CÍM: Ásó, talár, nagyharang
CSAPAT: Esküvő
KULCSOK: lazacrózsaszín, nagybácsi
JOGOK: Rowlingé, aki megalkotta ezt a csodálatos univerzumot. Én csak játszottam vele egy kicsit.
MŰFAJ: általános, humoros, enyhe romantika
FIGYELMEZTETÉSEK: Slash, azon belül is Drarry párosítás
KORHATÁR: Legyen tizennégy, mert sokak szerint nem létezik tizenkét karikás slash. Enyhe szitkozódást és nyomokban mogyorót tartalmazhat.
TARTALOM: Draco Malfoy általában szerencsésnek embernek tartja magát. De amikor rossz napja van…
 
 
Elolvasom a történetet!
 
 
Miután elolvastad a mai történetet, ne felejts el visszatérni az oldalra, és véleményezni, pontozni! ;-)

Szerző: malfoykihivas  2012.06.05. 19:00 6 komment

Címkék: slash nagybácsi draco lazacrózsaszín

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr44556248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katjusha 2012.06.06. 23:48:51

Kedves Író!

Hát ez fájdalommentes és tejszínhabosan könnyed történet volt. De ilyen is kell a világba, nem csak a sok komolyság és angst. :-D

1. Igen, volt esküvő, és fontos szerepet kapott.

2. Egy darabig azon töprengtem, hogy szóltak-e neked arról, hogy vannak kulcsok. Aztán meg azon, hogy elmesélték-e, hogy mit kell vele csinálni. Ez utóbbiban még mindig kételkedem... Legjobb tudomásom szerint a kulcs köré kell a történetet építeni - ezt az okosságomat most alátámasztottam a szabályzat információival is -, tehát nem elég csak megemlíteni a kulcsot. Így nézve a nagybácsi nem igazán felelt meg az elvárásoknak. A lazacrózsaszín - ami szerintem nem rikító, hanem akkor már inkább pasztell, de ez magánügy :-D - már jobban jelen volt, és a talár szerepe valamelyest fontos volt, ahogy az sem volt mindegy, hogy ilyen ciki lett a színe annak a talárnak. De még mindig nehezen győzöl meg, hogy ez itt egy jól felhasznált kulcs... Maradjunk 2 pontban.

3. Draco mérhetetlenül esetlen volt. De azt legalább aranyosan csinálta. :-D Mindeközben enyhébb és erősebb OOC-tüneteket produkált, de kellemesen elszórakoztam rajta. Még finoman indokolgattad is a meghatározóbb jellembeli változásait, például hogy miért érdeklik a muglik.
Harry kitartóan és ravaszul becserkészte a nagyvadat. Szinte mardekárosan. Habár volt benne bátorság is, hogy például hozzá mert szólni és mert gúnyolódni rajta...
Aranyosak, kedvesek, de picit üresek voltak a karakterek. Pár erősebb vonás, és ennyi. Nem éreztem alaposan kidolgozottnak őket. És sajnos nem fejlődtek, Draco csak beletörődött, hogy levadászták, Harrynek meg hát nem is nagyon lett volna hova fejlődnie. Összességében maradjunk a 3,5 pontnál.

4. Ez egy egyszerű, könnyed, habos-babos történet volt. Azt sajnálom, hogy még azt a labdát sem ütötted le, amit feldobtál benne. Ugyanis tettél bele az elejére egy nagy adag misztikumot: ha Draco nem emlékszik, hogy hogy is került oda az Abszol útra, az olvasó azt várja, hogy kiderül majd valami csattanó. Pláne, ha Harry közli, hogy ő tudja, miért hagyta otthon a pálcáját. De végül nem volt semmi, és mi itt maradtunk "kielégítetlenül".
Mellesleg az én véleményem szerint az, ha valakit teljesen lenyomoznak azon a címen, hogy "tetszel nekem", nem édes vagy szexi, hanem ijesztő. De ez vagyok én, a túl földhözragadt személyiség. :-D
Összességében itt is 3,5 pontot tudok adni.

5. Van egy nagyon kellemes, csevegős stílusod, amitől azt érzetet tudod kelteni bennem, hogy ülünk egy kávézóban, és mesélsz. (Amúgy is meghoztad a kedvem egy forró csokihoz - annyit esett mostanában az eső a nyár ellenére, hogy ez jár nekem! :-D)
Szóval ez a stílus soha nem lesz magas irodalom, viszont sikeres tud lenni, mert elringat, jó hallgatni, azaz olvasni, na. :-D Néha viszont már átcsaptál a mesterkéltségbe, mintha túl szabatosan akarnád magad kifejezni. Jobb volt a sztorizás. ;-) És néha sajnos magyartalanul fogalmazol. Például:
"nem-e azért állt mellé" - ez helyesen nem azért állt-e mellé
"másabb volt az íze" - nagyon más volt az íze.
És itt is akadtak olyan mondatok, bekezdések, ahol sok volt a szóismétlés.
Összességében erre a szempontra 3,5 pontot adok.

Köszönöm, hogy olvashattam!

mese2626 2012.06.07. 00:47:11

1 igen
2 4,5p
3 4p
4 4p
5 4p

Maga történet tetszett, szerintem egész jól sikerült, bár van egy két dolog ami engem is zavart, bár újat nem tudnék neked mondani, mert az előttem felszólaló már megtette. A hibák ellenére élvezetem a történet olvasását és Gratulálok hozzá. : ))

kalmarpolip 2012.06.07. 20:50:16

1) Nem, szerintem ennek az esküvőnek nem volt fontos szerepe. És ugyan így nemet adnék rá, ha ugyan ez a történet a gyerek csapatban szerepelne, esküvő helyett keresztelővel. Egyik sem felel meg a követelményeknek.

2) Szerepeltek a kulcsok. De tökéletesen helyettesíthetők lehettek volna másik színnel vagy rokonnal. Apropo rokon, szerintem elfelejtetted menet közben, hogy két kulcsod van és csak beszúrtál valamit, ami pont annyit ér, mintha teljesen kihagytad volna. 2 pont

3) Harryn dolgoznod nem kellett, de amit kaptál, azt jól használtad. Ezen túl Draco karakterén kívül senki másra nem fordítottál különösebb figyelmet. És OOC Draco figyelmeztetést sem látok sehol. 3 pont

4) A cselekmény egyszerű, egész jól felépített, de az az el nem sütött puska a falon (az otthon hagyott pálca esete) engem is zavar. 4 pont

5) Nem volt ez rossz, egy könnyed kis nyáresti sztorit kaptunk tőled. Örülök, hogy végre jött tiszta vígjáték is, de a bétádra illene rápirítanod, elég sok huncutságot bent hagyott.
Illetve: kedves Író és kedves Többi Írók! Mi a fene ez a dolog a forrócsokival? Lehet, hogy bennem van a hiba, de nem értem, egyszerűen nem értem, miért kell, KELL ilyen sűrűn felhoznotok. Külső vagy belső kényszer? Számunkra is titkos kulcs volt? Vagy mi ez? Fáj már ez a sok kortyolás, meg édesség, meg gőzölgés és habzás! ...
...amit nyilván nem veszek figyelembe a pontozásnál, talán nem is itt a helye, nézzétek el nekem. 4 pontot adok erre a fentebb már jelzett hiányosságok miatt.

Ancsa1537 2012.06.08. 12:11:50

Szia Kedves Író!

Megfelelt-e a történet a csapatának?
Igen.

Mennyire felelt meg a történet a kulcsoknak? 4 pont
Az szín-kulccsal nem volt bajom, az benne volt a történetben, de a nagybácsival annyira már nem vagyok elégedett.

Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket? 5 pont
Mivel engem nem zavarnak az OOC karakterek (sem akkor, ha meg vannak említve figyelmeztetésként, sem akkor, ha nem), valamint hiszek abban, hogy mind másmilyennek látjuk a szereplőket és az idő múlásával Ők is nyilván változnak, így az sem zavart, hogy Draco olyan volt amilyen. Nekem kifejezetten tetszett is. Harryt pedig egyenesen imádtam. :-)

Milyen jól dolgozta ki a cselekményt? 4 pont
Itt elég nagy dilemmában voltam, mert az elején érdekelt, hogy mi történhetett Dracóval, viszont ezt nem tudtuk meg a végén sem. Ezt hiányoltam, de ettől eltekintve a cselekmény kidolgozott volt, szépen felépített, nekem tetszett.

Mennyire tetszett a történet? 5 pont
Őszintén szólva elegem van a sok nyomasztó, szomorú történetből. Köszönöm, de én a privát életemben egyszer-kétszer már megjártam a poklot, igazán nincs rá szükségem, hogy ezek után még ilyen történeteket is olvassak. Az egyetlen, amiért mégis megteszem, az az, hogy szeretek a kihívásokon olvasgatni. Érdekes, ahogy a kulcsok köré épül egy-egy történet, így természetes, hogy belefutok olyan sztorikba is, amik annyira nem tetszenek. Köszönöm, hogy Te viszont egy ilyen könnyed, szórakoztató, romantikus történetet hoztál. Nem akarok én filozofálgatni, napokig a hatása alatt lenni egy-egy történetnek, nekem pont elég, ha egyszerűen csak jobb kedvem lesz tőle, ha picit szebbnek látom általa a világot. A Tiéd ilyen volt, hálásan köszönöm!

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa! Kritika Klub (Megtalálsz minket a Merengő Fórumán. :-D)

Kyraper 2012.06.11. 18:53:42

Kedves Író!

A történeted szerintem megfelelt a csapatának, hiszen az esküvőre való készülődés benne volt, a főszereplők elmentek rá, engem abszolút nem zavart, hogy nem a két főszereplőd esküvője volt a középpontban.

A kulcsok terén már nem vagyok ennyire elégedett, sajnos. A színkulcsod jelen volt, ez tény és való, jól is szórakoztam a rózsaszín taláron, de leginkább Harry beszólása tetszett ezzel kapcsolatban.
„ - Azért az esküvőre még így is fel tudod venni – vont vállat Harry. – Nem nagy ügy. Rajtad amúgy is minden jól áll.
- Te felvennéd? – állt meg éppen a fekete hajú előtt.
- Hogy én? – kérdezett vissza Harry meglepődve, aztán egészen közel hajolva Dracóhoz elvigyorodott. – Egy ilyen szörnyűséges lacazrózsaszín talárt?”
Ez ütött, jó poén volt. :D (Mondjuk az elírás már közel sem szórakoztatott ennyire, és nem csak ez az egy volt a történetben.) Szóval a szín jelen volt, de a rokon? Róla teljesen megfeledkeztél.

A karaktereid tetszettek, különösen, amikor beszélgettek, de marad bennem hiányérzett, jobb lett volna, ha bevonsz más szereplőket is, vagy jobban elmélyülsz kicsit Harry és Draco bemutatásában. Viszont az nagyon tetszett, hogy ebben a történetben Harry volt a határozottabb, irányítóbb típus, szegény Draco meglehetősen nyomi volt most. :D Azért örültem, hogy a történet végére azért magához tért.

A cselekmény nem volt túlbonyolítva, az én tetszésem mégis maximálisan elnyerte. Ötletes volt, könnyed, humoros, igazán kellemes kikapcsolódást nyújtott, jó volt olvasni. Szeretem ezt a stílust, amiben alkotsz, mostanában rengeteg depis sztoriba botlottam, üde színfolt egy olyan típusúval találkozni, mint amilyen a Tiéd, hálás köszönetem ezért!

Gratulálok, sok sikert, és magas pontokat kívánok Neked!

Szia, Kyra
Kritika Klubtag ( Megtalálsz minket a Merengő fórumán ;) )

Megfelelt-e a csapatnak?: Igen
Kulcsok: 3
Karakterek: 4
Cselekmény: 5
Tetszés: 5

kalmarpolip 2012.06.11. 20:09:23

@Kyraper: Félreértesz - talán rosszul fejeztem ki magam -, az én gondom nem az, hogy nem a főszereplők esküvője volt, hanem hogy az esküvő bármely más össznépi vigadással helyettesíthető, ami szerintem egyenlő azzal, hogy nincs fontos szerepe
süti beállítások módosítása