magus_portre.jpgKedves Olvasók!

Jó szórakozást kívánunk a mai történethez:

CÍM: A portré
CSAPAT: Mágus
KULCS: portré
JOGOK: Minden jog JK.Rowling tulajdona.
MŰFAJ: akció-kaland
FIGYELMEZTETÉS: enyhe OOC
KORHATÁR: 12
TARTALOM: Egy Malfoy, egy Potter és némi sötét varázslat.

Kattintsatok ide, és olvassátok el a történetet!

Szerző: malfoykihivas  2014.02.08. 19:00 14 komment

Címkék: hetero portre draco

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr305793525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó Lukács 2014.02.09. 02:43:57

Kedves Író!

Whooo, sorban akartam pontozni (ígérem, visszamegyek a többiekhez is), de ezt is elolvastam, és juj.
Az első olyan mágussztori, ami a fejfájásom, késői időpont, hiszti, hideg, minden egyéb problémám mellett úgy lekötött, hogy még a bejövő üzeneteim sem érdekeltek.

Volt valami iszonyatosan ismerős a történetedben... Nem tudom micsoda, mintha deja vum lett volna, no mindegy, csak gondoltam megemlítem.
Lássuk azokat a pontokat!

1. Csapat: IGEN
Ó, hát ez mintapéldája a varázslók közti munkavégzésnek. Körbe kéne mutogatni, hogy na, ezt így kell csinálni!

2. Kulcsok: 5/5
Gyönyörű, komolyan. Legalább annyira tetszik, mint a bűvész/kerítés, pedig attól is le voltam nyűgözve!
Ez a két történet az, ahol a kulcs nagybetűs KULCS.
Középpontba helyezted, ez generálta a bonyodalmat, ez egy olyan felhasználás volt, amit egyszerűen nem lehetett volna mással helyettesíteni.

3. Karakterek: 5/5
Muszáj megemlítenem, hogy kiakasztotta a cukiságdetektorom az elején az aprónép/Draco jelenet. Komolyan, nagyon édes volt!
Féltem az elején az "OOC" megjelölés miatt, nem is voltam abban biztos, hogy el akarom olvasni. A legutóbbi ilyen történetet még le sem pontoztam...
De ez nem volt az.
Draco olyan volt, mintha a fanficmennyországból sétált volna ki sármosan és lehengerlően, Harry olyan édes Harry volt, mint ahogy mindig elképzelem, Hermione a bajkeverő, hát meghalok tőlük lassan. Lestrange is jó mellékszereplő volt, és a többiek is, áh egyszerűen jó, és kész.

4. Cselekmény: 5/5
Szimplán lebilincselő, olvastatja magát, egyszerűen jó volt előtte ülni és falni a betűket.

5. Tetszés: 5/5
Egy élmény volt! Köszönöm.

heloise

Hana Neko 2014.02.09. 13:51:49

Kedves Író!

Hűha. * - * Végigvigyorogtam a történetedet, minta vadalma. Draco a gyerekekkel eszméletlenül aranyos nyitó jelenet volt. Alapvetően bevallom, inkább a slash történeteket szeretem, úgy ritkán találkozok szembe az új generációval, de itt teljesen levettek a lábamról. Akár csak az egész történet. ^.^

A csapatodnak és a kulcsodnak is tökéletesen megfeleltél, azt hiszem, ezt felesleges is lenne túlragozni. Ráadásul egyáltalán nem éreztem azt, hogy meggyűlt volna a bajod a szószámmal, teljes kerek egész történetet tártál elénk, öröm volt olvasni az elsőtől az utolsó szóig. * - *

Bellát imádtam. Te jó ég, annyira eltaláltad, egyszerűen zseniális volt, főleg Draco gondolatai róla. „Még a Nagyúr is tudta, hogy Bella totál buggyant.” Hát ezen úgy nevettem, hogy lefordultam a székről. X) Ő és a kicsit dilis íród zseniális páros volt.
Az elején azt írtad, hogy kicsit OOC szereplőkre kell számítanunk, de én ezt egyáltalán nem éreztem. Draco makacs volt, akaratos, önfejű és látszólag csak magával törődött még akkor is, amikor valójában nem. Szerintem tökéletesen eltaláltad őt, de ugyanígy helyén volt minden apró karaktered, még azok is, akik csak egy rövid időre bukkantak fel, mint mondjuk Hagrid. :)

A cselekmény olvastatta magát. Bár a történethez fűződő megjegyzésed jobban felkeltette az érdeklődésemet, mint maga a leírás, végig fenn tudtad tartani a kíváncsiságomat. Tudom, sokan nem szeretik a sablon történeteket, én viszont pont az ellentétnek vallhatom magam, mindig nagyon érdekel, hogy egy úgymond sablon ötletből mit tud kihozni az író. :D Itt viszont nem éreztem azt, hogy sablonos lenne a történet, sőt! Végig nagyon kíváncsi voltam, hogy na most vajon mi fog történni, teljesen lekötöttél. Zseniálisan adagoltad az információkat, így bár volt gyanúm, se túl hamar nem tudtam rájönni, hogy akkor mi is lesz a megoldás, se túlságosan derült égből villámcsapásként nem ért a dolog, hogy csak pislogjak a végén, mint nyuszi a fűben. Pont jó volt. :)
Az is nagyon tetszett, hogy a keretes szerkezetet úgy tudtad megvalósítani, hogy nem árultál el túl sokat előre a történet csattanójáról, mégsem tűnt feleslegesnek sem a nyitó-, sem a záró jelenet.

Mit is mondhatnék még? Azt hiszem, az eddigi áradozásom elárulta, hogy mennyire tetszett a történeted, egyszerűen lenyűgöztél! A stílusod gördülékeny, olvastatja magát, az ember le se akarja tenni. Szinte sajnáltam, hogy vége lett. Persze ez csak a telhetetlenség, hiszen ez a történet épp így volt kerek és egész. Alig várom, hogy meg tudjam, kinek a tollából született az a kis csoda. * - *

Köszönöm az élmény!
Puszi,
Hana Neko

Csapat: Igen
Kulcs: 5
Karakterek: 5
Cselekmény: 5
Tetszés: 5 (Már sokadik alkalommal érzem úgy, hogy adnék sokkal többet is, úgyhogy gondolatban nyugodtan toldd meg még néhánnyal. ^.~)

Baylon 2014.02.09. 14:49:48

Kedves Író!

Azt a mindenit! :)
Nagyon jó és kifizetődő dolog kihíváson olvasgatni, úgy érzem. Az ember gyakorolhatja a részletes megfigyelést, és elképesztően zseniális megoldásokkal találkozhat. Ez a kulcs... hajaj, nem tudom, mi mindent írjak, úgyhogy menjünk sorban szempontok szerint:

1. CSAPAT: Igen
Persze, ez csak természetes. Hozzátenném még, hogy külön gratulálok a festménymágia leírásához, mert ezt még sehol sem olvastam, így külön élvezetes volt, pluszban pedig hiteles, és kellőképpen bonyolult.

2. KULCS: 5/5
Adnék 10/5-öt is, ha lehetne, de sajnos nem lehet. Nem tudom elképzelni, hogy ez egy hosszas agyalás szüleménye lett volna, így még inkább emel a portrés rejtély fényén, hogy valószínűleg zsigeri lehetett. Ráadásul nem pillantottam rá a történet előlapjára, csak olvasni kezdtem. Nagyon tetszett, és utólag néztem, hogy na, akkor mi is a kulcs, és... persze, leesett az állam. Az egyik legjobb eddigi felhasználás szerény véleményem szerint.

3. KARAKTEREK: 5/5
De imádtam őket! Szeretem az OOC-t, és ez annak volt ígérve, de nem volt benne egy szemernyi sem. (Na jó, talán annyi, hogy Hermione, Draco és Harry kicsit kevésbé hevesen utálták egymást.) Jól el lett találva mind a két főszereplő, különösen Draco gondolatai tetszettek a Szent Hős Potter seggének a kirángatása a keretből :). Picit sajnáltam, hogy Mr. Rosensmitz nem szerepelt többet, hasonlóan Bellához, aki szintén fenomenális epizódszereplő lett. A gyerekek pedig gyerekek, aranyosak, mint mindig, bár a történet közepén elgondolkodtam, hogy mégis, mit kerestek ott, de a végén persze leesett. Szóval, karakterszempontból is kerek volt, na.

4. CSELEKMÉNY: 5/5
Úgy izgultam, és vártam a végét, jó kis feszültségíve lett a történetnek. A stílus néhol hozzátett a pici hiányérzetemhez (ami nem tudom, miből fakad, pedig kétszer olvastam).

5. TETSZÉS: 5/5
Kell-e mondanom még? Talán csak annyit, hogy engem egy történetben legelőször a stílus fog meg, és, ha valamiért nem tetszik, akkor otthagyom, bármilyen is a történet. Itt pont fordítva történt, a stílus miatt maradtam, mert eleinte valahogy nem tudtam, hogy most mi is ez, és milyen jól tettem! Kár lett volna kihagyni.

Sok szerencsét, és hasonlóan jó pontokat. ;)

Baylon

Virginie* 2014.02.09. 17:52:29

Kedves Író!
Elégedett lehetsz a történeteddel, mert igazán jól sikerült! :)
A csapatnak tökéletesen megfeleltél. Draco dolgozott, még szorgalmas is volt (pláne, miután Harryt eltüntette :D), és ügyes, sikeres, rafinált.
A kulcsod nem is lehetett volna ennél izgalmasabb. Egy portré, aki életre kel, és másokat ejt rabul a saját keretében. Szuper ötlet!
A karakterek tekintetében csak dicsérni tudlak. Harry és Draco hozták a formájukat, együtt, és Draco is, amikor egyedül maradt. Hermione segített, okosan és talpraesetten. Bella és a fura író brillíroztak mini-szerepükben, és maga az őrült Lestrange a tökéletességmániájával emlékezetes OC lett!
A cselekmény pörgött, pont megfelelő tempóban. Izgultam, mi történik majd, egy percre sem lankadt a figyelmem. Egyedül az első és utolsó, gyerekekkel közös Draco jelenetet éreztem elhagyhatónak. Nélkülük is elég lett volna, és bár kedvesek voltak, nem adtak hozzá sokat az élményhez.
Tetszett, ha még kételkedsz :) Nagyon!
Köszönöm, hogy olvashattam, és további sok sikert kívánok a kihíváson!

A pontok:
1: IGEN
2. Kulcs: 5 pont
3. Karakterek: 5 pont
4. Cselekmény: 5 pont
5. Tetszés: 5 pont

aoimuki 2014.02.10. 10:30:38

Kedves Író!

Idén nem tudtam részt venni a kihíváson és sajnos pontozni sincs időm, de a Te történetedet elolvastam. :) Köszönöm az élményt, jó volt a sztori, tetszettek a párbeszédek, a karakterek és mivel művészettörténetet tanultam korábban, kifejezetten örültem ennek a témának (ez is vitt rá, hogy elolvassam). :D A kezdet kezdetén azt hittem, Vermeer varázsló lesz, és azt vártam, kiderüljön, hogy élt ilyen sokáig... :P Na de ez mellékes, nagyon élveztem! Volt benne néhány elírás, baki, amik azért szúrták a szemem, majd olvasd még át egyszer, de tényleg csak nagyon kevés volt. Gratulálok a történetedhez! :)

shanon widow 2014.02.12. 16:37:12

Szia!
Csak ennyit mondok: végre! És akkor zsebre is vágtam minden mást.

1. Megfelelt-e a történet a csapatának? IGEN
Draco Malfoy dolgozott, indokoltan, ráadásul szaktekintélyként - Harryvel. Szuper volt.

2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak? 5 PONT
Ez igen! Ennyi bravúros megoldást, mágiaismertetést és rejtélyt rég olvastam :) Lebilincselt, faltam a sorokat és sajnáltam is, hogy a végére értem. Tökéletes a módszered a kulcsot illetően, gratulálok!

3. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket? 5 PONT
Olyan jó volt végre úgy olvasni róluk, hogy nem kellett rettegnem semmitől... Bár alapvetően a romantikus ficek rajongója vagyok, innen egy cseppet sem hiányzott a bonyolódás, se a románcokra való kitérés, csak összecsiszolódtak, végre rájöttek, hogy tök jó fej a másik, és hogy akár ebből egy új barátság kezdete is lehet.

4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt? 5 PONT
Minden logikus és követhető, a cselekmény egyenes mederben folyt, nem maradt mellékszál, üresjárat, semmi. Egy jó történetet kaptunk humorral, akcióval, izgalommal és tökéletes kerettel, méltó lezárással. Pompás!
5. Mennyire tetszett a történet? 5 PONT
Engem nagyon megfogtál. Nem is ragozom tovább: szerintem így barátkoztak volna össze, ha jut rá helyük és idejük :)

Köszönöm az élményt!

Illy · http://www.nightlife.eoldal.hu 2014.02.14. 22:54:47

Kedves Szerzőtárs!

Csak azt tudom elmondani, amit előttem már sokan elmondtak: Lenyűgöző történettel ajándékoztál meg minket, le a kalappal. Tényleg, csodálatos élmény volt minden sora. :3 Különösen élveztem Draco és a gyerkőcök jeleneteit, annyira imádni valóak voltak, hogy az hihetetlen.
Hatalmas-hatalmas gratuláció ehhez a csodás történethez, egészen biztosan repülni fog merin a kedvencek közé, ha felkerül. :D

Rii chan

mrsppiton 2014.02.18. 18:35:01

Kedves Író!

Gratulálok a történethez, nagyon jókat nevettem olvasás közben, és annak ellenére, hogy már olvastam néhány nappal ezelőtt, ismét kicsit benne ragadtam. :D

Csapat: IGEN

Kulcs: 5 pont
...és még ezer hozzá, ha lehetne. Tökéletesen megoldottad, végre nem volt sem eltúlzott, sem figyelmen kívül hagyott momentum, ez így volt jó, ahogy megírtad.

Karakterek: 5 pont
Imádtam Dracót, imádtam Harryt, imádtam, Bellatrix portréját, a szövegeit, mindent! :) Egyáltalán nem éreztem senkit sem OOC-nek.

Cselekmény: 5 pont
Örülök, hogy itt tényleg a munkára és nem a romantikára esett nagyobb hangsúly, gördülékeny volt, se nem túl hosszú, se nem túl rövid, minden benne volt.

Tetszés: 5 pont
Nyugodt szívvel adok az egész történetre maximális pontszámot, mert ez volt a másik, amelyik nagyon elnyerte a tetszésemet. Tökéletesen oldottad meg a feladatot, tényleg a kulcs felhasználására törekedtél, a karakterek pedig nagyon ott voltak. :)
Gratulálok, köszönöm, hogy olvashattam, sok sikert és magas pontokat kívánok! :)

mrsppiton, Kritika Klub (a Merengő fórumán megtalálsz minket)

Czene Mariann 2014.02.23. 17:20:59

Kedves Író!

Végre fülig vigyoroghatok megint, mert lebilincselően jó kis mesét alkottál! Ráadásul nincs benne szerelem, karakter hűek a szereplők és igencsak izgalmas mind a történet, mind a mágikus festmény elmélet!

Csapat: igen

Kulcs: 5 pont

Karakterek: 5 pont
abszolút jók voltak, Draco-Harry, ahogy összeszólalkoztak, Hermione esze, és Bella hátborzongatóan tökéletes volt :)
Smith is tetszett, kellően száraz modorú parancsnok volt. Ezen meg akkorát nevettem: "Azért önöket választottuk erre a programkísérletre, mert mindkettejük közvetlen főnöke könyörgött, hogy megszabadulhasson maguktól. Ha nem tudják azt az eredményt produkálni, amit ettől a kísérlettől elvárunk, akkor ki vannak rúgva. Értik?"
:D olyan jellemző a fiúkra

Cselekmény: én bírom a mesében a mese szerkezetet, a kaland meg pont eléggé izgalmas, mégis teóriában és humorban gazdag volt. Örültem, hogy volt egy kis Draco lelkizés is, de nem ment semminek a rovására.
5 pont

Tetszés: 5 pont
Imádtam, köszöntem, nagyon sok sikert és magas pontokat kívánok!!!
Mariann, Kritika Klub tag
(megtalálsz minket a Merengő Fórumán!)

kyraper 2014.02.25. 10:26:23

Kedves Író!

Hogy én mennyire imádom ezt a történetet! *-* Az elején még vinnyogtam magamban, hogy legyen drarry, kérlek, kérlek, legyen drarry, de aztán hipp-hopp, tovaszállt ez a gondolat, és rájöttem, nem kell ide a drarry, jó ez így, ahogy megírtad.  Egyszerűen tökéletes volt az egész, a kulcsod felhasználása, a karaktereid, a cselekmény, minden a helyén volt.

Klisék? Ugyan! Milyen klisék? :P Igen, olvastam már olyat, hogy egy kép beszippantotta Harryt és Dracót (na, az tényleg drarry volt :D), de egyáltalán nem zavart, hogy hasonló történt itt is Harryvel. Nagyon szerettem azt a részt, amikor Draco elment Mr. Vermeerhez, imádtam, ahogy nyá(l)jaskodott Dracóval. A történet felépítése is remek volt, az eleje és a vége nagyon kis cuki volt, kimondottan szeretem az ilyen édes kis jelenteket, jót mosolyogtam a Potter és Weasley csemetéknek mesélő Dracón. Olyan elképzelhetetlen ez róla, de te mégis hihetően írtad meg, és ezt értékelem. Nagyon!

Miért nem dicsértelek még meg? *fejvakar* Bár nem részleteztem, de teljesen egyértelmű, hogy a csapatodnak is maximálisan megfeleltél. Smith-t imádtam, kellett az elején ez a határozottsága Harryvel és Dracóval szemben, vigyorogtam is rajta, hogy milyen keményen bánt velük, de így volt jó, ha hagyja, hogy Potterék nekiálljanak ellenkezni a közös munka ellen, az nem sok jóra vezetett volna. A stílusod remek, nagyon jól írsz, könnyedén, olvasmányosan. Jobban szeretem a slash sztorikat, mégha csak leheletnyi slash szál van benne, de innen most tényleg nem hiányzott, tökéletes volt ez a felállás.

Köszönöm, hogy olvashattam, sok sikert kívánok Neked!

Szia, Kyra
Kritika Klubtag (Megtalálsz minket a Merengő fórumán ;) )

Pontok:
1. Igen
2. Kulcs: 5 pont
3. Karakterek: 5 pont
4. Cselekmény: 5 pont
5. Tetszés: 5 pont

kyraper 2014.02.25. 10:28:41

Bocsánat, még annyit, hogy mi ez a cím? :'D Megláttam, és szemöldök felhúzva nyitottam meg a sztorit, hogy mit várhatok egy ilyen egyszerű cím után. Cseles vagy. :D Egy semmilyen (bocsánat, de ez tényleg az a történethez képest)cím után nem gondoltam, hogy ennyire nagyszerű és fantasztikus történetet kapunk, úgyhogy emiatt is kellemesen csalódtam. ^^ Köszönöm!

*Nixie* 2014.02.26. 21:55:13

1. Megfelelt-e a történet a csapatának? IGEN

2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
5 pont. Tökéletes. :-)

3. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
5 pont. Néha nagyon zavaró tud lenni a sok OOC, de a te szereplőidet nem éreztem annak, szerintem mindenki tökéletesen önmaga volt. Annyi panaszom van csak, hogy Bellából és Mr. Rosensmitzből szívesen olvastam volna többet is. :-)

4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
5 pont. Faltam a betűket az izgalomban, annyira vártam a megoldást. A keretet kiemelném, nagyon tetszett ez a mesélős megközelítés, annyira aranyosak voltak a gyerkőcök! :-)

5. Mennyire tetszett a történet?
5 pont. Imádtam a történetet, ilyenkor bánom, hogy mostanáig nem nagyon olvasgattam HP fandomban. :-) Gratulálok, és sok sikert! :-)

lexfelon 2014.02.27. 14:36:20

Kedves Író!

Én is csak osztani tudom az előttem szólók lelkesedését! :)

Megfeleltél a csapatodnak? Teljes mértékben!
IGEN

Kulcs: nagyon örülök, hogy ilyen jó történetet kerekítettél a kulcsod köré, ötletes megoldás volt, mellőzve mindenféle sablont.
5 pont

Karakterek: imádnivaló volt Draco és Harry is, együtt különösen szerettem őket (még ha Kyraperrel egyetértve én is reménykedtem egy pontig, hogy hátha mégis drarry kerekedik ki a dologból).
5 pont

Cselekmény: remekül jól felépített, átgondolt történetet hoztál nekünk, számomra öröm volt olvasni. Varázsvilágba oltott krimi, kellő csavarral. Ügyes!
5 pont

Hogy mennyire tetszett a történet? Gyakorlatilag csak szuperlatívuszokban tudnék róla beszélni, úgyhogy nagyon! :) Nagyon tetszett az az elgondolás is, hogy a gyerekek pizsamapartit tartanak a Malfoy kúriában - a mesében pedig jól elvezettél minket ahhoz a pontig, hogy ez reálisan meg is valósulhasson a jövőben. Ha lehetne, dupla ennyi pontot is szívesen adnék ;)
5 pont

Köszönöm, hogy olvashattalak, igazi élmény volt :)

lex, Kritika Klub

Clarey Quinn 2014.02.28. 02:26:17

Kedves Író! :)

1. Megfelelt-e a történet a csapatának? De meg ám, mint a sicc!
2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak? 5/5 pont
– Keveslem ezt az öt pontot, vagy nem is tudom, végigmennék az eddig pontozottakon, és levonnék egyet-egyet a pontszámokból, mert zseniális volt a kulcsfelhasználásod. Nem elég, hogy hangsúlyosan szerepelt, de még új dolgokat is behoztál vele az fandomba, ami teljesen hihető is volt.

3. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket? 5/5 pont
– Ooc? Jól átvertél! :D Igazán a helyükön voltak a fő- és a mellékszereplőid is, kiválóan hoztad a jellemüket és a kapcsolataikat, ezenfelül hitelesen és indokoltan alakítottad őket. Tetszett, hogy tényleg az oc és a kevés szerepet kapó karakterek is a helyükön voltak.

4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt? 5/5 pont
– Minden a legnagyobb rendben volt. Sem logikai bukkanót, sem hiányosságot nem találtam benne, a történet végig izgalmas maradt, nem laposodott el sehol, szépen vezetted a szálakat, és nagyon jó stílusban írtad meg az egészet, passzolt hozzá.

5. Mennyire tetszett a történet? 5/5 pont
– Nem mondom, hogy nem elvárásokkal álltam neki a történetednek, mert már eljutottak hozzám kósza információk, hogy ez bizony nem semmi, hanem kifejezetten egy valami. Féltem, hogy túl nagy körülötte a hype, és majd jól pofára esek... De megugrottad az elvárásaimat, és minden betűjét imádtam, egytől egyig. Profi munka, érződik rajta, hogy nem az első munkád. Hálás vagyok érte, hogy ezt megírtad, mert nagyon jó kikapcsolódás volt. Csak gratulálni tudok hozzá, és előmelegíteni neki egy helyet a kedvenceim között.

Köszönöm, hogy olvashattam!
Üdvözlettel:
Clarey
Kritika Klub Tag – Megtalálsz minket a Merengő Fórumán!
süti beállítások módosítása