Draco mindig azt kapja, amit megérdemel?

CÍM: Szerelmi leckék
CSAPAT: Draco
KULCS: Két szoba közt a csend, de végtelen nagy távolság.
(Cserháti: Boldogság, gyere haza)
JOGOK: JKR írónőt illet minden jog.
MŰFAJ: Dramione, Romantikus, Humoros
FIGYELMEZTETÉSEK: Erotikus tartalom, nyomokban durva nyelvezet, és utalás slashre
KORHATÁR:16
TARTALOM: Hermione szerelmi élete katasztrofálisan alakult az elmúlt néhány évben. Ginny elszántan terelgeti a szerinte helyes út felé. De lehet, hogy nincs is szüksége segítségre? Draco Malfoy felbukkanása felkavarja a lány mindennapjainak állóvízét. Vajon Hermione bánja ezt? Egy biztos, a régi griffendéles társaság nem örülne a kibontakozó románcnak. Talán Hermione ezért is hallgat róla olyan nagyon...
MEGJEGYZÉSEK: -

Elolvasom

Szerző: malfoykihivas  2011.11.08. 19:00 13 komment

Címkék: hetero draco kulcs8

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr93286448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa1537 2011.11.08. 22:36:19

Kedves Író!

Kulcs: 4,5 (Ha nem lehet, akkor 5)
Nem nagyon szeretném magyarázni, ahol Hermione a dalt énekelte ott nagyon szépen benne volt a történetben, de az egész történetet figyelembe véve nem volt olyan erős.

Karakter: 4,5 (Ha nem lehet, akkor 5)
Draco OOC volt, de nagyon szerethető. Mivel meg is magyaráztad, nem érzem jogosnak egy teljes pont levonását.

Cselekmény: 5
Szépen kidolgoztad a történeted, élvezet volt olvasni.

Történet: 5
Mit is mondhatnék? Nekem nagyon tetszett! Végre egy Dramione. Ezer éve nem olvastam, eddig észre sem vettem, hogy ennyire hiányzik. :-)

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa!

MK Szerző 2011.11.09. 20:21:46

Kedves Ancsa!

Nagyon örültem az általad megítélt pontszámoknak, azt hiszem, maximálisan elégedett lehetek magammal. Ez volt az első Dramioném, és bevallom alaposan megdolgoztatott. A történet műfaja könnyed romantikus-komédia, de igyekeztem belevinni a komolyabb érzelmeket is egy kis humorral vegyítve. Örülök, hogy ennyire tetszett, kicsit izgultam a fogadtatás miatt, de nagyon kellemesen csalódtam. Az OOC karakterért elnézést kérek, de én így éreztem hitelesnek Dracót. Remélem ez nem volt semmit az élvezeti értékből. Hálás vagyok a véleményezésért.

Üdv: MK szerző

sevsnape78 2011.11.09. 22:53:26

Kedves Író!

Őszinte leszek, nem szeretem a Dramione történeteket, talán kettőt, max hármat, ha olvastam, de nem tudtam megszeretni ezt a párost.
Nehezen szántam rá magamat, hogy elolvassam a történetet, de mivel csak akkor számítanak a pontok, ha minden művet értékelünk, így elolvastam. És mit mondjak, nem is volt olyan rossz. ;) Tőlem ezt veheted dícséretnek is, mivel tényleg nem csípem ezt a két karaktert együtt.
Nekem nagyon OOC-k voltak a szerplőid, viszont elég hihető magyarázatot adtál Draco viselkedésének megváltozására, így próbáltam erre gondolni. Sajnos így is sokszor gondoltam arra, hogy nem-nem, Draco nem így viselkedne egy ilyen helyzetben, de igyekeztem szem előtt tartani, hogy ez most egy ilyen Draco.
Maga a történet bővelkedett humorban, nagyon jó jeleneteket írtál. :) Néha olyan érzésem volt, mintha láttam volna ezt vagy azt a jelenetet már filmben, de hogy melyikben, már nem tudom.
Egyet tudok, Arabellát mintha Dr. Szöszi karakteréből alkottad volna meg. :D Nekem kicsit gyors volt a közeledés a főszereplőid között, túl hamar megkedvelték egymást. Tudom, hogy ez volt a cél, hiszen Dramione, de én jobban szeretem, ha lassúbb a folyamat, pláne olyanok között, akikről tudjuk, hogy az eredeti könyvekben pl. ki nem állhatták egymást.

Összességében kerek, egész történetet írtál, a főszereplőid közel kerültek egymáshoz, bár mint már írtam nekem kicsit gyors volt a folyamat, de ahhoz képest, hogy nem kedvelem a Dramione párost, végülis nem unatkoztam. :)

Kulcs: 4pont - Nem éreztem száz százalékosnak.

Karakterek: 4pont - Nem mindig tetszettek, de voltak szerethető pillanataik is.

Cselekmény: 5pont - Erre igazán nem lehetett panasz, sok minden történt, nem volt unalmas sem.

Történet: 4pont - Lásd fentebb. Egyet még megjegyeznék, a kávézó ötlete nagyon tetszett, és szívesen ennék azokból az ínycsiklandozó süteményekből, amelyeket kitaláltál. :D

Gratulálok, és sok sikert a kihíváshoz!

sevsnape78 2011.11.09. 22:58:29

Most olvastam az előttem szóló véleményezőnek írt kommentedet, és ahhoz képest, hogy ez volt az első Dramionéd, ügyes voltál. :)

Lilcsyke 2011.11.10. 19:29:27

Szia!
Fuh, bevallom, egy-két részleten átsiklottam... nekem egy kicsit túl hosszú is volt az egész... egy másfél órás romantikus filmben még talán elviselem, de ekkora mennyiségben nekem most fárasztó volt >.< Amúgy sem vagyok oda különösebben a fluffért, és a Dramionékből is csak néhány kiemelkedőt szoktam elővenni - jobb szó híján, valójában évek óta nem olvastam. A karakterek is zavartak egy kicsit, és a történet is kicsit kevésbé volt kiemelkedő, és fogalmazástéren, bétázással is kéne még foglalkozni. Viszont látszott, hogy teljes mértékben kihasználtad az idődet, kerek történetet hoztál, sok cselekménnyel, úgyhogy le a kalappal :)

Pontok:
Kulcs: 4
Karakterek: 3
Cselekmény: 5
Történet: 4

kismercired alias Donna · http://kismercired.blogspot.com/ 2011.11.10. 19:34:49

Kedves Író!
1. Kulcs: 5 - nagyon találó!
2. Karakterek: 3 - nos, nekem Draco elég OCC volt de itt ilyennek kellett lennie. szeretem Draco kegyetlenségét de bűbáj volt itt. tetszett. Hermione pedig.. nem is tudom.. nem hiányzott az okoskodása és aranyos, kedves felnőttként:) a boltját egyszerűen imádtam! Ginny viszont nagyon nem tetszett.. nekem ilyesféle barát nem kellene nem volt szinpatikus, ne haragudj.
3.Cselekmény 3,5;
4. Történet: 4 - borzasztóan aranyos volt :) Draco, mint író.. ó csodálatos! tetszett benne egy Hermionétól származó gondolat.. pontosan nem emlékszem de valami olyasmi volt, hogy 'hiányzik a belőle áradó mély melankólia' - ez nagyon tetszett. és meghoztad a karácsonyi hangulatomat SŐT még azt is elérted, hogy most kelljen nekem egy kis téli este hóval, forralt borral:) köszönöm az élményeket! :)

MK Szerző 2011.11.11. 16:06:46

Kedves sevsnape78!

Valóban ez volt az első ilyen jellegű írásom, persze ez nem jelenti azt, hogy más kategóriában nem alkottam ezelőtt. : ) Látom, hogy tényleg nem nagyon kedveled ezt a párosítást, de ettől függetlenül elolvastad, és nagyon kedveseket írtál. Bevallom én sem rajongok értük, de nem nagyon volt más ötletem a versenyre. Írtad, hogy nem mindig tudtál elvonatkoztatni attól, hogy a szereplők OOC-k. Nos a történet már alapból nem könyv-hű, mivel, mint említetted ez a két szereplő ki nem állhatta egymást. Én úgy gondoltam, hogy Draco nagyon sokat változott az évek során, így mikor találkoztak kicsit olyan volt, mintha soha nem látták volna egymást azelőtt. Lehet, hogy néhol kicsit elsiettem, de szűkös volt a határidő... Azért ezt nem ítélted meg olyan nagy hibának. : ) a kulcs felhasználása valóban nem volt 100%-os, mások sokkal jobban megoldották ezt, de a történet hangulata nem kívánta meg tőlem, hogy erre építsem fel az eseményeket. Bár az is lehet, hogy rosszul gondolom.
Említetted, hogy egyes jelenetek hasonlóak voltak bizonyos filmekhez, ezt nem tudom kivédeni, mivel sok romantikus filmet láttam, de nem volt benne semmi szándékosság. Arabellát nem a Dr. Szösziből vettem, csupán egy meglehetősen beképzelt és unszimpatikus karaktert akartam írni. A hasonlóság a véletlen műve. : ) Végezetül meg szeretném köszönni, hogy időt szántál a történetemre, és hogy végeredményben jól szórakoztál olvasás közben.

Üdv: MK szerző

MK Szerző 2011.11.11. 16:07:35

Kedves Lilcsyke!

Ami neked hosszú volt, az másnak pont elsietett, így nem fogok igazságot "tenni" köztetek, nekem megfelelt a hossza, azért is írtam ilyenre. Valóban nem lehet, a kiemelkedő Dramione közé sorolni. Nem is volt célom semmilyen babérra törni, kipróbáltam magamat, és végül is nem sikerült olyan rosszul. : ) Egy kedves, egyszerű, karácsonyi történetet szerettem volna írni. A fogalmazás terén felvetett hiányosságaimat jobban is kifejthetted volna, mert így sajnos nem tudom leszűrni belőle a tanulságot. Bár az is lehet, hogy egyszerűen nem fogott meg a stílusom. Mivel erre eddig nem volt panasz – az előtted szólok nem említették –, nem szűrők le ebből az észrevételedből messzemenő következtetéséket. Köszönöm szépen a pontokat, és hálás vagyok érte, hogy minden meggyőződésed ellenére elolvastad. :)

Üdv: MK szerző

MK Szerző 2011.11.11. 16:08:42

Kedves kismercired alias Donna!

Először is, köszönöm szépen, hogy elolvastad a történetem. Jól esett olvasni, hogy meghoztam vele a karácsonyi hangulatod. Többen nehezményeztétek, hogy Draco OOC, de szerencsére te is úgy gondoltad, hogy ezt nem kell annyira negatívumnak megítélni ebben a történetben. Hermione szintén nem sokban hasonlított könyvbéli alakjához, de mivel a férfi főszereplő jelleme merőben más volt a megszokottól, neki is változnia kellett. Nem volt más választása kegyetlenül átírtam. : ) Egyébként én is kedvelem Draco kegyetlenségét, hideg eleganciáját, és azt a nem mindennapi képességet, hogy még akkor is imádjuk, ha éppen belénk törölte a lábát. : ) De ebben a történetben, ahogy írtad, egy bűbáj volt, és a magam részéről én simán beleszerettem volna. Ginny karakterének elferdítésére is van mentségem. : ) Kellett valaki, aki Hermione részéről elég erős nyomást gyakorol a lányra, hogy végül gondolkozás nélkül beleugorjon a kapcsoltba Dracóval. Egyébként nem haragszom, amiért nem tetszett.: ) Összességében úgy vélem, sikert értem el nálad, és köszönöm szépen a kedves szavakat, valamint a dicséretet.

Üdv: MK szerző

Rosebimb 2011.11.16. 20:03:41

Hát nagyon tetszett! Végre egy Dramione!

1. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
4

2. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
5

3. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
5

4. Mennyire tetszett a történet?
5

rosemalfoy 2011.11.18. 17:45:37

Kedves író!
Ha Dracót hetero karakterként kell látnom, akkor a párja az legyen Hermione, de senki más.

Kulcs: 4
Valahogy a másik történetekben jobban ott volt.

Karakterek: 4
Draco valóban meglehetősen OOC-re sikeredett és néhol nagyon szembetűnő volt. Ugyan én nem igen tudnám elképzelni őt íróként, de ez az ötlet tetszett. Hermione viszont nagyon tetszett, szerintem vele és a kis boltocskájával nem volt semmi gond.
Ginny meg hát, nem tudom, képtelen lennék ilyen barátnőt elviselni. És bár Harry nem kapott sok szerepet, még is kissé olyan papucs lett.

Cselekmény: 5
Nem volt unalmas, valakitől mintha azt olvastam volna, hogy túl hosszú volt, szerintem nem. Tökéletes lett.

Történet: 4
Gratulálok hozzá, és köszönöm, hogy olvashattam.

Sok sikert a Kihíváshoz, és sok szép pontot.
Puszi: rosemalfoy ( RoseM ) Kritika Klub Tag ( megtalálsz minket a Merengő fórumán )

KataV89 2011.11.21. 20:21:50

zia!

Értékelésem:

Kulcs:4
Karakter:4
Cselekmény:5
Történet:5

Köszönöm, hogy olvashattam!

draconia 2011.11.22. 11:04:35

Huhhh... ez is jó hosszú történet. És dramione :D ajajj... abban nem vagyok valami érdekelt. Én teljesen el tudok képzelni egy íróként élő Dracót, de azért elég ooc. Sajnos rohannom kell, és nem is vagyok jó a romantikus/humoros műfajban, nem írok most sokat, jöjjenek a pontok:

Kulcs: 4
Karakterek: 3
Történet: 4
Cselekmény: 4
süti beállítások módosítása