CÍM: Jégfehér
CSAPAT: Esküvő
KULCSOK: jégfehér, fivér
JOGOK: Cayden kivételével minden J.K.R. tulajdona.
MŰFAJ: novella (enyhe crack beütéssel), absztrakt
FIGYELMEZTETÉSEK: Hannah allergiás a fahéjra. (Ne etessétek fahéjas tortával!) Slash
KORHATÁR: 14 év
TARTALOM: Draco csinos, aranyvérű feleséget, Hannah hosszú, monoton agóniát várt az élettől. Időnként azonban nem azt kapjuk, amire előre befizettünk.
 
 
 
 
Miután elolvastad a mai történetet, ne felejts el visszatérni az oldalra, és véleményezni, pontozni! ;-)
Szerző: malfoykihivas  2012.06.01. 19:00 7 komment

Címkék: hetero slash fivér draco jégfehér

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr124556237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anni0342 2012.06.02. 12:51:38

Kedves Író! :)

Gratulálok a történetedhez!

1, Nagyon is megfelelt. Szépen beépítetted az esküvőt, nagyon tetszett! :) IGEN

2, A kulcsot tökéletesen beleépítetted, jobban nem is lehetett volna. 5 pont

3, Malfoy karaktere tetszett, de szerintem jobban is ki lehetett volna dolgozni. Ezt úgy értem, hogy az ő érzéseit is leírhattad volna jobban. Hannah viszont rendben volt, szépen kidolgoztad! Cayden-nel is így vagyok. :) 4 pont

4, Maga a történet cselekménye érdekes volt, de volt egy-két rész, ahol egy kicsit összezavarodtam.
Nagyon szépen fogalmazol, volt egy-két hely, ahol csak ámultam-bámultam. :D 4 pont

5, Megvagyok elégedve a történettel!
Helyesírási hibát találtam benne, de szerintem az csak figyelmetlenségből maradt ott. 5 pont

Még egyszer gratulálok, a továbbiakban is sok sikert kívánok! :)

Anna, Kritika Klub (a Fórumon megtalálsz minket ;))

Katjusha 2012.06.02. 21:35:34

Kedves Író!

Hát, ez egy ütős kihívás-kezdés volt! Megadtad vele az alaphangulatot, az biztos. Gratulálok hozzá.

1. Igen, megfelelt a csapatának. Volt benne esküvő, és fontos is volt, ezen nincs mit tárgyalni. ;-)

2. A fifikás kulcsok... A fivérről azt hittem, hogy egyszerű megoldás, de rendben lesz. Ennél viszont határozottan többé, izgalmasabbá vált a végső csattanóval. Köszönet ezért a kis plusz izgalomért.
Ami viszont mesteri volt, az a színkulcs. Mert nem egyszerűen csak fogtad a színt, és sokat emlegetted a jégcsapok meg a hó kapcsán, hanem az egész történetet átitattad ezzel a jégfehérrel. Nem láttam olvasás közben színeket - és ez itt dicséret lenne :-D -, hanem minden belefagyott ebbe a fehér, kemény, áttörhetetlen, jeges felszínbe. Jégfehér volt a hangulata. Ha valaki rákérdez, én nem tudtam volna megmondani, hogy az milyen, de te megírtad. Tessék, kérem, ilyen, ez a hangulat, a jégfehér.
Ezért hát a pontok száma: 5

3. Karakterek. Itt viszont magad alatt vágtad a fát: ha jégbe vagyunk fagyva, akkor nem lesz látványosan ívelő karakterfejlődés, akkor csak jégszilánkokat kapunk, és abban kell felfedezni karakterjegyeket, akkor következésképpen vázlatok maradnak a szereplők. Ráadásul a nagyon erős hangulat elnyomja a személyeket. Igen, léteztek, megvolt a motivációjuk, az alapérzéseik, de nem lettek olyan nagyon hangsúlyosak, mint amennyire erős nyoma van a történet hangulatának. Mondhatnám, hogy nem igazán élők - de hát, a sztori ismeretében nem is lehetnek igazán élettel teliek. Lényegében egyikük sem. Viszont itt a színek hiánya - amit a kulcsnál dicsértem - visszaüt. Úgyhogy a pontszámom: 3,5

4. Cselekmény - milyen cselekmény? Na jó, viccelek. Hiszen ez az a pillanat, amikor emelem kalapom az alapötlet és a tálalása előtt. Az apró szilánkok, amikből építetted a történetedet, összeállnak a végére egyetlen töredezett, de látható képpé. A furcsa mondatok mind a helyükre kerülnek, kiderül, hogy ez bizony alaposan meg van tervezve, mindennek oka és logikája van. Ezt a történetet a csattanó után újra kell olvasni, és egy csomó apró jelet fedezhetünk fel, amitől még mesteribb lesz az egész.
Ezek után az, hogy sok apró állókép, nem egy tovagördülő cselekménysor, nemhogy nem gond, hanem talán még dicséret is lehet. Úgyhogy 5 pont ez is.

5. Hogy tetszett? Hatásos volt. Az ötlet izgalmas, a csattanó üt, a stílus finom. Pont annyit adagoltál belőle, hogy ne unjam meg. Cayden és Draco viszonya hozott annyi izgalmat, hogy ne érezzem üresnek, kevésnek az egészet. Az meg, hogy csak a szavak erejével átadsz nekem egy teljes hangulatot, művészi teljesítmény. Szóval 5 pont.

Köszönöm, hogy olvashattam!

kalmarpolip 2012.06.03. 13:58:25

1) IGEN, a csapat tematikájának teljesen megfelelt a történeted.

2) A kulcsaidat megfelelően használtad, kitüntetett szerep jutott a színnek és a rokonnak is, 5 pont.

3) Bár nem láttam sehol Draco OOC figyelmeztetést, de ez elnézhető. Igaz, hogy nem a malfoy-karakterre fektetted a hangsúlyt, viszont így is eléggé kidolgoztad a fiút, a két Abbotról nem is beszélve. Ahhoz, hogy a karakterek látványos fejlődését várjuk, túl rövid a történet, így anni0432 alulpontozását nem tartom teljesen jogosnak. Szóval szép munka, 5 pont.

4) Egészen az utolsó epizódig azt hittem, hogy egy teljesen átlagos, sokszor felhasznált, kissé elcsépelt szerelmi háromszög történetet olvasok, vaskosan megkenve melodrámával. Aztán nem. Az a csavar a végén nagyon nagy erejű, nekem az egész történetet más megvilágításba helyezte. 5 pont, sajnos többet nem adhatok.

5) Bravúros történet, és a kihívásnak egy meglehetősen erős kezdése. Elégedett vagyok vele messzemenőkig, 5 pont.

kalmarpolip 2012.06.03. 14:01:01

* És ami kimaradt: a mottó Weörestől remek választás, imádtam.

mese2626 2012.06.05. 23:20:32

1 igen
2 5p
3 5p
4 5p
5 5p
És még mindig csak hullanak a könnyeim nagyon szép történet volt bár nem annyira Malfoy központú, de szerintem ez így volt tökéletes, nagyon élveztem az egészet. Gratula Neked

Ancsa1537 2012.06.07. 10:27:15

Szia Kedves Író!

Megfelelt-e a történet a csapatának?
Igen.

Mennyire felelt meg a történet a kulcsoknak? 5 pont
Mind a jégfehér, mind a fivér kulcs nagyon szépen benne volt a történetben. Eleinte úgy éreztem, hogy nem erőltetted túl a cselekményt. Draco beleszeret annak a lánynak a fivérbe, akit el kell vennie. Hát, nem valami eredeti! Majd jött a végén a csattanó, ahol azt hiszem nem csak engem leptél meg és varázsoltál el, hanem talán az összes olvasódat. Nagyon szép megoldás, gratulálok!

Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket? 5 pont
Most mondhatnám azt, hogy lehetett volna jobban is, de tulajdonképpen egy apró szelet ez a hőseink életéből, így egyértelmű, hogy azt az oldalukat ismerjük meg igazán, ami akkor dominál. Nekem ez is rendben volt.

Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
5 pont
Nem mondanám, hogy egy hosszú történet volt, de azt hiszem pont annyira volt részletes és kidolgozott, amennyire az kellett. Nem maradt bennem hiányérzet, így nem is lenne jogos pontot levonnom. Szép, kerek történet lett, semmi túlragozással.

Mennyire tetszett a történet? 5 pont
Gondolom a pontjaimból is látszik már, hogy nekem nagyon tetszett a történeted. Pedig nem igazán szeretem a szomorú írásokat, de a Tiédnek volt így a végére egy különös hangulata, ami megfogott. Örülök, hogy olvashattam!

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa! Kritika Klub (Megtalálsz minket a Merengő Fórumán. :-D)

Taranis_ 2012.06.19. 22:51:54

Kedves Író!

1. Megfelelt-e a történet a csapatának? IGEN

Határozottan IGEN!:)

2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsoknak? 5 pont

Szerintem maximálisan. Nagyon jól használtad fel a kulcsokat és építetted köréjük a történeted.

3. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket? 4 pont

Nekem annyi apró problémám volt a karakterek kidolgozásával, hogy míg Hannah személyisége és lelkivilága teljes egészében megjelent előttünk, addig a két fiút kevésbé ismerhettük meg, kicsit túlságosan "Hannah-központú" lett a történet szerintem.:)

4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt? 5 pont

Nagyon különleges volt, és nagyon ügyesen építetted fel az egész történetet.:)

5. Mennyire tetszett a történet? 5 pont

Fájdalmas és gyönyörű. Imádtam, tényleg. Adnék rá tíz pontot is, de annyit nem lehet.:) Gratulálok hozzá!:)
süti beállítások módosítása