Scorpius szerelembe keveri magát - és bajba...

CÍM: A fiú, aki sosem vetkőzött
CSAPAT: Scorpius
KULCS: „Nincs semmilyen szenvedély,
Ami nálad jobban kell, és ez soha nem múlik el”

(Tankcsapda: Föld és ég)
JOGOK: Nem az enyémek, Rowling anyánk mindenben gyorsabb volt, kivéve, amiben nem
MŰFAJ: Krimi, angst, feketehumor
FIGYELMEZTETÉSEK: AU, utalás erőszakra, trágár szavak, és vámpírok XD
KORHATÁR: 16
TARTALOM: A háború utáni években a sötét oldal egykori híveinek gyerekei komoly hátránnyal küzdenek az élet minden területén. Scorpius egy különös lecke szereplőjévé válik. A kérdés, hogy ki, mit tanul belőle.
MEGJEGYZÉSEK: A dőltbetűs részek mindig múlt időt jeleznek

Elolvasom

Szerző: malfoykihivas  2011.11.12. 19:00 4 komment

Címkék: slash scorpius kulcs9

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr823301079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sevsnape78 2011.11.13. 19:53:52

Kedves Író!

Húha, ez nem egy mindennapi történet volt... Már elolvastam tegnap, csak nem volt időm írni, mert vendégeim jöttek, így most pótolom. :)

Kulcs: 4pont - Nem éreztem benne tökéletesen...

Karakterek: 4pont - Nem tudom, maradtak hiányérzeteim a karaktereiddel kapcsolatban, és nem mindegyikük került hozzám közel.
Harry sikerült a legjobban szerintem, Scorpius pedig igen érdekes és összetett szereplő volt.

Cselekmény: 4pont - Vámpírok. Nem olvasok ilyen történeteket, kicsit féltem is tőle, hogy a művedet tudom-e majd vajon élvezni, de összességében a válaszom az, hogy igen.
Az alapötleted nagyon tetszett. A történetvezetésed is jó volt, bár néha zavartak a múlt idős részletek.
Néha nem tudtam követni a fonalat. Ez nem biztos, hogy a te hibád, lehet én voltam béna, és nem fogtam fel, amit olvasok. XD
Majd ha lelepleződtél, akkor írok neked egy privát üzenetet, és ott felteszem a kérdéseimet. ;)

Történet: 4pont - Úgy látszik ma csupa négyest adtam. :D Nem mondom, hogy kedvencem volt a történeted, de lekötött az olvasás, nem unatkoztam. Scorpius és Al kapcsolata elég érdekes volt, nem egy megszokott sémára építetted fel.
A vámpírtól borzongtam, amelyik Scorpiust "kóstolgatta". Nagyon hatásosan írtad le azt a jelenetet, és azt is, maikor felébred Scorpius, és csöpög rá a víz...

Összességében érdekes történetet írtál, szerintem majd el fogom még olvasni.

Gratulálok, és további sok sikert a kihíváshoz!

Ancsa1537 2011.11.13. 21:55:43

Kedves Író!

Kulcs: 5
Nekem átjött és megfelelő volt a jelenléte.

Karakter: 5
Meg kell mondjam őszintén, hogy itt sem találtam igazán kivetni valót.

Cselekmény: 4,5 (Ha nem lehet, akkor 4)
Nem is tudom... Volt egy kis hiányérzetem, vagy olyasmim. Nem is nagyon tudom megmagyarázni. Talán a vége, vagy a kiszabadítás. Túl hirtelen volt.

Történet: 5
Nekem tetszett. Még soha, hasonlót sem olvastam. Ötletes volt, különleges. Köszönöm, hogy olvashattam!

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa!

rosemalfoy 2011.11.18. 18:01:52

Kedves író!

Ha nem bánod, akkor most csak pontoznék.

Kulcs: 4
Karakter: 4
Cselekmény: 4
Történet: 4

Köszönöm, hogy olvashattam és igyekszem egyszer visszajönni és rendes kritikát is hagyni magam után.

Rosebimb 2011.11.18. 20:22:28

Húha! fogalmam sincs, hogy ez tetszett-e nekem, vagy hogy egyáltalán mit érzek ezzel a sztorival kapcsolatban. Ez a mondat:Malfoy az Malfoy. Ha elveszett a sötét oldal, ha tévedtek, ha hibát követtek el, ha az ég és a föld összeér, ők akkor is ugyanazok maradnak. Agyament, körülményeskedő, idegesítő… Ennél a mondatnál röhögtem egyedül, a többi résznél sírásközeli állapotban voltam. Igazából ez a töri számomra totál homály, még most is rejtve maradt előttem néhány részlet.

1. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
4
2. Milyen jól dolgozta ki az író
karaktereket?
4

3. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
4

4. Mennyire tetszett a történet?
4
süti beállítások módosítása