Draco és a hazugságok - a szerelem és az őszinteség kizárják egymást?

CÍM: Igazmondás – csak kezdőknek
CSAPAT: Draco
KULCS: "Tudod, nem az a gond, hogy hazudsz nekem, De miért van úgy, mindig elhiszem" (Fiesta: Aki elmegy, uyge hazatér)
JOGOK: Minden jog Rowling anyánké. Enyém csupán az élvezet, hogy írhattam a szereplőiről.
MŰFAJ: Novella
FIGYELMEZTETÉSEK: AU, OOC, Fluff
KORHATÁR: 12
TARTALOM: Draco túl büszke ahhoz, hogy odaálljon egy nő elé, és szerelmet valljon. Ginny viszont arra vár, hogy mindezt mégis megtegye. Addig pedig a macska játszik az egérrel. Az erőviszonyok olykor változnak, de a boldog vég nincs már túl messze.
MEGJEGYZÉSEK: -

Elolvasom

Szerző: malfoykihivas  2011.11.14. 19:00 5 komment

Címkék: hetero draco kulcs10

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr383303604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa1537 2011.11.14. 20:34:20

Kedves Író!

Kulcs: 5
Hihetetlen, hogy egy-egy azonos kulcsra írt történet között mekkora különbség lehet. Tetszett a Te megoldásod is.

Karakter: 5
Itt most megint nem tudok mást mondani, minthogy kint volt az OOC figyelmeztetés, így azt hiszem nem lenne jogos pontot levonnom.

Cselekmény: 5
Oké, nem váltottuk meg a világot, de, hogy én mennyire szeretem az ilyen könnyed történeteket... :-)

Történet: 5
Gondolom nem lepett meg a maximum pont, hiszen már tulajdonképpen le is írtam az előző szempontoknál, hogy miért ennyi. Én imádtam, feldobtad az estém. Köszönöm!

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa!

sevsnape78 2011.11.15. 19:13:45

Kedves Író!

Nehezen olvastam végig a történetet. Ginny nem tartozik a kedvenc szereplőim közé, így már a tartalomnál lelombozódtam. Aztán vettem egy nagy levegőt, abban bízva, hogy talán egy olyan Ginnyről olvashatok majd, akit legalább itt megkedvelek. Sajnos ez nem történt meg. :(

Kulcs: 4pont - A másik két történetben jobban éreztem, mint nálad.

Karakterek: 3pont - Kiírtad a figyelmeztetést, és megpróbáltam ehhez tartani magamat, de sajnos így is sokszor fogtam a fejemet olvasás közben. Draco szinte alig volt felismerhető, Ginnyn ugyan mutatkozott némi hasonlóság az eredeti karakterből, de ennek ellenére is túlságosan OOC-k voltak nekem. Egy PD történetben megfeleltek volna...
Hogy ne érezd úgy, hogy csakis negatívan tudok nyilatkozni, Dracónak tetszettek azok a mondatai, amikor kis szörnyetegeknek hívta a gyerekeket. :) Ezt el tudtam képzelni, és illett is hozzá.

Cselekmény: 3pont - Többször is elkalandozott a figyelmem olvasás közben, nem tudott annyira lekötni. A szerelmi szál sem nyert meg. Viszont a történet jól felépített volt, amit szerettél volna elérni, megcsináltad. Nem volt bonyolult cselekmény vezetésed.
Néha az volt az érzésem, hogy ez egy póttörténet..

Történet: 2pont - Sajnálom, de nekem nem tetszett. :( Talán egy másik univerzumban megállná a helyét nálam, de így, HP köntösbe bújtatva túlságosan is OOC szereplőkkel nem tudtam élvezni az olvasását.
Nem szerettelek volna megbántani, nem ez volt a szándékom. A fogalmazásod rendben volt, és az alapötleted is tetszett.

Gratulálok, és további sok sikert a kihíváshoz!

Lilina 2011.11.18. 15:47:10

Kedves Író!

Muszáj megjegyeznem, hogy csak miattad regisztráltam ide, és miattad fogom elolvasni a kategória két másik történetét (amiből az egyik ráadásul slash, ami nagyon nem az én világom...), hogy érvényes legyen a szavazatom. Vedd ezt a pozitív értelemben, mert a történeted tetszett, de azért volt vele gondom, amit mindjárt ki is fejtek. :)

Kulcs: 5 pont
Szerintem ez teljesen rendben volt, kellő hangsúlyt kapott.

Karakterek: 4 pont
Nekem tetszettek. Szerintem még csak nem is voltak annyira OOC-k, talán csak Draco, de el tudom képzelni, hogy ilyenné váljon. Ami egy kicsit zavart, hogy Draco kezdetben nem igazán hasonlított az "álom-Draco"-hoz, így ott egy kicsit megzavarodtam.

Cselekmény: 3 pont
Azért vagyok ilyen szigorú veled, mert sok helyen kidolgozatlannak éreztem a cselekményt. A történet felépítése jó volt, de nem voltak rendesen kifejtve a dolgok, én meg kapkodhattam a fejem, hogy akkor most mi van. Az álom után például nagyon nehéz volt átállnom, többek között (ahogy már írtam a szereplőknél is) Draco hirtelen jellemváltozása miatt. Mintha két különböző történet lett volna. Az is zavart, hogy nem tudtuk meg, miért ők a keresztszülők, és hogyan lettek ilyen jóban Dracóval Lunáék. Mondjuk erre éppen utaltál egyszer, de az számomra kevés volt. Persze tetszett, ahogyan apránként kibontakozott a cselekmény, de az álomból való átváltás nekem nagyon megtörte az egészet. És túlságosan is emlékeztetett az Ilyen az élet című filmre, persze azzal a különbséggel, hogy a gyerekek szülei itt azért élnek, de ez (bár szeretem azt a filmet :)) levont számomra az eredetiségéből.

Történet: 4 pont
Összességében tetszett. Mondjuk biztos, hogy kevésbé élveztem volna, ha nem Draco/Ginny, de mivel ez a kedvenc párosításom már vagy 7 éve, ezért nagyon örültem a történetednek. Igaz, most már van jó néhány fanfiction velük (a kezdetekhez képest :)), de még így is kevés az igazán élvezhető, a tied pedig az volt. A stílusod könnyed, bár a fogalmazásod néhol kevésbé tetszett, összességében az is jó volt. Még a vesszőhibákra szeretném felhívni a figyelmedet, mert számomra nagyon zavaró volt, hogy minden "és" elé tettél vesszőt, oda is ahová nem kellett volna. Bevallom sokszor én is gondban vagyok a vesszőkkel, de erre azért figyelj oda, mert sokat levon a történet élvezhetőségéből.

Remélem, hogy nem bántódtál meg, hogy néhol kicsit szigorúbban pontoztam. Gratulálok a történetedhez, és további sok sikert a kihíváshoz!

Üdv,
Lil

Rosebimb 2011.11.19. 08:40:17

Jó volt:)

1. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
5

2. Milyen jól dolgozta ki az író
karaktereket?
5

3. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
5

4. Mennyire tetszett a történet?
4

KataV89 2011.11.21. 20:06:12

Szia!

Értékelésem:

Kulcs:4
Karakter:4
Cselekmény:5
Történet:4

Köszönöm, hogy olvashattam!
süti beállítások módosítása