tanitvany_hermione_by_abigaillarson.jpgHermione mindent tud, kérdezd bátran bármiről! Akkor is, ha te éppenséggel egy Malfoy vagy.

CÍM: Mugliismeret kezdőknek
CSAPAT: Tanítvány
KULCS: Hermione Granger
JOGOK: J.K. Rowling
MŰFAJ: humor
FIGYELMEZTETÉSEK: a történet AU, és az OOC jelzés sem árt
KORHATÁR: 14
TARTALOM: Diplomás varázslóként Dracónak lehetősége nyílik bepótolni a Roxfortban kihagyott Mugliismeret tantárgyat.

Kattints ide, és olvasd el a történetet!

A képet AbigailLarson készítette

Szerző: malfoykihivas  2015.04.08. 19:00 6 komment

Címkék: hetero draco Hermione Granger

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr807315950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gamer Lány 2015.04.08. 19:44:45

Kedves Író!

Először is köszönöm az esti emsét :) Nagyon aranyos történetet kerítettél nekünk ide. Lássuk a jutalmadat!

1, Csapat: Igen, Draco tényleg tanítvány volt itt.
2, Kulcs: Hermione remek tanár, de ezt eddig is tudtuk, hiszen nélküle Harry és Ron már elsőben kibuktak volna az iskolából. :) 5pont
3, Karakterek: 100%on, ahogy a TVben mondják. Szerintem elég jól sikerült megfognod őket 5pont
4, Cselekmény: Szép volt, felépített és folyamatos, de egy kicsit többet vártam volna, a "Draco normális lesz" időszakról. 4pont
5, Szerintem elég ha csak azt mondom, hogy ma jól fogok aludni és azt álmodom majd, hogy Draco és Ron paráznak a Boeingen. :) 5pont

Még egyszer köszi!

Gamer Lány

Hirondelle 2015.04.09. 17:02:26

Kedves Író!

Örültem, hogy humoros történetet olvashatok, újabban mintha kevesebb teremne.

1. Megfelelt-e a történet a csapatának?
Draco tanítványkodása körül forgott a sztori, úgyhogy:
IGEN

2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
Hermione kifogástalan tanár volt. A tananyag is haláli jó lett, a „tasli” megtanítása volt a kedvencem. De a tanítás inkább csak háttereként szolgált a romantikus szálnak, kicsit jobban is előtérbe kerülhetett volna, mondjuk több tananyaggal, házi feladattal, lecke kikérdezéssel, büntivel ha nem jól tanulta meg Draco amit kellett volna, stb.
4 pont

3. Milyen jól dolgozta ki az író a karaktereket?
Draco itt tényleg kicsit OOC lett, de végül is ott van a figyelmeztetés, szóval nem lehet panaszom. Valamennyire azért malfoyos volt, és ez jó. Hermione viszont teljesen önmaga volt szerintem, és ez még jobb.
5 pont

4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
Kicsit csalódás volt, hogy a végén Hermione vette rá Harryt, hogy adjon esélyt Dracónak. Nem arra ment volna ki az egész tanítás, hogy ezt Draco maga érhesse el? És két mondat után már jó barátok is lettek Harryvel, ez kicsit túl könnyen ment. Az sem volt tiszta, hogy ahhoz, hogy Draco közelebb kerülhessen Harryhez, miért pont mugliismeretet kell tanulnia? Nem hiszem, hogy Harrynek az volt vele a baja, hogy keveset tud a muglikról. Inkább a tapintatlansága meg empátiahiánya volt a probléma. Egy picit úgy éreztem, hogy nem annyira a történet belső logikája hozta ezt a mugliismeret-tanítást, mint inkább az író akarata.
3 pont

5. Mennyire tetszett a történet?
A Harcosok klubjára való utalásért piros pont, mivel az a kedvenc filmem. Azt viszont meg kell említsem, hogy néhol egy-egy akkora hosszú mondat volt, hogy mire végigolvastam, elfelejtettem az elejét. Volt egy olyan rész, amit vagy háromszor olvastam el, akkor sem nagyon értettem. Páros szerveket egyes számba kellene írni és akadt néhány helyesírási hiba. Ezek levonnak egy kicsit az élvezhetőségből. Összességében viszont tetszett, mert jól kivitelezett, kellemes olvasmány volt és élveztem a poénokat.
4 pont

Köszönöm, hogy olvashattam!

Üdv: Hirondelle, Kritika Klub

G.Mária 2015.04.11. 14:48:31

Kedves Író!

1, Ez kétség kívül IGEN.
2, Hermione remekre sikeredett. 5 pont
3, Picit zavart Draco jelleme, de nem volt annyira bosszantó, és a helyzetből adódóan ezt fel sem róhatom. 4 pont
4, Nem teljesen tudom megfogalmazni, hogy mi is pontosan a problémám, de talán a logikátlan dolgok. Harryt sokkal inkább zavarta Draco stílusa, jelleme, ami a malfoyságából adódott. 3 pont
5, Összességében tetszett. 4 pont

Sok sikert! Marika

DaeMoon 2015.04.12. 19:12:16

Kedves Szerző!

Nem vagyok valami nagy dramione rajongó (kerek perec kimondva: az anti-dramione tábort erősítem), de ez egy igazán aranyos történet lett. Bár ahogy írtad is, az OOC jelzés tényleg nem árott, főleg Draco esetében, de ettől még kifejezetten olvastatta magát az egész novellád, jókat mosolyogtam egyik-másik jelenten. :) Aminek pedig különösen örültem, hogy nem utáltam meg egyik karaktert se menthetetlenül, mire a történet végére értem, márpedig általában a dramione történetekkel épp az a nagy bajom, hogy valahogy nem veszi be a gyomrom azt, amivé a szereplők lesznek. (Bár tény, hogy őket összehozni a canon személyiségek megőrzése mellett igencsak érdekes kísérlet.) Itt viszont Hermione-t kifejezetten megszerettem, a repülős záró jelenet pedig oltárira sikerült! :D
Gratulálok ehhez a kellemes hangulatú kis novellához, mindent egybevetve meglepően élveztem az olvasást annak ellenére, hogy milyen szkeptikusan állok az egész dramione témához. ^.^

Ölel, DaeMoon (KK tag)

Virginie* 2015.04.27. 17:58:29

Kedves Író!

Egy könnyed, bonyolult problémáktól mentes novellát hoztál, és néha jó ilyet is olvasni :)

1. CSAPAT. IGEN, itt volt tanulás és volt mentorkodás. Hermione oktatott, Draco okosodott.

2. KULCS: Hermione nélkül elképzelhetetlen lenne a történet, hozta a formáját, és végül megkapta az ezért járó ajándékot is :)
5 pont

3. KARAKTEREK: Draco kissé elveszett volt, először azt hittem (reméltem), hogy slash lesz, mert hát ha Harryt vacsorázni hívja, és élete legfőbb célja közel kerülni hozzá, akkor, nos, az ember nem számít dramionéra :D
Hermione pont olyan volt, amilyennek a könyvekben megismerhettük. Az nen igazán tetszett, hogy Harryt előbb nagyképűnek, aztán hisztisnek nevezted, főleg, mert nem láttam indokoltnak. Ha nem kedveli Dracót, attól még nem nagyképű.
3 pont

4. CSELEKMÉNY: Nagy meglepetés nem ért, beletetted, amit ilyenkor szokás. Filmek, kaja, internet, kifejezések. Azt azért sajnálom, hogy a végén csak Hermione miatt lettek barátok Draco és Harry, nem pedig a szuper muglioktatás miatt, de ez van.
4 pont

5. TETSZÉS: Gördülékenyen haladt a történet, a fogalmazásmódod is rendben volt. Nagyobb hibákra nem bukkantam, és minden jó, ha a vége jó. Bár örültem volna, ha picit elszakadsz a "hagyományos" mit mutassunk meg egy varázslónak a mugli világból - részletektől.
4 pont

További sok sikert kívánok!
üdv,
Virginie

Bigfoot2 2015.04.29. 21:53:33

Kedves író!

1, Igen

2, Hermione jó tanár, ezt mind tudjuk, de maradtak bennem kételyek, amiket lentebb ki is fejtek neked. 4 pont

3, Draco aranyos volt, ami nagyon ellentétes a jellemével, de itt nem zavart annyira. Lehetett volna malfoyosabb is. Rá inkább jellemző az, hogy megszerzi, akit és amit akar, és nem viszakozik. Hermione olyam megszokott, hozta a tudálékos formáját. Harryvel már voltak gondjaim, de nem sokat szerepelt (sajnos). Nem tetszett, hogy ennyire ellenséges volt, de ezt akkor sem nagyképűségnek és hisztinek nevezném. 3 pont

4, Itt most elvonatkoztatok mindentől. Nekem a cselekmény lényegi része kevés volt. A tanulás folyamatát jobban is kifejthettd volna. Hiányoltam egy kis előzményt is, hogy Draco és Mio miként lettek ennyire jóban. Az sem volt túl célravezető, hogy Draco így akarja Harryt megnyerni magának, mert Harryre nem.jellemző az, hogy az alapján ítéljen, hogy mennyit tud a másik a muglik világáról. Ahogy lezártad, abból nekem az jött le, hogy azért engedett Dracónak, mert együtt volt Mióval, így az egész tanítási procedúra feleslegessé vált. A lezárás is nagyon hirtelen történt, mintha minél előbb befejezettnek akartad volna tudni. 3 pont

5, Kikapcsolódásnak nagyszerű volt, tetszett, bár a fent említett dolgok miatt maradt bennem hiányérzet. A gyors lezárás pedig letaglózott. :/ 4 pont

Sok sikert!
süti beállítások módosítása