Akinek a szíve ma a kezünkben van: Draco Malfoy!

Cím: Egy hét a világ
Csapat: Draco
Kulcs: „Ő a dal, mit suttognak a fák,
             A csend, a meghitt éjszakák
.”
           (Máté Péter: Ő)
Jogok: A jogok teljes mértékben J. K. Rowlingot illetik, én csak kölcsönvettem a szereplőit, hogy szórakoztassalak Benneteket, és megadjam Dracónak a legtökéletesebb férfit, akit csak kaphat. És fordítva.
Műfaj: Romantikus novella
Figyelmeztetések: Slash, AU, fluff, helyenként durva nyelvezet, OOC karakterek
Korhatár: 16
Tartalom: Két exmardekáros, egy kiküldetés és a háttérben kavaró exgriffendéles kalandjai. Sajnos, nem szerelmi háromszög. Vagy mégis?
Megjegyzések:
1.  A dőlt betűvel szedett részek Draco és Blaise rövid visszaemlékezései az együtt töltött roxforti éveikről.
2. A dalt, melyből a kulcsom lett kiemelve, Máté Péter előadásában meghallgathatjátok itt: https://www.youtube.com/watch?v=Q3mbxNcHHV0
 

Elolvasom

Szerző: malfoykihivas  2011.11.02. 19:00 7 komment

Címkék: slash draco kulcs6

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr553289329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rosemalfoy 2011.11.02. 19:46:23

Kedves író! :)

El nem tudod képzelni, milyen jó volt slasht olvasni, ráadásul ilyen jót. Igazán élveztem.
Íme a pontjaim!

Kulcs: 5
Köszönöm a linket az történethez, így még tökéletesebben éreztem benne a kulcsot. Szép alaphangulatot adott az olvasáshoz.

Karakterek: 5
A figyelmeztetésben fellelhető OOC miatt egy szavas sem lehet, de nem is igazán éreztem annak őket. Talán csak Dracót egy picit. De hát Blaisről nem tudjuk, hogy igazából milyen. De szerint nagyon jól megfogtad őt. Szerethető karakter lett.

Cselekmény: 5
Annyira könnyed volt az egész. És élvezetes. Harry amint mardekárossal szövetkezik, azért hogy mardekárosoknak legyen jó.
Elküldeni őket valahova, ahol kettesben lehetnek, egy "feladat" miatt, szintén jó ötlet volt.
O és imádom az aggódó Dracót, bár aztán akkor ott az ébredésnél megijedtem, hogy most akkor mi történt Blaise-sel, de szerencsére ő is csak megijedt, és mindent megoldottak.

Történet: 5
Szeretem a fluffyt, talán mert én is csak azt tudok írni, vagy mert a saját életemben is van elég dráma szeretek ilyen szép boldogsáról olvasni.
Blaise és Draco, nagy kedvenceim és együtt is szeretem őket, annak ellenére hogy inkább Drarrys vagyok.
MInt már többször is mondtam, nekem nagyon tetszett az egész történet.
Köszönöm, hogy olvashattam.

Sok sikert a Kihíváshoz, és sok szép pontot.
Puszi: rosemalfoy ( RoseM ) Kritika Klub Tag ( megtalálsz minket a Merengő fórumán )

sevsnape78 2011.11.02. 20:04:46

Kedves Író!

Még sosem olvastam Blaise/Draco párosítású slasht, de ez nagyonnagyon tetszett. :))

Kiírtad a fluffot figyelmeztetésként, őszintén szólva nem rajongok a műfajért. Ám ma kifejezetten valami könnyedségre vágytam, írtó rossz napom volt, de most estére jó kedvem lett, a Te történeted pont azt nyújtotta, amire szükségem volt. Tökéletes kikapcsolódást, szórakozást.

Dracót szerintem eltaláltad, tökéletesen visszaadtad az ő jellemét, nem volt számomra túlságosan OOC. Blaise-t nem ismerjük annyira, így a kedvedre alakíthattad őt, és mit mondjak, nagyon szexi lett. :D

Amikor a kastélynál jártak, és nem történt semmi rendkívüli, akkor ott már volt egy sejtésem, hogy valaki direkt azért küldte őket el, hogy kettesben lehessenek, és végre összejöjjenek. :) Így nem lepődtem meg annyira a végén, amikor kiderült a turpisság. ;)

Aranyosak voltak a visszaemlékezések, jókat mosolyogtam olvasás közben.
Nem is szaporítom tovább a szót, köszönöm, hogy felvidítottál. :) Nagyon jól szórakoztam. A képi illusztráció is tetszett. ;) Azt hiszem körül fogok nézni, és keresni fogok még ilyen párosítású történeteket. :D

A pontjaim:

Kulcs: 5pont
Karakterek: 5pont
CSelekmény: 4pont
Történet: 5pont

Gratulálok, és további sok sikert a kihíváshoz!

Ancsa1537 2011.11.02. 22:03:19

Kedves Író!

Kulcs: 5
Azt hiszem nagyon szép az a kulcs, amit fel kellett használnod, és ez egy szép megoldás volt, ahogy tetted.

Karakter: 5
Amikor az író kirakja az OOC figyelmeztetést, én nem szoktam belekötni a karakterekbe. Most sem teszem.

Cselekmény: 5
Tetszett a kidolgozottsága, nekem nem volt vele gondom.

Történet: 5
Most mit mondjak? Szerettem! Egy könnyed, édes írás volt, végre egy slash, happy enddel a végén. És a páros... Nem mondom, hogy a kedvencem, de valami olyasmi. Jók Ők együtt, és a Te tolmácsolásodban igazán jó volt olvasni Róluk. Köszönöm!

További sok siker és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa!

Rosebimb 2011.11.03. 14:09:41

Jól kidolgozott történet volt, mintha nem is határidőre írtad volna. Büszke lehetsz magadra! A szereplők szerethetőek voltak, és még így is, hogy Harry mellékszereplő volt, nagyon jól megírtad őt. Rengetegszer tapasztalom, hogy Harryt szerencsétlen balfékként írják meg, ezért örültem neki, hogy te nem tetted ezt :)

1. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
4

2. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
5

3. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
5

4. Mennyire tetszett a történet?
4

Lilcsyke 2011.11.09. 21:01:37

Szia!

A végén mintha kicsit felgyorsítottad volna az eseményeket, talán a lejáró határidő, vagy ilyesmi lehet a dologban, ez egy picit kurta-furcsa volt nekem, de egyébként minden sorát imádtam :) Szeretem Blaise-t, és te azt fogtad meg benne, amit én szeretek :) Nekem egyáltalán nem tűnt oocnak :) Köszi a történetet :)

Pontok:
Kulcs: 5
Karakterek: 5
Cselekmény: 4
Történet: 4

MK Szerző 2011.11.11. 15:56:39

Kedves Rosemalfoy!

A történet mellé nem véletlenül csatoltam a dal linkjét, bíztam abban, hogy lesz olyan, aki meghallgatja. A történetem nem kimondottan a dalból kiemelt kulcsra íródott, folyamatosan hallgattam a dalt írás közben, és hagytam, hogy a hangulata hasson rám. Köszönöm, hogy meghallgattad a dalt!

No, igen, az a fránya OOC figyelmeztetés. Sokan szeretünk elbújni mögé ahelyett, hogy inkább igyekeznénk azon dolgozni, hogy minél IC-bb karaktereket alkossunk. Nekem is ez a célom, de ez most sem sikerült tökéletesen, így kelletlenül bár, de odabiggyesztettem a figyelmeztetések közé.
Blaise-t nem amiatt választottam Draco mellé, hogy könnyebb dolgom legyen, mert nem sokat tudunk róla. nagy Blaise rajongó vagyok, szeretek róla írni, és ebben a történetben sikerült Őt olyannak írnom, amilyennek látni szeretem. Boldog vagyok, hogy elnyerte a tetszésed.

A cselekménnyel, bevallom, nem vagyok annyira megelégedve, ahogy Te . Sokkal kalandosabban, cselekményesebben meg lehetett volna írni azt az egy hetet, de sajnos több figyelmet fordítottam az érzelmeik bemutatására, így kicsit háttérbe szorultak a tényleges események. Én is szeretem a fluffyt, és nem is igazán tudom elkerülni a történeteimben. Tudom, valakinek már ennyi is sok lesz, de azért remélem, senki nem kap cukorbetegséget a ficemtől! *nevet*

Köszönöm ezeket a gyönyörű pontokat és a tartalmas kritikát! Hálás vagyok minden szavadért!

Pusz,
az Író

~ * ~

Kedves sevsnape!

Örömömben könnybe lábadt a szemem a kritikádtól! Engem nagyon könnyű meghatni, de mivel nem számítottam arra, hogy Neked ennyire tetszeni fog az írásom, nagyon meglepődtem. Boldog vagyok, hogy pont egy olyan hangulatban talált Rád a ficem, amikor vevő voltál rá, bár azt nagyon sajnálom, hogy egy borzasztóan rossz nap állt Mögötted! 

Sajnos nálam nem létezik fic fluff nélkül, bár már egyre inkább igyekszem odafigyelni arra, hogy megtaláljam az arányt a fluff, az akció és a kicsit borongós, szomorkás hangulat között.

Jaj, nagyon örülök, hogy szexinek találtad Blaise-t, ez lett volna az egyik célom . Szerettem volna olyannak mutatni, amilyennek én látom: egy édes, szexi, imádnivaló pasiként. Dracón azért még bőven van mit gyúrnom, hogy az igazi önmaga legyen, de ha Te tökéletesnek találtad, ki vagyok én, hogy vitatkozzam Veled? 

A visszaemlékezéseket szerettem a leginkább írni az egész ficben, ott tudtam a leginkább azt a melankolikus, szomorkás hangulatot hozni, amit nagyon szeretek. Nagy öröm számomra, hogy megszeretted ezt a ficet, és boldog vagyok, hogy felvidítottalak vele egy kicsit. Mindenképpen javaslom, hogy nézz körül, mert bizony találsz ezzel a párossal nagyon édes és szórakoztató írásokat! *Ez itt a reklám helye: Heteira és Luna_L írtak közösen ficeket a párossal ;)*

Hálásan köszönöm Neked ezt a kedves kritikát, és a szép pontokat! Sok jelentenek számomra a szavaid!

Pusz,
az Író

~ * ~

Kedves Ancsa!

Nagyon imádom a kulcsot, amit megszereztem magamnak, az első – na, jó a második- pillanatban tudtam, hogy pontosan erre van szükségem. Egyből rávetettem magam, és amikor eldőlt, hogy ténylegesen az enyém, akkor egész este csak ezt a dalt hallgattam, és azonnal megszületett ennek a ficnek az ötlete.

AZ OOC figyelmeztetés… a véleményem erről az, hogy nekünk, ficelőknek törekednünk kell arra, hogy minél inkább megtartsuk a JKR által teremtett karakterek eredeti jellemét, személyiségét, és nem szabad az OOC figyelmeztetés mögé bújnunk. Sajnos, nekem még nem sikerült ezt elérnem, de igyekszem, ez az egyik célom.

Bár hajlamos vagyok a depi endre, soha nem vagyok képes azt hozni, és ámulva nézem azokat az Író társaimat, akik mesterfokon űzik az angstot, tökéletesen teremtenek komor, sötét hangulatot. Nekem ez még nem megy, így inkább fluffyba fojtom a szereplőimet, és romantikus írásokat alkotok.  Örülök, hogy ez Neked bejön, annak ellenére, hogy a páros nem igazán a kedvenced. Én nagyon szeretem Őket együtt és külön-külön is, nem volt bajom azzal, hogy most eljátsszam velük, és összehozzam Őket. Szerintem egy igazán összeillő és tökéletes pár, nézd csak meg a képet! Hát nem gyönyörűek? 

Neked is nagyon szépen köszönöm ezeket a magas pontokat, és ezt a kedves kritikát! Sokat jelent nekem, hogy ennyire szeretted a történetem!

Pusz,
az Író
~ * ~

Kedves Rosebimb!

Bár ez egy Malfoy kihívás, ahol az volt a dolgom, hogy Dracót minél karakter hűbben mutassam be, számomra mégis hatalmas dicsérettel bír, hogy szeretted a Harrymet! Tudom, hogy nem igazán lett olyan, amilyennek a könyvekből ismerjük, de mégis örülök annak, hogy szeretted Őt olyannak látni, amilyennek mutattam. Köszönöm Neked, ahogy a többi dicséretet is, komolyan, szerintem meg sem érdemlem!

Szerintem Te sem tudod, hogy mennyire várjuk a véleményeiteket, nagyon sokat jelent nekünk, Íróknak, hogy minden este jöttök és véleményezitek az írásainkat! Köszönöm, hogy kitartasz, dicsérsz minket, olvasol és véleményezel!

Pusz,
az Író

draconia 2011.11.20. 23:48:48

Hm-hm-hm. Draco-Blaise-t egyszer írtam jómagam is, de az valami rém pocsék egy szörnyedelem lett, azóta már másképp írok - egy dolog viszont megmaradt: Blaise nekem olasz, vagy legalábbis latinos :) Ez teljesen szubjektív hülyeség, csak a kép miatt mondom - képtelen vagyok így elképzelni őket.

OoC, ooc... és fluff. Ezektől óva intenélek annyiból, hogy be tud nagyon skatulyázni egy írót. Veszélyes terep, mert meg lehet nagyon szokni, és belekényelmesedik az ember. Azt hiszem, ezt a lécet megugrottad, most lehetne menni más felé. Azt írod egyik kritikaválaszban (amit külön becsülök, hogy írtál a kritikusoknak, az interakció mindig jó dolog, jobb, mint a lenyelt bántalmak, amik akár oldódhatnak is, a van kommunikáció) - szóval azt írod egy helyütt, hogy lehetett volna kalandosabb, cselekménydúsabb az adott időszak; de a jóisten mentsen tőle. Lehetne kalandosabb, ha ez egy mese lenne fiatalabbaknak :)) de én külön örültem, hogy nem lett kalandosabb: az érzelmeken volt a hangsúly. Itt éreztem azt a bizonyosat, hogy jöhet a következő lépcső, mégpedig a gondolatok. Ha azt meg tudod oldani, hogy azok kapjanak több teret, és csökkennek a párbeszédben közölt információk, akkor hatalmas lépéssel fog előrelépni ez a dolog.

A Draco-Blaise nem lesz a kedvencem, de ez nem baj, és fluffot sem fogok írni sem, és olvasni sem igazán, sok mást nem tudok hozzátenni: szeretném érezni Draco gondolatait, indítékait - ott van Benne.

további sok sikert,

üdv, dr

Kulcs: 5 - teljesen benne volt
Karakterek: 4 - tényleg ooc-k picit.
Cselekmény: 4
Történet: 3 - a vége picit elsietett volt, több gondolati tartalommal jobban felhúzható az egész.
süti beállítások módosítása