Lucius és a szerelem - no meg az országhatárok...

CÍM: Messze
CSAPAT: Lucius
KULCS: 6 „Ő a dal, mit suttognak a fák,
A csend, a meghitt éjszakák

(Máté Péter: Ő)
JOGOK: Rowling nénié. Én csak játszok és szórakoztatok.
MŰFAJ: romantikus, kísérleti, angsty
FIGYELMEZTETÉSEK: gyilkosság
KORHATÁR: 14
TARTALOM: Narcissa mérges és sértődött, de még így is, még egy másik tenger partjáról is szereti Luciust. Rodolphus megaláztatásokon át is, megtörve is szerelmes Bellatrixba. Druella ugyanezt egyre csak tűri és tűri a férjétől, Cygnustól. Lucius bizonyosan szereti Narcissát, de csak valami különös távolságtartással. Mi változik azzal, hogy Narcissa elutazott?
MEGJEGYZÉSEK: Egy szót sem tudok franciául. Ezért is hívják a dél-francia varázsló kisvárost Repülő Halnak.
Azt a néhány mondatot köszönöm …-nak! Jelentésük:
„Narcissa, kincsem, nem láttunk téged évtizedek óta! Nem számítottam rá, hogy látlak! Gyerünk, kerülj beljebb, túl hideg van idekinn!”
A madeleine könnyű, citromos francia sütemény.

Elolvasom

Szerző: malfoykihivas  2011.11.01. 19:00 7 komment

Címkék: hetero lucius kulcs6

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr43301199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sevsnape78 2011.11.01. 21:19:32

Kedves Író!

Szerettem nagyon a történeted.
Amikor elolvastam a figyelmeztetéseknél a gyilkosság szót, féltem, hogy kire fog majd vonatkozni, de örültem, hogy végülis nem valamelyik főszereplő halt meg.

Kulcs: 5pont - Megfelelő volt szerintem, főleg Narcissa szerelmén át volt érezhető a kulcsod. :)

Karakterek: 5pont - Nagyon szerettem a szereplőidet. Narcissa egészen szeretnivaló karakter volt. Egy olyan fiatal asszony, aki nagyon szereti a férjét, esténként hazavárja, és nagyon félti őt... Bele tudtam élni magamat az érzéseibe, a helyzetébe.
Luciust is megkedveltem a műben, nemes, erős, ám mégis megismerhettük arról az oldaláról is, amelyik egy szerető férjet takar. Nagyon tetszett még Lucius apja, aztán az, hogy beleszőtted Narcissa testvéreit is a történetbe. Bellatrix hozta az utálatos formáját, bár neki is volt egy szerethető pillanata a férjével.

Cselekmény: 5pont - Komplex, összetett történetet írtál. Szépen végigvezetted a fonalat, egyenesen, érthetően. Egy icipicit hirtelen ért véget számomra. Talán már túl közel lehetett a határidő, és ezért fejezted be így, vagy eleve így tervezted már az elején, nem tudom. De amikor ott volt az a bizonyos "vége" szócska, meglepődtem, mert már épp beleéltem magamat a látványba, ahogy Lucius megsimogatja Narcissa hasát, hogy végre újra együtt vannak... De ettől függetlenül megadom neked a maximum pontot. :)
Mint már említettem tetszett, hogy a többi Black testvér életébe is belepillanthattunk, aztán nagyon jó ötlet volt még a francia falucska, Narcissa kis házikója. :)

Történet: 5pont - Szeretem a "kosztümös" történeteket. Szépen fogalmazol, nagyon tetszett, amikor Narcissa külsejéről írtál. Végre egy olyan történet, ahol Lucius és Narcissa szerelmesek egymásba, nem csak az érdek tartja őket össze. Kellemes esti olvasmány volt, szórakoztatott, végig lekötötte a figyelmemet. Egy-két helyen volt némi elgépelés, és olyan is volt, amikor duplán szerepelt egy-egy szó, olvasd át majd, és javítsd ki, mielőtt felteszed máshova a történetet a kihívás végeztével. :) Összességében szép munka volt!

Gratulálok, és további sok sikert a kihíváshoz!

Rosebimb 2011.11.02. 08:35:03

Jó volt, tetszett. Sok mindent megtanítottál a történetedben, emlékezni fogok rá jó darabig.

1. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
5

2. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
5

3. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
5

4. Mennyire tetszett a történet?
4

rosemalfoy 2011.11.02. 20:00:04

Kedves író!

Igazán jó volt egy olyan Lucius/Narcissat olvasni, ahol igazán szerelmesek voltak, és nem csak kényszerből voltak egymás mellett.
Íme a pontjaim:

Kulcs: 5
Teljesen megfelelő volt.

Karakterek: 5
Mind Lucius és mind Narcissa karaktere tökéletes volt. Bella hozta a szokásos formáját. Míg édesanyjuk igazán szimpatikus lett. Rodot meg szegényt csak sajnáltam

Cselekmény: 5
Szép volt a történet vezetés. Kidolgozott volt minden, bár a végét én is kicsit hirtelennek éreztem, nem baj. De igazán tetszett. A Black családba való bepillantás is igazán jó ötlet volt.

Történet: 5
Szépen volt megfogalmazva, kidolgozva. Semmi rosszat nem tudok és nem is akarok mondani.
Köszönöm, hogy olvashattam.

Sok sikert a Kihíváshoz, és sok szép pontot.
Puszi: rosemalfoy ( RoseM ) Kritika Klub Tag ( megtalálsz minket a Merengő fórumán )

Ancsa1537 2011.11.05. 22:10:21

Kedves Író!

Kulcs: 5
Tökéletesen oldottad meg, nagyon szép volt.

Karakter: 5
A karaktereid szépen kidolgozottak voltak, és azt érzem, hogy még a romantikus szál ellenére is megmaradtak "önmaguk".

Cselekmény: 5
Nagyon szép, kidolgozott, kerek történetet olvashattunk.

Történet: 5
Nagyon tetszett. Mind a kidolgozottsága, mind az alapötlet. Megfogott és nem is engedett el. :-) Köszönöm!

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa!

Lilcsyke 2011.11.09. 20:07:44

Szia!

Tetszett. Néhol kicsit gyorsnak éreztem a történéseket, néhol lehetett volna választékosabb a fogalmazás, de egyébként a történet maga, a karakterek, a hangulat, és kiváltképpen a házaspár szerelme dicséretet érdemel. Szép munka :)

Pontok:
Kulcs: 5
Karakterek: 4
Cselekmény: 5
Történet: 4

Emyke 2011.11.12. 12:37:51

Kedves Író!

Köszönöm neked ezt a csodát. Gyönyörűséges történetet írtál, olyat, amint még jó sokáig olvastam volna. Nagyon szép volt, tetszett a hangulata, a karakterek, imádtam. A Lucius-csapat történetei közül ez is dobogós lenne nálam. A kulcsot nem rágtad a szánkba, de Cissában ott volt. Ilyennek kellett lennie az ő szerelmüknek, aggódással, várakozással, kínokkal teli, de mégis örök, és igaz. A karakterekért külön jár a dícséret, főképp Druella miatt. Mindent elmond róla az, hogy tegezi a férjét. A cselekménye is megfogott, imádtam a két főszereplő egymáshoz való ragaszkodását, mindent. Találtam benne két a betű-nyi hibát, aminek "az" kellene lennie, és volt még egy szó, ami hibás:a búja, nem buja akart lenni?:)Gratulálok a történetedhez, Emyke-Kritika Klub;)

draconia 2011.11.20. 23:28:28

Nincs sokra időm, lemaradtam a pontozással, és alig van idő olvasni már. A történeted könnyed volt, a Repülő Halat megmosolyogtam már az elején.

Nem szeretem a Blackeket, vagyis van egy erős képem róluk, amit nehéz hajlítani, de ami tetszett a töriben, hogy volt egy hangulata, ami az elejétől érezhető volt, és végig maradt is. Köszönhetően a leírásoknak, és ettől egy egyensúlyt is kapott - mert ha a leírások javára billen el egy töri, attól csak irodalmibb lesz, de ha a dialógok felé, kevésbé. Örültem nekik, kellettek. Helyükön voltak, igazából azokból kaptam képet a dolgokról.

A romantika sem a kedvencem, de ahogy fent írtam, a hangulat okán mégis jók az érzéseim, ha egy kicsit a fogalmazás finomodik, a karakterek érnek, mélyülnek, differenciálódnak (amit mindig tudnak, bárki író esetén) még jobb lesz.

Üdv,

dr

Pontok

Kulcs: 5
Karakterek: 3
Cselekmény: 4
Történet: 4
süti beállítások módosítása