felnottgyerek_h.jpgKedves Olvasók!

Fogadjátok sok szeretettel a mai történetet.

CÍM: Fedőneve: Télapó
CSAPAT: Hagyomány
KULCS: felnőtt gyerek
JOGOK: J.K. Rowlingé természetesen
MŰFAJ: Romantikus, humoros
FIGYELMEZTETÉS(EK): slash, AU, erotikus tartalom
KORHATÁR:18
TARTALOM: Ugye, ismered a Télapót? A hosszú, ősz szakállas, piros ruhás, kedves embert, aki ajándékokat hoz a gyerekeknek? És ismered a Malfoyokat? Igen? Remek! És hogy nekik mi közük egymáshoz? Ha elolvasod ezt a történetet, kiderül.
MEGJEGYZÉSEK: Draco és Harry főszereplésével készült iromány, de azért Lucius sem maradhatott ki. Jó mulatást!

A történet elolvasásához kattints ide!

Ne felejts el visszatérni, és véleményezni olvasás után! ;-)

Szerző: malfoykihivas  2012.12.06. 19:00 5 komment

Címkék: slash draco lucius felnottgyerek

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr194930221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virginie* 2012.12.06. 21:23:28

Kedves Író!

Aranyos, bájos történetet hoztál nekünk. Nem váltotta meg a világot, nem hordozott mély lelki mondanivalót magában, hanem könnyeden, humorosan, kedvesen elszórakoztatott minket (legalábbis engem). És ilyen történetek is kellenek. Ahhoz meg csak külön gratulálni tudok - Neked, a szervezőknek, akárkinek, akin múlt :D - hogy pont Mikulás napján olvashattunk a Mikulásról :)

1. IGEN, Draco elfogadta és követte a hagyományt. Még ha eleinte sikítozott is :)

2. Kulcs: illett rájuk. Dracóra is, Luciusra is.
5 pont

3. Karakterek: nem éppen rowlingiak, de kit érdekel? Épp eléggé Malfoyok voltak, és Harry is harrys.
5 pont

4. Cselekmény: hát az volt. Vigyorogtam Draco átváltozásán, aztán ahogy Harryvel küszködött az ajándékosztás közben, majd a végén, amikor Lucius is értesült a fejleményekről. Harryből tökéletes krapmusz lett, és minden gyerek kapott ajándékot. Már csak a világbéke hiányzott :D
5 pont

5. Tetszett. Még jó, hogy tetszett. Drarry, vidám, jó alapötlet, nagyszerű kidolgozás. Gratulálok hozzá! :)
5 pont

üdv,
Virginie

kyraper 2012.12.06. 21:32:34

Kedves Író!

Imádom ezt a történetet, egyszerűen eszméletlenül jó az alap, amire építetted. A Malfoyok, mint a Télapók. :D Még most is vigyorgok, annyira édes volt az egész sztori. A duzzogó Harryt is majd megzabáltam, annyira sajnáltam, amikor Draco meglátta az emlékeit.  A történet vicces, könnyed hangvételébe érdekes színfolt volt az a felvillanás, és őszintén örültem neki, hogy egy kis komolyságot is vittél a ficbe. Érzelmekből amúgy sem volt hiány, annyira szeretem, amikor így egymásba gabalyodnak. *.* Nagyszerű ajándék volt ez mára, köszönet érte Neked és a kedves Szervezőknek, amiért éppen mára időzítették a történeted, mesteri húzás volt a részükről.  (Már csak arra kéne rávenni őket, hogy karácsonyi ajándékként írjanak a véleményezőknek egy édes A/S-t, segítenél a többi íróval meggyőzni Őket? :P)

El akartam kezdeni kiemelni, hogy melyik jelenet is volt a kedvencem, de rájöttem, hogy nincs ilyen, az egész történetet imádtam úgy, ahogy van, nincs mit kiemelni. Tökéletes, édes, kedves, szívmelengető kis Drarry volt, nagyon köszönöm még egyszer!

További sok sikert Neked, magas pontokat. ;)

Üdvözlettel:
Kyraper

Csapat: Igen
Kulcs: 5
Karakterek: 5
Cselekmény: 5
Tetszés: 5

Katjusha 2012.12.12. 14:48:28

Kedves Szerző!

Köszönöm neked az élményt, amelyet a történeted adott!

Csapat: igen, a történet tökéletesen illett a csapatába

Kulcs: egészen picit túlhangsúlyoztad, még le is írtad, annyira nyomatékosítottad, hogy miről van szó. Ennek ellenére jól és kulcsszerepben helyezted el a történetben, így aztán jár az 5 pont.

Karakterek: kevés szereplőt mozgattál, akik nagyon is a helyükön voltak. Tetszett a Malfoyok szőrösszívűsége mögött megbújó télapós kedvesség. És tetszett Harry gyermeki fájdalommal keveredő hősiessége. Könnyed történethez ilyen könnyed karakterek dukálnak: te jól ismerted és pontosan mutattad be nekünk őket.
5 pont

Cselekmény: bevallom, először aggódtam. Draco még sosem volt szerelmes, de most biztosan az, és jaj, úgy összejönne már Harryvel. Az alapszituáció klisé-tömegekre engedett következtetni. Aztán bebizonyítottad, hogy ennél sokkal több van benned.
A hagyomány léte, kialakulása, fejlődése önmagában nagyszerű ötlet és jól megmutatott elem volt. Az, ahogy Draco megismerte és elfogadta, szintén nagyszerűen állt össze. Harry megjelenése és szerepe is kifejezetten.
A végére egy éppen az adventi időszakba illő, Harry Potterbe oltott, mesés, karácsonyi fantasyt kaptunk a Télapóról. :-) Megmutattad, hogy hogyan lehet egy egyszerű, kedves történetet szépen, pontosan és élvezetesen tálalni.
(Egy kis megjegyzés: Harrytől még ájult állapotban elveszik a pálcáját, de amikor felismeri Dracót, akkor lejjebb ereszti a pálcát. Érdemes ezt javítani a tökéletesség jegyében :-D)
5 pont

Tetszés: jókor jött nekem ez a történet, éppen egy ilyenre vágytam. Úgyhogy a kritikus-én kikapcsolt, a gyermeki-én bekapcsolt, és élveztem a mesét. Köszönet érte!
5 pont

Köszönöm, hogy olvashattam,
Katjusha

Hana Neko 2012.12.16. 10:36:31

Kedves Író!

Nagyon bájos, aranyos kis történetet hoztál nekünk, sajnálom, hogy nem tudtam épp Mikulás napján elolvasni, de az élmény ígyis varázslatos volt. :)

A csapatodnak tökéletesen megfeleltél, igazán tetszett a hagyomány, amit kitaláltál egyszerűen fantasztikus, meghökkentő és nagyon-nagyon kreatív megoldás volt és ezáltal a kulcsod is tökéletesen beleillett a történetbe, gratulálok.

A karakterekkel már kicsit bajban voltam. Szépen építetted fel őket, főleg Dracót ismertük meg alaposan a történeted során és nagyon tetszett, ahogy fokozatosan fogadta el a családi hagyományt. Ugyanakkor számomra Harry zavaróan gyerekes volt, mégha ezt meg is kívánta a kulcsod. A sértődékenysége egyik másik jelenetben már-már zavaró volt, legalábbis számomra. Nem szoktam bánni, ha a karakterek OOC-k, de egy figyelmeztetést igazán kitehettél volna, ha nem is Harry miatt, hát Lucius miatt, akiben én szinte nyomát se találtam a könyvbéli rideg önmagának. Túl lágy volt, túl finom. Kicsit túlságosan előtérbe került a Télapós oldala. Mégha nem is róla szólt ez a történet elsősorban, nekem egyszerűen akkor is hiányzott, hogy megtudjam, ő akkor most miért olyan rideg a hétköznapokban, ha egyszer ennyire benne él a kedves, öreg Mikulás.

A cselekmény egyszerűen tökéletes volt. Bár akadtak is benne itt-ott aprócska bukkanók, ahol mintha megfeledkeztél volna apróságokról (mikor hol jár épp Harry pálcája) de ezektől eltekintve is csodálatosan állt össze a kép és nyúlfarknyi volt ugyan a történet, mégse éreztem elkapkodottnak.
Talán csak Lucius és Piton hirtelen kapcsolatán pislogtam a végén, ami kicsit váratlan volt számomra, hogy hát akkor ez most honnan jött, mikor Lucius elvileg házas. De hát üsse kő, legyen ő is boldog a végére. :D

Hát, ha az eddigiekből nem derült volna ki, elárulom, nagyon tetszett a történeted. :D Csak gratulálni tudok hozzá, igazán elvarázsoló is mese volt, egészen kedvem támadt megajándékozni valakit itt a környezetemben. :) Végig a képernyő elé tudtál szegezni a történeteddel, igazán köszönöm az élményt!

Puszi,
Hana Neko

Csapat: Igen
Kulcs: 5
Karakterek: 3
Cselekmény: 5
Tetszés: 5

Dragda O'Riley 2012.12.19. 21:32:58

Kedves Író!

Olvasás közbeni gondolatok:
~ Süti és tej ebédre? Ittenem , be édes! Szigorúan, olvasó olvasztó terület!
~ Harry manó *.*
~ Jujuj, Perselus :)

Pontozás:
#1: IGEN. Hagyománytisztelő módon, csipetnyi lázadással ért véget.
#2: A télapói érzelémekkel... 4 pont
#3: A karakterek kellően kánonhűek voltak, csak néhol tapasztaltam kisiklást, de azt meg a történet követelte ki. 4 pont
#4: A cselekmény egyszerű volt, mégis frappáns. Bár én szokásos módon nehezményeztem ezt a "bele a közepibe" kezdést, de ez az én bajom. 4 pont
#5: Hát... tetszett na, szerettem. 5 pont

Köszönöm az élményt. :3
süti beállítások módosítása