Éééééés... vége!

Felkerült az utolsó történet is, az írók meredten bámulják a monitort, és várják a mindent eldöntő pontokat. Az olvasókon múlik minden, gyertek értékelni, pontozni, hogy jövő pénteken kihirdethessük a győztes csapatot és az olvasók által legjobbnak ítélt történet szerzőjét.

Ne feledjétek, a szavazatok csak akkor érvényesek, ha az adott kulcspár mindhárom történetét pontozzátok!

A pontozás határideje: november 22. kedd éjfél.

Eredményhirdetés: november 25. péntek 19 óra.

Hajrá! :)

Szerző: malfoykihivas  2011.11.15. 21:31 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr43385908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa1537 2011.11.17. 12:05:26

Sziasztok!

Ha minden igaz az utolsó kritikám is a helyére került, így most szeretném megköszönni nektek és az Íróknak, hogy ilyen remek történeteket olvashattam.

Köszönöm! :-)

Sziasztok, Ancsa!

sevsnape78 2011.11.17. 16:38:45

Sziasztok! :)

Csatlakoznék az előttem szólóhoz. :) Nekem is megszületett az utolsó történethez is a kritikám, így mindegyik történetet elláttam a magam kis véleményével, tanácsaival, meglátásaival. :)
Én is köszönöm Nektek a munkátokat, az íróknak a történeteket.
Voltak rosszabb, és nagyon jó élményeim is a publikálás során, de az biztos, hogy szerettem ezt a kihívást. Jó volt esténként várakozni az újabb felkerülő történetre, hiányozni fog, hogy már nem kerül fel több.
Várom a nagy leleplezést, hogy melyik történetet ki írhatta. :)) Addig pedig további sok sikert a kihíváshoz minden Írónak jövő hét keddig. ;))

malfoykihivas 2011.11.18. 09:20:03

@Ancsa1537: @sevsnape78:
Mi pedig nagyon köszönjük, hogy itt voltatok, elolvastátok a történeteket, és véleménnyel, tanáccsal, pontokkal járultatok hozzá a kihíváshoz. Örülünk, hogy szép emlékként marad végül meg az egész. ;-)

rosemalfoy 2011.11.18. 18:05:34

Nos, akkor én is megragadnám az alkalmat, hogy elmondjam, hogy milyen jól éreztem magam, és hogy minden este, milyen lelkesedéssel ültem le a gép elé, és olvastam el az aznapi történetet. Bátran be vallom, nem olvastam el minden történetet. Két kulcs történetei maradtak ki az életemből. De ami késik nem múlik. De sajnos a pontozás lezárásáig erre már nincs lehetőségem.
Szóval, akkor még egyszer gratulálnék minden írónak a művekért.
És nagyon gratulálok a szervezőknek is, akik megálmodták ezt az egészet. Remélem jövőre is itt leszünk :)

Rosebimb 2011.11.25. 15:21:56

Én is nagyon szépen köszönöm, hogy elolvashattam ezeket a történeteket. Még nem volt olyan, hogy egy kihíváson "részt vettem" volna, szóval örülök, hogy ez lett az első. Sok jó és szép történetet olvastam, mindegyikre szavaztam :) Köszönöm az íróknak, a szervezőknek, és a többi pontozónak, hogy elolvashattam az ő kritikáikat is.
süti beállítások módosítása