Közeledik a publikálási szakasz, és, hogy megalapozzuk a hangulatot, három történetet hoztunk nektek, amelyek a két megszavazott pótkulcsra készültek. Hogy mik a párosok, és melyik Malfoyokról szólnak a történetek, az legyen meglepetés... ;-)
Ahogy az is, hogy melyiket ki írta. Találgatni persze lehet.

A történeteket kommentelni is lehet, ugyanúgy, ahogy majd a verseny hivatalos történeteit is tudjátok kommentelni itt a blogon, hozzászólás formájában. (Indapass-szal lehet belépni, ha van, regisztrálni kell, ha nincs.)
Most az írók és az erre járó olvasók is kommentelhetnek.

Megjegyzés: ti szavaztatok depresszív kulcsokra, mi mossuk kezeinket...

A történetek elolvasásához kattintsatok ide!
 

Szerző: malfoykihivas  2011.09.18. 16:00 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr723233564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kyraper 2011.09.18. 16:29:13

Átfutottam a történeteket, és egyértelműen a B2 történet az abszolút kedvencem. Gyönyörű, szívfacsaró, és csodálom, hogy nem tört darabokra a szíve, miközben írta, hiszen... Lehet, hogy tévedek, de szerintem ez Heteira írása :). Millió hálás köszönetem, mert mégis született egy A/S. *nagyon sír* ( Természetesen a másik kettőt is imádom, de ez...Na, jó, majd ömlengek róla, ha felkerül Merire, ha felkerül egyáltalán. Ha nem, akkor majd püben megteszem!)

Miluiel 2011.09.18. 17:53:39

A:

Awwww. De aranyos! :3 De csak a vége.

Szegény Draco, és Lucious :( Imádtam a karaktereiket! Igazán, töményen, vérbelien Malfoyok voltak, a maguk gőgös sármjával és érinthetetlenségével :D

Bár azt meg kell hagyni nem tetszett, hogy Lucius is Lilyért volt oda, bár megértem. Nagyot röhögtem volna ha Molly Weasleyvel hoztad volna össze őt xDDD Nagyon nincs is más last genes nőszemély, aki szóba jöhet.

De Scorpius :3 Óóó zabálom :D Remélem sikerül neki megtörni Hugóval a családi átkot ^^

Pusz Milu KK tag (megtalálsz minket a merengő fórumán)

ui: Pávák? Agh Lucius jól kiszúrtad Scorp szemét!
Pont mikor még kicsi voltam, és hörcsögért nyavalyogtam anyának. Kitaláljátok mit hozott nekem haza? 3 nagy éti csigát! ... De örültem nekik :Đ

Miluiel 2011.09.18. 18:08:53

B2:

Rövid volt, de gyönyörű. Komolyan könnyek gyűltek a szemembe, pedig ez azért ritka nálam. Érdekes volt, mert sokáig nem tudtam, hogy a jövőbeni Lilyről szól a történet, vagy a jövőbeniről, és megnyugvás volt, hogy igen, ez egy Scorpius fic volt. Egyszerre örültem Scorpius tovább lépésének, és sajnáltam is a helyzetet. Gyönyörű az örök szerelem, csak sajnos mint Pitonnál, sehová sem vezet :(

Remélhetőleg sok boldog pillanatuk lesz az új családjukban :)

Köszönöm, hogy olvashattam! Pusz Milu KK tag (megtalálsz minket a meri fórumon)

Miluiel 2011.09.18. 22:15:18

De hülye vagyok... Ezt jól megaszondtam... *jövőbeniről, vagy a múltbaniról* értsetek jól!

draco girl 2011.09.19. 17:25:46

Hali!!

Most olvastam az A törit és hűűű :))) Az egész tetszett, de a vége különösen :))) Úgy vártam benne egy csavart és köszönöm bármelyikőtök is írta, hogy lett :))) Nagyon tetszett! Köszönöm :)

draco girl 2011.09.19. 17:34:06

Hali ismét :)

Most olvastam a Legboldogabb-at a B-sek közül :(( Gyönyörű, szomorú, gyönyörű :))) Élmény volt!

draco girl 2011.09.19. 17:37:59

És ismét én :) Ugyanis 3 történet három kommentet ér, kíván, hát nem?
A harmadik is tetszett, a Helyetted és most szinte facsarja a szívemet az a bánattal teli szépség ami a történeteitek után bennem maradt :( Köszönöm :)

Suzí 2011.09.21. 14:33:19

Üdv :)
Most jövök a Malfoy-átoktól és... minden elismerésem. Mindenre gondoltam,a mikor megnyitottam a történetet, de erre nem. Egyszerű és nagyszerű, azt hiszem az ilyen dolgokra mondják. Meg még azt is, h fantasztikus, gyönyörű és... Malfoyos. Elképesztően jól sikerült Draco és Lucius jelleme, semmi kivetnivalót nem találtam bennük. Malfoyok voltak ízig vérig, gratulálok, ritka, amikor egy írónak ennyire jól sikerül megfogni a karaktereket :) A csavar a végén nagyon tetszett, ötletes volt, váratlan. A nők csak bajt hoznak az emberre, ejnye :P
Gratulálok a szerzőnek, és amint időm engedi visszatérek a többi történethez is :)
süti beállítások módosítása