CÍM: Játék az élet
CSAPAT: Esküvő
KULCSOK: királykék, unokahúg
JOGOK: Még mindig Rowlingé, és a vele szerződésben állóké. És természetesen a Nyan Cat kitalálójáé.
MŰFAJ: Humorosnak szánt… valami
FIGYELMEZTETÉSEK: AU, OOC karakterek, slash
KORHATÁR: nincs
TARTALOM: Voldemort halála után járunk egy évvel, a Roxfortban nyugalom uralkodik, mígnem Lucius Malfoy, a felmentett halálfaló bejelenti, hogy házasodni készül. Draco kiborul, Ron teljesen lefagy, Neville próbál mindenkit nyugtatni, míg valaki a háttérben próbálja irányítani a szálakat... Mi lesz, ha mindenki mást szeret?
 
 
Elolvasom a történetet!
 
 
Miután elolvastad a mai történetet, ne felejts el visszatérni az oldalra, és véleményezni, pontozni! ;-)

Szerző: malfoykihivas  2012.06.13. 19:00 4 komment

Címkék: slash unokahúg királykék draco

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr464556254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa1537 2012.06.15. 10:26:07

Szia Kedves Író!

Megfelelt-e a történet a csapatának?
Igen.

Mennyire felelt meg a történet a kulcsoknak? 5 pont
Érdekes volt a szín-kulcsod megoldása, de nekem tetszett. Ugyan másnap reggel (mert még tegnapelőtt elolvastam a történeted), amikor felébredtem, hálát rebegtem az égnek amiért nem álmodtam ezzel a... lénnyel, de ez nem fontos. Szépen megoldottad, igazán hangsúlyos volt. (Kicsit talán ijesztő is. :-D) A másik kulcsod szintén szépen érvényesült, nincs okunk panaszra, nekem rendben voltak.

Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket? 4,5 pont
Neville pont annyira volt esetlen, mint amennyire kellett és pont annyira volt bátor is. Draco undok volt, meg mufurc, de azért vicces is, ezt csíptem. Lucius egy dög, ez is oké, ami mégis zavart egy kicsit, az az, hogy Hermione bedőlt a férfi trükkjének. Ő ennél szerintem okosabb.

Milyen jól dolgozta ki a cselekményt? 4 pont
Itt a problémám szintén a Hermione szállal van, mert tettél egy utalást arra, hogy nem volt azért egyszerű eset a lányt elcsábítani, de nem fejtetted ki bővebben, pedig szerintem kellett volna. Így maradt egy kis hiányérzetem, ezért maradt bennem az érzés, hogy Hermione ennél okosabb. Ha megtudtuk volna, hogy hogyan is sikerült Őt tőrbe csalni, talán nem lenne ez az érzésem. Amúgy a történet rövidsége ellenére szerintem jó volt így, ahogy volt. Legalább is a többi rész. :-)

Mennyire tetszett a történet? 4,5 pont
Hadd ne fejtsem ki megint, hogy hiány maradt bennem Hermione jellemét, illetve átverését illetően. Igen, sajnos ez az egy dolog az, ami zavart picit, ezért a fél pont levonás. Viszont köszönöm, hogy Te is egy humoros, könnyed történetet hoztál. Kikapcsolódásnak tökéletes volt. Örülök, hogy olvashattam!

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa! Kritika Klub (Megtalálsz minket a Merengő Fórumán. :-D)

kalmarpolip 2012.06.19. 12:30:02

1) Igen.

2) 5 pont. Tevőlegesen ott volt mindkettő.

3) Itt ugye kell egy kicsit matekozni, gyököt vonni meg ilyenek, hogy a karakterek kidolgozottságát a történet hosszúságával arányosan tudjam értékelni. A végeredmény az, hogy nekem még így is elnagyolt kissé, tényleg lekakkantottad Hermionét, és kész mázli, hogy Luciusból kaptunk valamit. 4 pont

4) Ha egy írás rövid, az nem baj (őszintén bevallom, én kihívásokon jobban örülök az ilyeneknek, meggyorsítják a dolgomat). Ha nincs kiegyensúlyozva, az baj. Úgy érzem, hogy nem megfelelően osztottad meg a figyelmed a szálak között - másik: ha már rövid, akkor ne bonyolítsd meg őrült (ál)házassággal. 3,5 pont

5) Igen, hogy humoros történetet hoztál az tök jó. De szórakoztatni is lehet igényesen, amit az elején látszik, hogy megpróbáltál, aztán néha elszaladt veled a ló. Szerintem ez már fél lábbal a mungóba húzott, én pedig az ilyenre nem igen vagyok vevő. Nyan Cat nagy ötlet volt, a csók bátor, ezeket nagyra is értékelem. De egy ilyen történetbe Draco szobája még akkor is giccs és oda nem illő - pláne ilyen részletes leírással -, ha ezt fontosnak érzed, egy jelnek, amiből a szemfüles olvasó majd jól rájön, hogy Nyan Cat az Cissy. A befejezed pedig katasztrofálisan elüt az egésztől. No nem a mondanivalója, hanem az a hangsúly és kvázi pátosz, amit ráhúztál. 2,5 pont

Katjusha 2012.06.20. 20:20:15

Kedves Író!

Bevallom, ennél a történetnél zavarosabbat régen nem láttam. De igyekszem összeszedni magam.

1. Végül is igen, megfelelt a csapatának, volt benne szó egy esküvőről, és ekörül alakultak az események.

2. Megjelent mindkét kulcs. A macska színe értelmet nyert azzal, hogy Narcissa ruhája kék volt – ez kifejezetten tetszett.
Szerepelt mindkettő, és habár nem éreztem azt, hogy elakad a lélegzetem a megvalósítástól – ahogy más történetnél már éreztem így –, sok panaszom nem is lehet rájuk, így összességében 4,5 pontot adok erre szempontra.

3. Hát, te végül is szóltál, hogy ezek OOC karakterek. De engem jobban zavart az, hogy nem szenteltél különösebb figyelmet arra, hogy bármilyenek is legyenek ezek a karakterek. Alapvetően semmit sem láttam belőlük, nem rajzolódtak ki előttem, nem adtad át őket úgy, hogy megjelenjenek.
Egyedül talán Lucius Malfoyra ismertem rá. És nyomokban esetleg Dracóra is, habár leginkább egy hisztérikus, kissé idegesítő kamasznak tűnt.
Összességében 2 pontot adok erre a szempontra.

4. Kicsit az az érzésem, mintha leültél, és egy levegővétellel addig írtál volna, amíg el nem éred a kötelező szóminimumot. Közben pedig eltekintettél az olyan kellemetlen dolgoktól, mint a cselekmény alakítása, az események logikája, a viszonyok bemutatása.
Lucius közli, hogy csak kihasználja Hermionét, de aztán boldogan összeházasodnak, és kész? Értem, hogy Draco nem szereti Hermionét, de elfelejtetted leírni azt a pontot, amikor azt gondolja, hogy lenyeli a házasságot cserébe, hogy a Malfoyoknak újra nevük legyen - ha nem ezt gondolta, akkor meg talán fel kellett volna lépnie az apja tette ellen...
Vagy: amikor megátkozta Hermione ruháját, még nem gondolt arra, hogy az apja majd nem fog örülni?
Ha Narcissa csak most lépett be Draco életébe, eddig hogyan próbálta őt a boldogság felé terelgetni?
Kár lenne rákérdezni mindenre: elhadartnak, össze-visszának éreztem ezt a történetet.
1 pont

5. Az egész műben éreztem egy rohanást, mintha Draco kapkodva, hadarva mesélné nekünk, hogy mi történt vele. Én is szinte rohantam, ami azt mutatja, hogy át tudtál adni egy hangulatot. Kérdés, hogy ezt akartad-e átadni nekem. :-D
Alapvetően eltaláltnak éreztem az E/1-es elbeszélői módodat, Draco hangja érdekes volt, kifejezetten úgy éreztem az indulásnál, hogy lássuk, mi lesz belőle! De a cselekmény kidolgozatlansága és a jelen és a múlt idők indokolatlan váltogatása ki-kibillentett.
Nagyrészt értetlenül bámultam olvasás közben, hogy legalább te tudod-e, mit akarsz ebből kihozni. Nem vagyok benne biztos, hogy tudtad...
2 pont

Köszönöm, hogy elolvastad a véleményemet!

mese2626 2012.06.24. 22:29:50

1 igen
2 5p
3 4p
4 5p
5 4p
süti beállítások módosítása