Luciust nem lehet elfelejteni. Ahogy nem lehet nem szeretni sem...

CÍM: Lucius örök
CSAPAT: Lucius
KULCS: „Két szoba közt a csend, de végtelen nagy távolság.” (Cserháti Zsuzsa: Boldogság gyere haza)
JOGOK: Rowling és Juhász Gyula
MŰFAJ: novella
FIGYELMEZTETÉSEK: SLASH, azon belül is Charlie Weasley/Lucius, ez az E/1 elbeszélés miatt nem derül ki azonnal, azért tartom fontosnak itt leírni. 
KORHATÁR: 14
TARTALOM: „És én úgy vártalak a sötétben, az összegyűrt pamlagok között hideg izzadságban reszkettem, és eltökéltem ezerszer, hogy odamegyek, átszelem a köztünk feszülő tengert, és megcsókollak, hogy lásd a lámpafénynél, kinek az ajka után kapsz olyan vadul… De aztán sosem jutottam el hozzád, pedig ezerszer és ezerszer elindultam. De nem lehetett átúszni ezt a tengert, varázslat, ártás szülte soha-vége-nincs sötét víztömeget. „
MEGJEGYZÉSEK: A cím Juhász Gyula: Anna örök című versének átirata, a vers a novellában is megjelenik.

Elolvasom

Szerző: malfoykihivas  2011.11.07. 19:00 7 komment

Címkék: slash lucius kulcs8

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr283298780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa1537 2011.11.07. 21:32:04

Kedves Író!

Kulcs: 4
Azt hiszem a vers sokkal inkább volt ennek a történetnek a gerince, mint a kulcs, de mivel ez az egyik kedvenc versem (már csak a név miatt is), valójában nem zavart.

Karakter: 5
Igazából csak Charlie karaktere volt fontos a történetben, de annak kidolgozottságával és egyáltalán magával a karakterrel nekem nem volt bajom.

Cselekmény: 5
Nincs hiányérzetem, nekem ez így egy szép kerek történet volt.

Történet: 4
Sajnos menthetetlenül romantikus és boldogságpárti vagyok, így a személyes véleményre nem adhatok maximum pontot. A könnyed történeteket szeretem, és a Tiéd nem az volt. Ettől függetlenül viszont ez még egy remek írás, gratulálok hozzá!

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa!

sevsnape78 2011.11.08. 19:46:48

Kedves Író!

Gyönyörűen fogalmazol. Ahogy a történeted is az volt. Szép, de ugyanakkor fájdalmas is volt egyben.

Kulcs: 5pont - Szerintem jól használtad fel a kulcsot.

Karakterek: 4pont - Luciusról túl sokat nem tudtunk meg, legalábbis nekem kevés volt. Talán azért, mert visszaemlékezésből nehezebb megismertetni a karaktert. Charlie viszont tetszett, őt nagyon jól kidolgoztad, foglalkoztál vele. Így is el lehet őt képzelni.

Cselekmény: 3pont - Túl sok cselekményt nem éreztem. Itt is csak azt tudom megjeggyezni, mint fentebb, hogy szerintem nehezebb egy visszaemlékezésnél tartalmas történetet írni. Igaz, én nem vagyok író, nem is írtam még semmit, így csak a saját elképzelésemre hagyatkozom.
De nagyon szépen volt felépítve, nem volt unalmas.

Történet: 4pont - Szomorú történet volt, nem szeretem, amikor egy főszereplő meghal. :S Sajnálom, hogy nem maradtak együtt, bár való igaz, hogy két ennyire különböző jellemű ember nagyon nehezen bírta volna ki együtt sokáig. Viszont hiszem, hogy az igaz szerelem mindent legyőz, még ha szörnyen giccsesnek is hangzik ez. Lucius részéről pedig sajnos nem volt ez igazi szerelem, hiába, hogy Charlie felől igen. Ha csak az egyik fél részéről vannak igazi érzelmek, az kevés a boldogsághoz.
A fogalmazásod nagyon szép volt, helyenként bizony majdnem elsírtam magam, pedig ritkán tudok elérzékenyülni, csak akkor, ha hatásosan van megírva valami. A tiéd hatásos volt.

Gratulálok, és további sok sikert a kihíváshoz!

Lilcsyke 2011.11.10. 15:56:53

Szia!
Ilyen párost se láttam még :O Érdekes volt nagyon. Nekem tetszett a visszaemlékezés, de azért egy kicsivel több Luciust elviseltem volna :( Több közös pillanatot, több bemutatást róla, hogy milyen volt Lucius, párbeszédes részeket leírók helyett (vagy mellett). Szóval ebben érzek némi hiányt. Viszont a különlegességért és Charlie szépen kidolgozott karakteréért megérte elolvasni :) Még úgy is tetszett, hogy szomorú vége volt :) Köszi :)

Pontok:
Kulcs: 5
Karakterek: 4
Cselekmény: 4
Történet: 4

Rosebimb 2011.11.15. 19:47:54

Hát, hát... Korrekt megoldás volt. Érdekes.

1. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
5

2. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
4
3. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
4

4. Mennyire tetszett a történet?
3

rosemalfoy 2011.11.18. 17:50:23

Kedves író!

Különleges párosítással készültél számunkra :)

Kulcs: 5
Szépen fel volt használva.

Karakterek: 4
Charlie szépen volt kidolgozva, de Luciust én hiányoltam, bár tudom, hogy az egész egy visszaemlékezés volt, szerintem ő is kicsit jobban bent lehetett volna.

Cselekmény: 3
Annyira sok minden nem történt, így nem igazán van mit pontozni, de nekem tetszett ami volt. És különösen az, hogy ilyen szépen írsz.

Történet: 4
A fent említettek miatt.
Köszönöm, hogy olvashattam.

Sok sikert a Kihíváshoz, és sok szép pontot.
Puszi: rosemalfoy ( RoseM ) Kritika Klub Tag ( megtalálsz minket a Merengő fórumán )

KataV89 2011.11.21. 20:02:13

Szia!

Értékelésem:

Kulcs:4
Karakter:5
Cselekmény:4
Történet:4

Köszönöm, hogy olvashattam!

draconia 2011.11.21. 21:21:17

A történet érzelemgazdag volt, mégsem éreztem azt a nyers fájdalmat, amit én írtam volna. De talán inkább a tompaság volt benne, ami lehet szintén a gyász kísérője? Nem tudom. Szépek voltak a leírások, főleg az elején - harmonizált a hangulattal. A két férfi kapcsolatáról nem túl sokat tudtunk meg, úgy értem, arról, hogy Lucius részéről ez miért és hogy... Ez azonban egy visszaemlékezés volt, így talán nem is fontos annyira. Azért én szerettem volna érteni jobban, mi ad alapot erre a párosra (sosem láttam még ilyet amúgy :O :D). Kicsit romantikusnak éreztem bele a verset, de szépen beépült.

Kulcs:4
Karakter:3
Cselekmény:4
Történet:4
süti beállítások módosítása