket olvasni, úgyhogy, ha időd és ihleted van, mindenképpen írj! :) 5 pont.

Köszönöm, hogy olvashattam! Sok sikert!
Üdv: BNori, Kritika Klub (megtalálsz minket a Merengő fórumán)

Hirondelle 2015.04.11. 18:01:41

Kedves író!

Ezt a történetet imádtam. Annyi ötletes, furfangos, kreatív dolog volt már az első pár bekezdésben is, hogy csak kapkodtam a fejem. Eddig ez a kedvencem.

1. Megfelelt-e a történet a csapatának?
Próbáltam keresgélni, mire taníthatta meg Luna Dracót, vagy hogyan volt a fiú itt tanítvány szerepben, akár valahogy rejtetten, kimondatlanul. Mondjuk megtanulta elfogadni önmagát, vagy a helyzetét, visszanyerni a lelki nyugalmát, figyelmen kívül hagyni mások véleményét? Esetleg élni? Inkább éreztem páciensnek. Nagyon bele kell magyaráznom a tanítványságot, de végül is, ha akarom, bele tudom.
IGEN

2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
Luna jelen volt, középpontban volt és jött, látott, győzött. Viszont a mentori szerepét eléggé keresgélnem kellett, lélekgyógyásznak inkább hatott.
4 pont

3. Milyen jól dolgozta ki az író a karaktereket?
Luna tökéletesen Luna volt, Draco pedig teljesen hozta önmagát az elején, de ez a szerelmes Draco is nagyon jó lett. A többiek is kivétel nélkül halálian sikerültek.
5 pont

4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
Teljesen jól lett felvezetve, levezetve, a történet megszerkesztése is nagyon tetszett az alcímekkel meg mindennel. A segítségkérési próbálkozások mindent vittek. Egy szóval: bitangjóvolt.
5 pont

5. Mennyire tetszett a történet?
Tetszett, ahogy csűrted a szavakat, és nem (nagyon) találtam benne hibát, pedig szúrós szemmel próbáltam nézni. Profi volt. Nekem egy leheletnyit keleti tanmese jellege volt, ami jó dolog, mert imádom őket. Még majd lehet, elolvasom többször is.
5 pont

Köszönöm, hogy olvashattam!

Üdv: Hirondelle, Kritika Klub

Bigfoot2 2015.04.23. 19:48:48

Kedves író!

1, Sajnos NEMet kell adnom.

2, Vitathatatlanul a középpontban állt Luna, de mentornak nem nevezném. 4 pont

3, Mindenki tökéletesen hozta a formáját. Draco az esetlen kísérleteivel.. mégis megőrizte magát. 5 pont

4, Szépen fel volt építve, az egész történet olvastatta magát. Dracót egyszerűen imádtam, ahogy próbál megoldást találni. 5 pont

5, Könnyed esti olvasmány volt, pont erre volt szükségem, és Draco heterósága sem szegte kedvem. 5 pont.

Sok sikert!

Assa II 2015.05.07. 18:42:54

Gamer Lány:

Nagyon boldog vagyok, hogy megnevettelek a sztorival. :-) Szeretek Lunáról írni, nem sokszor merek ugyan, de szeretek. És örülök, hogy nem rontottam el a karaktert. Sally-Ann eredetileg csak egy mardekáros lett volna a háttérben, de annyira beszélni akart Dracóval, hogy végül hagytam neki, és kapott egy jelenetet vele.
A Dracót gyötrő lény volt az első (lény fedőnéven, elnevezést csak később kapott), amit kitaláltam a történethez, miután meglett a kulcs.
Köszönöm a remek pontokat, mivel ez volt az első pontozás, amit kaptam rá, különösen jólesett. :-))

DaeMoon:

Ó, jaj, ha tudnád, hogy fülig ért a szám, mikor a soraidat olvastam. :-D
Valahogy most ilyen napfényes-vigyorgós hangulatban vagyok, minden történet ilyenre íratja magát, kihíváson is, kihíváson kívül is. A korábbi Malfoy Kihívásos történeteim mind komorak voltak, de Lunát nem akartam bántani. A könyvekben is szinte minden felbukkanása mulatságos volt valamilyen formában.
Örülök, hogy működött a történet humora, útközben néha elbizonytalanodtam ezzel kapcsolatban, és féltem, hogy csak szerintem lesz vicces a végeredmény.
Nagy-nagy ölelés így utólag is. :-))

Virginie*:

Sajnálom, hogy túl átvitt lett, nem ártott volna nagyobb hangsúlyt helyeznem a legendás lényes ügyre, végül is az az oktató része az oktatás-nevelés feladatkörnek.
Annyira örülök, hogy Luna lunás lett. :-D És hogy Draco is megmaradt önmagának, amennyire persze a móganc engedte neki.
A segélykérős részek szinte osztódással szaporodtak. Először volt talán kettő, de azokból egyenesen következett a kérdés, ha őket megkérdezi, miért nem kérdezi meg például... És: ha ez az irány eszébe jut, miért nem kérdez utána annak is, hogy... És persze vicces is volt ezekkel a személyekkel összeereszteni Dracót. * gonosz kacaj *
Nem terveztem romantikus szálat, de aztán felbukkant Luna mint kulcs, és nem tudtam ellenállni. Olyan régóta szerettem volna Draco/Luna ficet írni. Örülök, hogy bájos lett. :-)
És köszönöm a pontokat!

BNori:

Hát igen, úgy tűnik, túl tágan vettem a mentorkodást, és az oktatás része kicsit elsikkadt, a nevelés/vezetés mellett, ami Draco gyógyulásához jobban kellett.
Nagyon-nagyon örülök a Lunáról írtaknak. Igyekeztem karakterhűnek megírni, és boldog vagyok, hogy sikerült.
Sally-Ann, vele ugyanúgy jártam, mint a póttörténetben Puceyval. Említésszintű szereplőnek indult, aztán előtérbe furakadott, de nem is bánom, szórakoztató volt azt a jelenetet írni. Örülök, hogy olvasni is. :-))
Ami a további Draco/Luna ficeket illeti: az idő, az idő az én nagy problémám... Pedig már régóta szerettem volna róluk együtt írni, de most, most legalább ezt az egyet sikerült. :-D
Köszönöm a szép pontokat!

Hirondelle:

Úgy örülök, hogy ennyire tetszett. :-)Nagyon szórakoztató volt kitalálni a sok apróságot, a móganc okozta tüneteket, Luna lényeit (persze, amit nem Rowlingtól vettem kölcsön) meg azok jellemzőit.
Én is hasonlóan gondoltam Luna mentori tevékenységét. Hozzátéve még mindazt, amit a Lovegood-féle legendás lényekről átad Dracónak, bár ez a folyamat a végül is nem igazán érződött, inkább csak az eredménye.
Ahogy csak gyűltek és gyűltek a segélykérő próbálkozások (kicsit megijedtem, mikor összeszámoltam, hányat jegyzetelgettem össze, miközben Luna még sehol :-D ) lassan kirajzolódott ez a szerkezet, ami aztán bele lehetett illeszteni mindent és mindenkit: Draco szerencsétlenkedését, a mardekárosokat és Lunát, aki a lényeg. Örülök, hogy működött ez a felépítés. :-)
És annak is, hogy Luna önmaga volt. Mikor megláttam a kulcsok között, rögtön eszembe jutott, milyen régen írtam vele, és az milyen élvezetes volt.
Köszönöm a remek pontokat!

Bigfoot2:

Íratta is magát, szerencsére. :-) Elkezdeni nehéz volt, de utána hamar kirajzolódott minden. Dracóban szerintem van egyfajta... balfékség, a móganc meg az, hogy humoros sztorinak indult szinte automatikusan felnagyította ezt. Örülök, hogy szórakoztató volt, amit művelt. :-D
Nagyon köszönöm a pontokat! :-)
süti beállítások módosítása