Lucius eljátssza a szerelmet...

CÍM: Játék
CSAPAT: Lucius
KULCS: „Az első pillanatban játszanak csupán, De már az első csókban benne ég a láng, A mindent felemésztő, olthatatlan vágy.” (Kasza: Love story)
JOGOK: Rowlingé.
MŰFAJ: humor, romantika
FIGYELMEZTETÉSEK: slash, durva nyelvezet
KORHATÁR: 16
TARTALOM: Draco és Harry bejelentik, hogy együtt vannak, ezért Lucius ördögi tervet eszel ki, segítőtársa pedig nem más, mint Ron. Ám a kis csel egészen máshogy alakul, mint eltervezte.
MEGJEGYZÉSEK: A hetedévben játszódik, Voldemort halott.

Elolvasom

Szerző: malfoykihivas  2011.10.23. 19:00 12 komment

Címkék: slash lucius kulcs4

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr643301210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rosemalfoy 2011.10.23. 19:38:04

Kedves író!

Hú, semmi ilyenre nem számítottam ma, sőt soha sem. Ilyet én még soha az életben nem olvastam. Már mint Ron és Lucius? :O De nem kell megijedni, tetszett.
Íme a pontja:

Kulcs: 5
Szerintem teljesen benne volt a kulcs, nem tudok belekötni :)

Karakterek: 4
Mivel ilyen kis rövidke lett a történet, nem igazán volt idő a karakterek kidolgozására, fejlődésére, alakulására. És ezt Ronnál éreztem a legjobban. Ugyan is nem hiszem, hogy ilyen hamar megbékélt volna saját magával, miszerint ő együtt van Luciussal.

Cselekmény: 4
Könnyed játékos / ahogy a cím is mutatta / fic volt. Az ötlet amit kitaláltál jó volt, és nagyon örültem, hogy Drarry is van a ficben.
Sajnos volt benne egy-két helyen elgépelés, nem vészes, de szemetszúrt, pl a "nem akarok elfeküdni veled"

Történet: 5
A furcsa páros ellenére, nekem tetszett, kellemes volt olvasni. Köszönöm, hogy olvashattam.

Sok sikert a Kihíváshoz, és sok szép pontot.
Puszi: rosemalfoy ( RoseM ) Kritika Klub Tag ( megtalálsz minket a Merengő fórumán )

sevsnape78 2011.10.23. 19:50:47

Kedves Író!

Könnyed, szórakoztató történet volt a maga nevében. Lássuk hát a pontokat. :)

Kulcs: 5pont - Benne volt, jó helyen volt.

Karakterek: 4pont - Nem jelezted, hogy OOC szereplők előfordulhatnak, és lássuk be, Lucius szegényem nagyon is az volt. El tudtam volna őt képzelni mondjuk tizenéves korában, hogy valami hasonlót eszel ki valakinek a bosszantására, de egy felnőtt férfinél, aki ráadásul Lucius Malfoy, nem fért bele. Így olvasás közben próbáltam fiatalabbként elképzelni őt, ne haragudj rám. :) A többi szereplőd rendben volt, bár Ron kicsit hamar belement a dologba, de sebaj, elnézem neki (neked). Ronnál sokat nevettem, annyira jellemző rá a szó szerint zabálás... :D

Cselekmény: 4pont - Hosszabban szívesebben olvastam volna az ötlet kivitelezéséről, túl gyorsan történt minden. Az egyik pillanatban bejelenti Draco, hogy együtt jár Harry Potterrel, a következő pillanatban pedig már Lucius "ostromolja" Ront. Viszont amit elterveztél, megvalósítottad. A szereplők eljutottak A pontból B-be, mindenki happy, és ma valahogy én is ilyen hangulatban vagyok, úgyhogy más problémám nem volt. :) (Ne is legyen, igaz? :D)

Történet: 4pont - Élveztem, itt-ott nevettem is, itt pedig konkrétan öt percig hangosan röhögtem:
"- De ugye nem kell elfeküdnöm magával?" :D

Mint már említettem Lucius kevésbé fogott meg, de ettől függetlenül jó kis esti olvasmány volt, vasárnap estére a hét lezárásaként tökéletes történet.

Gratulálok, és további sok sikert a kihíváshoz!

draconia 2011.10.23. 20:23:11

Mivel a leírásban szerepelt, hogy ez egy humoros fic, nem térek ki arra, hogy OOC-k a szerelők. Lucius egészen luciustalan volt, de bizonyos formában humoros. Igaz, itt-ott fogtam a fejem, hogy de ez a pasi most hány éves?, mert helyenként inkább tűnt Harryék korosztályába illőnek, de mivel ilyen a történet jellege, betudtam ennek.

Nem is térek ki arra, hogy ha ez a Luc önmaga, nyilván nem ilyesmit eszel ki, sőt, meg sem fordul ebben a vendéglátóipari egységben :D:D No de fordítsuk komolyra a szót, jöjjön a technikai elemzés:

Leginkább ebben is a helytelenül kezelt szavak zavartak. Pl.: "Két egymás melletti asztalra ültek le, nem messze tőlem" - kétlem, hogy ténylegesen az asztalra, valószínűleg az asztalhoz inkább. Vagy: "lehörpintettem" (a maradék italt) - ez így nem jó. Vagy felhörpinti, vagy lehajtja valaki. Lehörpinteni csak a habot lehet a sör tetejéről. Vagy Ron ominózus mondata: "- De ugye nem kell elfeküdnöm magával?" - elfeküdni vagy lefeküdni az nem mindegy. Elgépelés biztosan, de látod, ezek meg-megakasztottak.

Rövidke volt, komolytalan, vagyis vicces, nem boncolom tovább. Kíváncsi lennék viszont, alkotsz-e komolyabb jellegűeket is, inkább olvasnék egy olyat tőled.

Kulcs: 5 - benne volt.
Karakterek: 3 - mivel humoros, de remélem, amúgy szoktad IC-re is írni
Cselekmény: 2 - nem volt egy egetverő története
Történet: 3 - mivel humoros, ennyi a pont, ha nem az lenne, nem ennyi lenne.

Ancsa1537 2011.10.23. 21:19:05

Kedves Író!

Kulcs: 5
Ugye nem kell megmagyaráznom?

Karakter: 4,5 (Ha nem lehet, akkor 5)
Egyszerűen nem tudok egy egész pontot levonni, mert a karaktereid annyira szórakoztatóak voltak, hogy egyáltalán nem zavart az, hogy a könyvhűség nem erősségük. És valójában kifelé annyira nem is voltak OOC-k. :-D

Cselekmény: 5
Nem igazán volt túlbonyolítva, de miért is kéne mindent, mindig túlbonyolítani?! Nekem tetszett.

Történet: 5
És akkor megint: Nekem tetszett! Könnyed kis olvasmány, egy fárasztó nap után. Ezek az élet apró örömei, és én igyekszem értékelni őket. ;-D Köszönöm!

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa!

draconia 2011.10.23. 21:21:20

Amúgy elagyaltam, hogy mennyire felértékelte a történetet az, hogy humorosra vetted, vagy annak íródott, azért is adtam meg a hármat a végén, de azóta agyalok azon, hogy egy fontos észrevételt lehagytam: az ötlet nem volt rossz, Lucius és Ron annyira elmebeteg és lehetetlen páros, hogy szívesen elolvasnám, ha real-ben írnád meg, mármint hogy Lucius komolyan reagálja le, és valahogy Ront is belevonja. Ez volt az első ilyen páros, amit olvastam, és bár a hajam égnek áll az ötlettől, van annyira érdekes, hogy megérne egy komolyabbat.

Rosebimb 2011.10.24. 11:35:14

Nem tetszett igazán.Ron azért nem ennyire evésmániás, kihangsúlyoztad ezt a tulajdonságát.

1. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
5

2. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
2

3. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
3

4. Mennyire tetszett a történet?
3

Kyraper 2011.10.24. 15:13:33

Kedves Író!

Nagyon szeretem a könnyed, humoros történeteket, és a Tiéd az volt a javából!

Saját tapasztalatból tudom, hogy Ront nem könnyű slashelni, talán az egyetlen férfi karakter a fandomban, akit csont heteróként képzelek el. Talán pont ezért rejt sok lehetőséget magában, és éppen emiatt érdemes mégis próbálkozni azzal, hogy kifordítsuk kicsit önmagából :).

Nagyon tetszett mind az alapötleted, mind a kulcsmegoldásod. A hab a tortán számomra pedig természetesen a Drarry szál volt :). Képtelen vagyok ellenállni nekik, és a Te történetedben igazán aranyosak voltak együtt.

Imádtam azt a részt, amikor Lucius ecsetelte a tervvét Ronnak, aki egyből belement, és amikor már megbeszélték a részleteket, csak akkor jutott eszébe, hogy Ő tulajdonképpen hetero :D. Szerettem a váltott szemszöget, az E/1-et meg pláne. Egyetlen negatívumként csak a történet rövidségét tudom felróni Neked, szívesen olvastam volna ezt a történetet hosszabban kifejtve, de talán majd a kihívás után meg is teszed. :) Az a sokat emlegetett két elgépelés engem szórakoztatott :), és mindenkivel előfordul, hogy félreüt pár betűt. ;)

Összegezve: ez egy könnyed, humoros, édes kis novella lett, ami az én tetszésemet maximálisan elnyerte! Hálásan köszönöm, hogy mosolyt csaltál az arcomra. Gratulálok, és sok sikert kívánok Neked a kihíváson!

Puszi, Kyra
Kritika Klubtag ( Megtalálsz minket a Merengő fórumán ;) )

The Seventh Morning 2011.10.28. 16:27:08

Kedves író!

Azt hiszem, a Lucius csapat eddigi legjobb történetét olvashattam, bár ezt sem éreztem száz százalékosnak. Példának okáért már az első sorban elírást találtam. Ennyire lusta a bétád? Máskor szólj rá, mert az első sorban hibát hagyni azért nem mindennapi dolog.

Aztán itt vannak a szóhasználati problémák is. Az asztalra ültek le a Három Seprűben? Tényleg ilyen lazák? Mert ha nem, akkor inkább az asztalHOZ ülnek. Sajnos nem ez volt az egyetlen szóhasználati gond, erre érdemes lenne figyelni.

És akkor támadtak a logikátlanságok. "Igaz szerelemmel szeretjük egymást, ezért járunk"? Mintha fordítva járná a szerelem létráját, mind Édes Anna. Ez a kijelentés olyan... kisszerű. Mintha jól elszórakoztak volna egymással heppből hónapokig, aztán hirtelen rájöttek volna, hogy szeretik egymást, és tulajdonképp újra kezdték volna a kapcsolatot. Érted, mire gondolok? Sokkal hatásosabb lett volna, ha felcseréled és éssel kötöd össze a két mondatrészt. Teljesen más konnotációt ad a mondatnak.

Na és Lucius tényleg bemocskolná a nevét azzal, hogy Ront használja alibinek? Persze, értem, mit akart elérni. Ahogy azt is, hogy ez baromi fontos volt neki, de... ő egy Malfoy. Nem gondolom, hogy csak így hagyta volna, hogy összefüggésbe hozzák Ronnal. A pároshoz sokkal jobban illik a diszkréció.

Tehát problémák bőven akadnak a logikai levezetésekben, nem beszélve arról, hogy mióta van joguk a szülőknek csak úgy megjelenni a roxfortban? Arról nem is beszélve, hogy nagy nyilvánosság előtt gyerekeket rángassanak be üres termekbe? Nem gondolod, hogy a tanárok hamar véget vetnének egy ilyen jelenetnek? Mert kizárt dolognak tartom, hogy ne jusson a fülükbe.

Na meg nem keresnék Ront ha eltűnne? Szerintem McGalagony az egész Roxmortsot felforgatná érte... de nem, úgy tűnik, senkinek sem tűnt fel, hogy Ron nem ért vissza. Kellemesen ücsörgött mindenki a babérjain.
Pont mint az egész tanári kar, ami csakúgy végignézte, ahogy Lucius besétál és eszeveszettül smárol Ronnal. Ez csak nekem groteszk? Nem gondolod, hogy valamilyen módon interakcióba kerülnének a főszereplőkkel? De nem, itt is mindenki mozdulatlan marad, mintha teljesen normális lenne egy roxforti ebéd közben egy hasonló jelenet. Teljesen valószerűtlen a dolog, úgy gondolom, jobban is megoldhattad volna ezt a részt.

"Ron Weasley lesz a mostohaapám" - na itt iszonyú hangosan felnevettem, ezt nagyon sikerült eltalálnod. Helyén van a humor, a helyzet groteszk volta, az olvasó gond nélkül asszociál. Ilyesmiből máskor többet is rejthetnél a történetbe.

Egyébként a Szárnyas Vadkanban fejedelmi vacsora, ahol még a poharakat se mossák el? Ron helyében én óvatosan ennék :'D Nem csoda, hogy másnap támolygott a kastélyig, szerintem durva ételmérgezést kaphatott.

És akkor nem maradt más hátra, jöjjön az összbenyomás. Az obszcén szavak (pl. szarul) néha kizökkentettek, de egyébként a fogalmazásod nagyrészt rendben volt, gördülékeny, még a stílus is a helyén volt, úgyhogy ez a rész egy nagy pipa. Jobb lett volna, ha nagyobb időintervallumot ölel fel a történet, de végül is sok jóindulattal ráfoghatjuk, hogy esetleg ebben a formában is megtörténhetett a dolog. A fic logikájával komoly problémák voltak, remélem, erre máskor jobban figyelsz majd. Viszont a történet humora a helyén volt, minden baki ellenére is mosolyogtam rajta, főleg a végén. Úgyhogy összességében azt kell mondanom, kellemes olvasmány volt. Ha a jövőben figyelsz azokra a dolgokra, amiket kiemeltem, szerintem minden gond nélkül tudsz majd olyan történeteket írni, amire jó szívvel ajánlok majd ötből öt pontot.

The Seventh Morning

mese2626 2011.10.29. 20:24:27

Kulcs:4
Karakterek:4
Cselekmény:4
Történet: 4

Emyke 2011.11.04. 19:47:30

Kedves Író!

Hűűű, hát nagyon megleptél ezzel az írással! Először a fejemhez kaptam a párosod láttán, mert Lucius nem volt egészen önmaga, finoman fogalmazva:D Viszont imádtam a fic humorát, és a mellékszereplő párosodat. Van Ronban valami. Alapvetően semleges karakter, vagyis számomra sosem volt olyan nagy jelentősége, de kifejezetten vonzó tud lenni például a falánkságával, kis mohó,"vágykeltő kis vörös":D "Weasley szája sült krumpli ízű volt, hm, nem is tudtam, hogy ennyire szeretem a sült krumplit." Ez telitalálat, nagyot röhögtem rajta.
Nekem fura volt az, hogy E/1-ben írtad. Találni benne apró elgépeléseket. De a kulcsra nagyon jó megoldást találtál, a cselekménye kicsit rövid volt, viszont szerettem ezt az aranyos történetet. Emyke- Kritika Klub;)

Lilcsyke 2011.11.05. 20:44:29

Szia!
Én azért kiírtam volna a figyelmeztetések közé, hogy paródia. Ez már nem csak humor kategória, ez egyértelmű kiparodizálás volt (kisarkosítva Malfoyék mindent elérek, amit akarok stílusát, és rettentően - már zavaróan - kisarkosítva Ron mohó falánkságát), és ahhoz mindjárt másképp áll az ember, szóval nekem most ez annyira nem tetszett. A fent már emlegetett hibák nagy részével én is egyetértek, és még annyit azért hozzátennék, hogy attól, hogy humoros a sztori, még nem kell szükségszerűen ennyire ooc-nak lennie a szereplőknek. A viccet el lehet adni a könyvhű szereplőkkel is, és azt hiszem, kicsit kevésbé kifordult karakterekkel én is szívesebben olvastam volna a történetet. Viszont a könnyedségére nem lehet panasz, ha úgy értékelem a ficet, mint paródia, akkor annak egészen jó :D Kicsit gyúrj még rá erre a műfajra inkább, hogy a legnagyobb hibák eltűnjenek, és akkor már nem lesz vele gond :p Köszi :)

Pontok:
Kulcs: 5
Karakterek: 3
Cselekmény: 3
Történet: 3

KataV89 2011.11.21. 19:57:31

Szia!

Értékelésem:

Kulcs:4
Karakter:5
Cselekmény:3
Történet:4

Köszönöm, hogy olvashattam!
süti beállítások módosítása