Nézz a szerelembe, Scorpius! 

CÍM: Fortune days
CSAPAT: Scorpius
KULCS: 6. kulcs – „Ő a dal, mit suttognak a fák, A csend, a meghitt éjszakák” (Máté Péter: Ő)
PÁROSÍTÁS: Scorpius/Albus
JOGOK: Minden jog természetesen J.K. Rowlingé, én csak a történet kigondolásában és megalkotásában játszottam szerepet, a karakterek őt illetik.
MŰFAJ: romantikus, dráma, hurt/comfort
FIGYELMEZTETÉSEK: slash
KORHATÁR: +18
TARTALOM: Azt mondják, a barátság vagy akármilyen kapcsolat egy szemkontaktussal keletkezik.
MEGJEGYZÉSEK: A karakterekkel ez az első történetem. Igyekeztem megtartani a könyvben leírt „személyiségüket”, bár tudom, hogy ott nem lett teljesen kialakítva a történetük, így bátorkodtam a saját fantáziámat használni megformálásukban.
 

Elolvasom

Szerző: malfoykihivas  2011.11.03. 19:00 7 komment

Címkék: slash scorpius kulcs6

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr243301180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa1537 2011.11.03. 21:45:12

Kedves Író!

Kulcs: 5
Nagyon tetszett a megoldásod!

Karakter: 5
Draco és Harry karaktere teljesen rendben volt, a fiúkról pedig igazán nem tudunk sokat.

Cselekmény: 5
Nagyon szépen kidolgozott történet volt. Az első sorától az utolsóig élvezet volt olvasni.

Történet: 5
Nem akarom ragozni, nagyon tetszett! Gratulálok és köszönöm!

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa!

sevsnape78 2011.11.05. 19:02:16

Kedves Író!

Jó hosszú történetet írtál nekünk te is a kihívásra. :) Lassacskán, ahogy olvasgatom itt a nextgen történeteket, kezdem megkedvelni őket.

Kulcs: 5pont - Megfelelő volt, szépen felépítetted hozzá a történetet.

Karakterek: 4pont - Nem tudjuk ugyebár, hogy ők milyenek is lennének JKR szerint, így most a te meglátásodra hagyatkozhattam. Scorpius nekem picit lányos volt. Néha ugyan megvillant a fiú énje is, de legtöbbször úgy éreztem olvasás közben, mintha egy lány gondolatairól szólna a történet. Ne vedd ezt kérlek sértésnek, nem te vagy az első, és valószínűleg nem is az utolsó, aki nőiessé teszi a slash történetekben szereplő fiúkat.

Cselekmény: 3pont - túl sok minden nem történt, és picit olyan volt, mintha egy naplót olvasgatnék - évekre lebontva. Ami tetszett, hogy már az első pillanattól kezdve megvolt a vonzalom, de nem teljesedett ki, csak évekkel később. Bár jobb lett volna, ha nem ilyen naplószerűen viszed végig a történetet, bár tudom, akkor még ennél is hosszabb történet kerekedett volna ki belőle. Ettől függetlenül tetszett az alapötleted, a szerelmi szál is végig ott volt benne.

Történet: 4pont - Könnyed olvasmány volt, nem túl bonyolult cselekménnyel és szerkezettel. A fiúk a végére egymásra találtak, minden happy. :) Alapjába véve jól szórakoztam.

Gratulálok, és további sok sikert a kihíváshoz!

Rosebimb 2011.11.08. 17:47:27

Nagyon romantikus történetet adtál ki a kezeid közül. Talán egy kicsit túl romantikusat is számomra. Ettől függetlenül jól írtad le, jól fejezted ki a gondolataidat a szereplőkkel kapcsolatban. Korrekt történet volt.

1. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
5

2. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
5

3. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
4

4. Mennyire tetszett a történet?
4

rosemalfoy 2011.11.08. 19:17:58

Kedves író :)

Azt hiszem, most csak pontoznék, bocsi, majd később lehet visszajövök és kifejtem rendesen a véleményem.

Kulcs: 5
Karakterek: 4
Cselekmény: 3
Történet:4

Köszönöm, hogy olvashattam.

Sok sikert a Kihíváshoz, és sok szép pontot.
Puszi: rosemalfoy ( RoseM ) Kritika Klub Tag ( megtalálsz minket a Merengő fórumán )

Lilcsyke 2011.11.09. 21:51:51

Szia!

Nekem is az volt az érzésem, mintha kicsit naplószerű lenne az egész, bizonyos információknak Scorp nem lehetett tudatában, de ezt leszámítva gyönyörű sztori volt ;) Szerettem Albus és Scorp megnyilvánulásait, tetszett a Potter-testvérek jellemzése, és a Malfoy-család jellemzése is, hihető és életszerű volt. Szép történet :)

Pontok:
Kulcs: 5
Karakterek: 5
Cselekmény: 4
Történet: 5

Emyke 2011.11.12. 22:45:16

Kedves Író!

Olyan érzésem volt, mintha az ifjú Malfoy naplóját tartanám a kezemben. Nagyon érdekes volt az ő szemszögéből látni. A kulcsod nekem kevésbé volt hangsúlyos, de Scorpius jellemében minden benne volt. Kedveltem a karaktereket, a nextgen szereplők közül nekem Albus a kedvencem, és te nagyon szépen írsz róla. Bár nem sokat olvastam még ilyet, de nekem nagyon tetszett. A cselekménye rendben volt, gratulálok hozzá. Emyke-Kritika Klub ;)

draconia 2011.11.21. 00:02:18

A történet, ahogy többen írták is előttem, valóban kissé kronologikus jellegű. Naplószerű, igen, ami nem baj, én szeretem a kifejezetten naplós történetvezetést. Ami jobban zavart, az inkább az elbeszélő stílusa volt. Olyan kis meseszerű hangulatot kapott, nem konkrétan átélhetőt, ha érted, mire gondolok. Elmesélte, hogy kapott levelet, aztán mentek bevásárolni - kicsit az első HP-s részt idézte, aranyos, de van egy tinis hangulata. Ami lehetne, hisz tinikről szól - csak esetleg ha idősebbeknek szánod, tálalható másképp. Aranyos volt, de a picit több, az jobb. A fogalmazás mindazonáltal nem volt rossz, a karakterekbe belekötni egy helyütt tudok, mégpedig ott, ahol slash-ekbe legtöbbször: néha ez nem két fiú volt, hanem egy fiú után epekedő fiatal lány. Volt egy heterós hangulata, de ez nagyon gyakori - nehéz nőként, lányként (meleg) fiút írni.

A történetben nem volt semmi kiugró, meglepő, volt egy eleje, vége - elvégzett, korrekt kis munka volt, de benned is többet érzek annál, mint amit itt láttam. Talán a kritériumok, vagy maga a versenyláz - kíváncsi lennék egy nem versenymunkádra, mennyiben más, vagy másik generációs törire.

Üdv, köszi,

dr

Kulcs: 5
Karakterek: 4 - a lányosság miatt, bár akár lehet ilyen is, így ez szubjektív vélemény.
Cselekmény: 3
Történet: 3
süti beállítások módosítása