A kihívás utolsó története!

Scorpius szívét különleges ember nyeri el, különleges körülmények között.

CÍM: Lélek Szimfónia
CSAPAT: Scorpius
KULCS: "Tudod, nem az a gond,
  Hogy hazudsz nekem
 De mért van úgy, mindig elhiszem"

            (Fiesta: Aki elmegy, ugye hazatér)
JOGOK: Minden jog J.K. Rowlingot illeti.
MŰFAJ: Romantikus
FIGYELMEZTETÉSEK: AU, SLASH, Fluff, Angst, Szereplő halála, Erotikus tartalom
KORHATÁR: 18
TARTALOM: "A láthatatlan vörös fonál azokat köti össze, akiknek a végzetében van megírva, hogy találkozzanak, függetlenül időtől, tértől és minden egyéb körülménytől. A fonál megnyúlhat vagy összekuszálódhat, de elszakadni sosem fog." – Kínai közmondás
MEGJEGYZÉSEK:
1. A történet alapjául a tartalomban szereplő kínai közmondás, a japán sintoizmus és a görög mitológia szolgált. Nem kell megijedni, annyira nem bonyolítottam meg a dolgokat, de egy rövid magyarázatot azért szeretnék hozzáfűzni. Legnagyobb részben a görög mitológia kap szerepet, és főleg a három sorsistennő, a Moirák: Klóthó (Fonó), aki elkezdi fonni az élet fonalát, Lakheszisz (Sorsjuttató), aki sodorja a fonalat, ezzel meghatározva az ember életét, Atroposz (Kérlelhetetlen), aki végül elvágja az élet fonalát. Ez ebben a történetben egy kissé módosul, de nem akarom előre elárulni, ha elolvasod, kiderül. :) A japán sintoizmusból tényleg csak egy cseppet kevertem bele, lényegében csak két kifejezést vettem belőle át, és helyeztem más kontextusba: Sintó (Istenek útja), Kamik (Istenek).
2. A történet elején található banner idézete SHINee – Life című dalából származik, az angol fordítás pedig az internetről. A dalt meghallgathatjátok itt, angol felirattal: https://www.youtube.com/watch?v=tjUK0cKyPxw
3. Szimfónia jelentése: összhang
4. Nagyon köszönöm a Bétámnak a sok segítséget, és támogatást!

Elolvasom

Szerző: malfoykihivas  2011.11.15. 19:00 5 komment

Címkék: slash scorpius kulcs10

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr293298802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa1537 2011.11.16. 21:39:17

Kedves Író!

Kulcs: 4,5 (Ha nem lehet, akkor 5)
Nekem ez rendben volt, bár azért éreztem egy kis hiányosságot benne.

Karakter: 5
Mivel sem Blaise, sem Scorpius karakterét nem ismerjük, így a könyvhűséggel nem is nagyon foglalkoznék. A kidolgozottságukban nem éreztem hiányt.

Cselekmény: 5
Teljesen rendben volt.

Történet: 5
Az elején el nem tudtam képzelni, hogy mire számítsak, de meggyőztél. Köszönöm!

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa!

sevsnape78 2011.11.17. 16:32:20

Kedves Író!

Érdekes történetet írtál.
Elolvastam már hamarabb, csak most értem ide, hogy írjak is Neked, bár sajnos nem tudom most hosszú lére ereszteni a kritikámat, mert elutazom, de azért igyekszem összeszedni a gondolataimat. :)

Szeretem a mitológiai alapú műveket, így már a tartalom leírása megfogott.
Olvasás közben néha unatkoztam, néha pedig szárnyaltam a cselekménnyel együtt, tehát vegyes képem alakult ki a történetről.
Szépen fogalmazol, a helyesírásod is rendben volt. A mitológiai részeket imádtam. :)
Sajnos időhiányom miatt most ennyit tudok írni, jöjjenek is a pontok:

Kulcs: 5pont - Egészen egyedi és különleges megoldás volt, nekem tetszett.

Karakterek: 4pont - Pici hiányérzeteim maradtak a szereplőkkel kapcsolatban, de ettől függetlenül így is el lehet képzelni őket, főleg Scorpiust, akiről gyakorlatilag semmi nem tudunk, így az írók képzeletére van bízva, hogy milyennek is mutatják be őt.

Cselekmény: 4pont - Néhol nem minden értettem tisztán, és akadoztam olvasás közben néhol pedig csak úgy faltam a soraidat. Az biztos, hogy nem volt unalmas, pörögtek az események. :)

Történet: 4pont - Összességében egy korrekt történet volt, tetszett.

Gratulálok, és sok sikert a kihíváshoz!

Rosebimb 2011.11.19. 12:53:12

Nem olvastam még sem ilyen típusú, sem ilyen párosítású törit. De tetszett, nem csalódtam.Gratulálok!

1. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
5

2. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
5

3. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
5

4. Mennyire tetszett a történet?
4

KataV89 2011.11.21. 20:14:48

zia!

Értékelésem:

Kulcs:5
Karakter:4
Cselekmény:4
Történet:4

Köszönöm, hogy olvashattam!

Lilina 2011.11.22. 22:57:24

Kedves Író!

Ahogy az időpont is mutatja, nagyon nehezen álltam neki a történetednek. Bevallom, csupán a kényszer hajtott, mert a kulcshoz tartozó, másik két történetet már elolvastam és lepontoztam, ezért nem szerettem volna, ha azok a pontok elvesznek. Azt is muszáj megemlítenem, hogy utálom a slasht. Amikor csak tehetem elkerülöm, és csak olyan történeteket vagyok hajlandó elolvasni ebben a témában, aminek nagyon megtetszik az alapötlete, vagy szeretem az íróját. Így tehát jelentős hátránnyal indult nálam a történeted, de végül is sikerült felhoznia magát. :)

Kulcs: 3 pont
Nem éreztem igazán hangsúlyosnak a kulcsot a történetben. Nem éreztem úgy, hogy Blaise komolyan hazudott volna a fiúnak, hiszen az eltávolodás igazából nem az ő hibájából történt, inkább a körülmények hozták úgy. Persze a végén hazudott, hiszen végül elhagyta őt, de ez sem illett teljesen a kulcsra. Ne haragudj, de emiatt nem tudok több pontot adni.

Karakterek: 5 pont
Jól sikerültek, tetszettek. Bár bevallom egy kicsit furcsálltam, hogy nem Scorpius, hanem Blaise volt inkább a főszereplő, de Scorpnak is elég hangsúlyos szerepe volt, ezért nem éreztem jogosnak, hogy csak emiatt vonjak le pontot. :) Mivel egyikükről sem tudtunk meg valami sokat a Harry Potter könyvekből, ezért azt nem tudom belevenni szempontnak, hogy karakterhűek voltak-e, de jók voltak. Olyanok voltak, amilyennek én is szeretem elképzelni őket. :)

Cselekmény: 5 pont
Szépen felépített, izgalmas cselekmény volt. Mondjuk egy kicsit belezavarodtam a mitológiai részbe, nagyon eredeti ötletnek tartom. Talán az tetszett kevésbé, hogy nem tudtunk meg többet róluk egyes alkalmakkor, például szívesen olvastam volna még a római korszakról, akkor is, ha annak semmi köze sem volt a Harry Potter világához. :) Tetszett a főrész is, bár kicsit talán sok volt a leírás és kevés a párbeszéd. És bevallom őszintén, én nem hiszek benne, hogy bárki képes beleszeretni egy olyan emberbe, aki gyerekkorától kezdve vele van, és már szinte családtag. De ez az én bajom, ezt leszámítva hiteles volt a történet.

Történet: 4 pont
Összességében tetszett, eredeti történet volt. Végig lekötötte a figyelmemet, ami nagy szó egy slashnél. :) Azért nem tudok rá max. pontot adni, mert számomra nem illeszkedett eléggé a kulcshoz, illetve volt benne jó néhány helyesírási hiba, ami egy kicsit zavaró volt. A párbeszédeket is hiányoltam, számomra túl sok volt a leírás, de ezt már írtam a cselekménynél is. És talán a mitológiai rész is lehetett volna kevesebb. De egyébként nagyon tetszett, színvonalas történet volt.

Gratulálok a történetedhez, és sok sikert kívánok! :)

Üdv,
Lil
süti beállítások módosítása