orokmulandosag_h.jpgKedves Olvasók!

Fogadjátok sok szeretettel a mai történetet.

CÍM: „If it's just You and Me trying to find the light”
CSAPAT: Hagyomány
KULCS: örök mulandóság
JOGOK: Minden Ms. Rowlingé, én csak eljátszottam egy-két dologgal. :)
MŰFAJ: Angst, némi keserű humor és látszólagos boldog vég…? A pokolba is, nagyon rossz vagyok abban, hogy ilyesmit határozzak meg.
FIGYELMEZTETÉS(EK): Semmi slash, még csak nyomokban sem. OOC szerintem előfordulhat, a történet erős kapcsolatot épít ki másvilággal. Tehát némi AU is felbukkan majd, sőt végig kanasztázik a történet vonalán.
KORHATÁR: 14+
TARTALOM: Egyik nap arra ébredni, hogy az életed kisiklott és csak egy hajszál választ el a totális őrülettől, nem túl kellemes. Na de megküzdeni mindazzal a ténnyel, hogy hiba vagy a mátrixban és az életed egy halhatatlan kezében van, még rosszabb. Ilyenkor mit tesz az emberfia? Elfogad vagy tagad? És ha elfogad, akkor boldog lesz? Ha tagad, túléli? Draco választott.
MEGJEGYZÉSEK:
1.)    Ajánlom Neked, és köszönöm, hogy kitartasz mellettem. Remélem, nem okozom csalódást.
2.)   Köszönöm, Hősnőmnek, akire felnézek, és türelmesen kitartott velem hajnalokig, míg be nem fejeztem mindezt és a fejemre koppintott, mikor barokkos körmondatokkal próbáltam teletűzdelni a történetet. Ha minden igaz, jó munkát végzett.
¥    Továbbá azt hiszem sikerült életem eddigi leggagyibb nevére keresztelnem ezt a történetet, de… Úgy gondolom ez az egy sor Mat Kearney Ships In The Night című számából tökéletesen megragadja a sztori hangulatát.
¥    Egyébként is, ajánlott zene az olvasmányhoz pontosan az előző bekezdésben említett dal.

A történet elolvasásához kattints ide!

Ne felejts el visszatérni, és véleményezni olvasás után! ;-)

Szerző: malfoykihivas  2012.11.30. 19:00 4 komment

Címkék: hetero draco orokmulandosag

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr84917571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kyraper 2012.12.02. 17:27:45

Kedves Író!

Tegnap óta emésztgetem a történeted, vegyes érzelmeket váltottál ki belőlem. Egyrészt ez egy nagyon szépen kidolgozott, alaposan átgondolt, érdekes, izgalmas alapra épített történet, másrészt viszont mégis hiányzott belőle végig a számomra valami, de nem tudtam rájönni, hogy mi. Most újra elolvastam, és rájöttem, hogy a szív. Tényleg nagyon gondosan építetted fel a történeted, számtalan szép szófordulatot használtál, mégsem tudtál közel kerülni hozzám, valahogy száraz maradt az egész szöveg. Nehéz megmagyaráznom, ne haragudj! A lényeg, hogy bár látom, milyen nagyszerű a történeted, mégsem tudott annyira megfogni, mégsem tudom annyira szeretni, hogy a tetszésre maximumot adjak.

A bevezetésed nagyon érdekes volt, de már itt éreztem, hogy kicsit száraz a szöveg, de gondoltam, majd maga a történet kevésbé lesz az. A szereplőid, különösen Draco nagyon éltek, de túlságosan nem merülhettünk el a jellemükben, talán csak Dracóéban, igaz, az övébe nagyon, alaposan megismerhettük őt.

Mindenképpen nézesd majd még egyszer át bétával a ficed, mert maradtak benne apróbb hibák, amik itt-ott zavaróak voltak. Választékosan fejezed ki magad, érdekesen, de olvasmányosan írsz, az alapért pedig emelem a kalapom előtted, érdekes elgondolás, remek megvalósítás volt.

Köszönöm, hogy olvashattam a történeted, sok sikert, magas pontokat kívánok neked!

Üdvözlettel:
Kyraper

Csapat: Igen
Kulcs: 5
Karakterek: 4
Cselekmény: 5
Tetszés: 4

Assa 2012.12.02. 18:02:12

Kedves Író!

Nagyon jól indult a történet, stílusra, hangvételre, témára. Pár mondattal meggyőztél, hogy nekem ezt végig kell olvasnom. Így is tettem, a végére azonban a szó, ami leginkább jellemezte számomra a történet egészét a kapkodós volt.

Volt néhány igazán remek ötleted, amik összefűzve nagyszerű történetet adhatnának, ha...
1. Marad még pár napod dolgozni a novellán, jobban elidőzni egy-egy pontján a cselekménynek, nem csak átrohanni rajtuk - mert nekem néha sajnos ilyen érzésem volt olvasás közben.
2. Ehhez kapcsolódóan: kerek volt így a sztori, nem hiányzott belőle több esemény, de a benne lévők közül néhányat jó lett volna alaposabban, összeszedettebben bemutatni, hogy igazán összeálljon a történet egy egésszé.
3. Béta. Egy béta nagyon hiányzott. Így bennemaradt néhány kevésbé sikerült mondat, pedig sokszor csak egy kifejezést kellett volna kicserélni (esetleg pluszban belerakni), vagy átvariálni a szavak sorrendjét, hogy gördülékenyebb legyen a szöveg.

De megismétlem: tetszett a történet, az átok ötlete, Morgan, a Slytherin család múltja... Tetszett Draco és Lambrick karaktere. Szerettem a bevezető részt és az 537-ben játszódó jelenetet. A kulcs felhasználása pedig találó volt.
Örülök, hogy olvashattam a novelládat. :-)

Hana Neko 2012.12.09. 00:47:12

Kedves Író!

Hogy őszinte legyek nagyon, NAGYON sokáig tartott, amíg átküzdöttem magam a történeteden. Nem azért, mert rossz volt, sőt, kifejezetten érdekelt, mi is lesz a vége, mégis rengetegszer meg kellett állnom és mást olvasni. Száraz volt az egész élmény, olyan, mint amikor egy finom ételt próbál leküzdeni az ember és hiányzik hozzá a mártás, vagy egy pohár bor, amivel könnyebben csúszna. :-/

A csapatodnak tökéletesen megfeleltél és a kulcsodat is remekül, igazán egyedien és érdekesen oldottad meg, le a kalappal előtte.

A karakterek tetszettek, különösen Sir Lambrick tetszett, de mellette Draco is igazán mélyen, szépen kidolgozott karakter lett. Igazán élveztem olvasni róluk, bár picit hiányoltam Lady Morganát. Persze lehet ez csak az én olthatatlan ismerjük meg a mellékszereplőket vágyam miatt van, de róla is szívesen olvastam volna többet, hogy jobban megértsem a motivációit, az érzéseit.

A történet vezetésed nagyon szép volt, nagyon tetszett például az 537-es jelenet Sir Lambrickről. Nagyon különleges pillanatot sikerült megragadnod egy ember életéből.
Itt-ott voltak elkapkodott részek, de összességében ezek annyira nem zavartak, mint az egész történet hangvétele.

Ez a hangvétel az, ami miatt végeredményben azt kell mondjam, tetszett is meg nem is a történeted. Nagyon szépen építetted fel, igazán izgalmas alapot mutattál nekünk és végig képes voltál fenntartani a hangulatot, amit megteremtettél a legelején. Ugyanakkor számomra épp ez a hangulat volt, ami nagyon szárazzá, nagyon mechanikussá tette az egészet, egyszerűen nem tudtam beleélni magam. Nem tudom, miért, de mint már említettem, sokszor eluntam, meg kellett állnom és másfelé fordulni, pedig alapvetően érdekelt a végkimenetel. Ezért is tértem vissza hozzá újra és újra. Talán ha egyben olvastam volna jobban tetszik, de erre egyszerűen, ne haragudj, nem tudtam rávenni magam, pedig egy napja erre készülök.
Azt viszont készségesen elismerem, hogy bizonyára sok munkát és energiát fektettél ebbe a történetbe és lelkiismeretesen kidolgoztál, az ellenérzésem teljes egészében csak az enyém ezért egyezzünk ki fifty-fifty pontban, rendben? :) A továbbiakra pedig kívánok neked még sok-sok olvasót és szép, magas pontokat! :)

Puszi,
Hana Neko

Csapat: Igen
Kulcs: 5
Karakterek: 4
Cselekmény: 5
Tetszés: 3

Natara 2012.12.19. 00:57:55

Kedves Író!

Nos, ez hosszú volt, pedig valójában nem volt annyira hosszú.

Megfelelt-e a történet a csapatának?
IGEN. Bár nem mindig értettem a hagyomány jelentőségét, lehet, hogy csak azért, mert fáradt vagyok. Pl. az a huszonötös dolog végül is az átok miatt volt?

Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
Jó ötlet volt a kulcs beleépítése az örök múlandóság átkaként, de be kell, hogy valljam, azt sem értettem, hogy miért átkozta meg Lady Morgan Sir Lambrickot, illetve, hogy egy olyan szellemként, akit egyébként nem is látnak, hogyan ölhette meg Slytherint? Mint már említettem, fáradt vagyok, tehát könnyen lehet, hogy csak ezért nem jött át. De most a kulcsot kell értékelnem, és az tetszett, úgyhogy öt pont. :)

Milyen jól dolgozta ki az író a karaktereket?
Sir Lambrick karaktere kifejezetten érdekes volt, de nem éreztem azt, hogy sikerült elmerülnöd benne. Draco sem volt rossz, de nem igazán éreztem benne Rowling Dracóját. A visszaemlékezésekben egy zavarodott kölyök volt, később pedig egy beletörődött felnőtt, de valahogy egyik sem adta vissza számomra az eredeti jellemét. Lady Morgan pedig nekem nagy csalódás volt, mert ő inkább egy visszafogott Bellatrix karakter lett, semmint egy erős és bölcs sötét boszorkány. Így mindent összevetve, erre három és fél pontot adok.

Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
Már fentebb említettem néhány dolgot, ami számomra nem volt igazán tiszta. Persze könnyen lehet, hogy ez az én saram, úgyhogy emiatt nem fogok pontot levonni. Mindenképpen egy kidolgozott történettel volt dolgunk, látszott, hogy nem két nap alatt dobtad össze. De nagyon száraz volt. Túl sok volt az információ a történet hosszához képest. Úgy éreztem, hogy nem jutott elég időd arra, hogy kifejtsd, amit szerettél volna. Sajnos ez a gond a kihívásokkal, lehet, hogy inspirálóak, de be kell tartani a határidőt. Mivel érdekesnek találtam az alapötletedet, erre a szempontra négy pontot adok.

Mennyire tetszett a történet?
Elég vegyes érzéseket hagyott bennem a történeted. A cím - bár ezt te is leírtad - szerintem egy különösen gyenge pontja, bármi mással jobban jártál volna. Én nem éreztem azt, hogy hűen tükrözi a cselekményt. A helyesírás sem volt mindenhol rendben, és engem kifejezetten zavart, hogy az angol neveket használtad (pl. Hogwarts és Slytherin). Ezenkívül nagyon szépen fogalmazol, de van egy sajátos stílusod, amit én nem tudtam befogadni. Egyszerűen nem tetszett. Talán a túlzott modorosságod, helyenkénti túlfogalmazásod miatt. Ezért (is) elég nehezen értem a végére. Viszont voltak olyan részei, amikkel megnyertél magadnak. Nagyon tetszett például, amit az elején a családról írtál. Összességében tetszett is meg nem is. Így három pontot tudok neked adni.

További sok sikert kívánok!

Natara
süti beállítások módosítása