Újabb, Dracóról szóló történet:

Cím: Cserebere szerelem
Csapat: Draco
Kulcs: „Nincs semmilyen szenvedély,
               Ami nálad jobban kell, és ez soha nem múlik el.”

              (Tankcsapda: Föld és ég)
Jogok: Minden jog J. K. Rowlingé, én csak „kölcsönvettem” a szereplőit, hogy elszórakoztassam magam és másokat.
Műfaj: Humoros, romantikus novella
Figyelmeztetések: AU, slash, erotikus tartalom, Mpreg, OOC szereplők
Korhatár: 18
Tartalom: Draco Malfoynak nősülnie kell. A családi tanács kiválasztotta a tökéletes jelöltet, de ő másra vágyik. Hogy közelebbről is megismerhesse jövendőbelijét, barátjával nevet cserél a nagy találkozásra. Nem is sejti, hogy leendő párja szintén ebben mesterkedik…
Megjegyzések: Készült az I. Malfoy Kihívásra.

Elolvasom

Szerző: malfoykihivas  2011.11.11. 19:00 4 komment

Címkék: slash draco kulcs9

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr263278568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa1537 2011.11.11. 20:23:33

Kedves Író!

Kulcs: 5
Nagyon tetszett, ahogy a végén bele is írtad a történetbe, de azt kell mondjam, hogy enélkül is szépen jelen volt.

Karakter: 5
Kint volt az OOC figyelmeztetés, így nem tartanám jogosnak emiatt a levonást. És amúgy is, nekem tetszettek. :-)

Cselekmény: 4,5 (Ha nem lehet, akkor 5)
Volt benne egy pár elírás, ezért nem adtam maximum pontot. Bár... lehet, hogy mégis.

Történet: 5
Nekem nagyon tetszett! Élvezet volt olvasni, köszönöm, hogy elszórakoztattál.

További sok siker és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa!

sevsnape78 2011.11.11. 21:08:44

Kedves Író!

Mpreg. Jajj, amikor elolvastam, hogy ez is lesz benne, kicsit húztam a számat, ugyanis nekem az annyira abszurd. Talán két történetet olvastam, amiben ilyesmi szerepelt, és alig tudtam végigrágni magam azokon a jeleneteken. Szerencsére nálad csak említés szintjén volt jelen, így fellélegeztem. :)

Kulcs: 5pont - Tökéletes megoldás volt, külön tetszett, hogy belefoglaltad egy mondatba is.

Karakterek: 3pont - Tudom, kint volt a figyelmeztetés, hogy OOC szereplők. Ám így is sokszor csak lestem, hogy elvileg ők már felnőtt férfiak (többször használtad te is a történetben ezt a szót rájuk), mégsem úgy viselkedtek, sokkal inkább tűntek tiniknek. Ha a Roxfortban játszódott volna még iskola időben, akkor semmi kifogásolnivalóm nem lett volna, de így... Ez nem tetszett bennük.
Egyébként voltak jó villanásaik is, mind Harrynek, mind Dracónak. Külsőleg szépen jelenítetted meg őket, és Dracónak is voltak tipikus malfoyos megmozdulásai, megjegyzései. A többi szereplődnél Ron szerintem tökéletesen "ronos" lett, Hermione és Blaise pedig szintén jóra sikerültek.

Cselekmény: 4pont - Fenomenális ötletre építetted a történetedet, és szépen, egyenletesen végig is vezetted. Amikor elolvastam a tartalmat, attól féltem, hogy nehogy belekavarodj a szerepcserébe, de ügyesen megcsináltad. :)
Ami nem tetszett, az a túl gyors egymásra találás, főleg a szex terén. Alig ismerték még egymást, aztán hipp-hopp, máris ágyban (biliárdasztalon, seprűtárolóban) voltak.
Ezektől függetlenül mint említettem az ötleted nagyon tetszett!

Történet: 4pont - Könnyed, humoros történetet írtál. Péntek estére tökéletesen megfelelt, mondjuk úgy, a hétköznapok befejezésének. :)
Itt-ott voltak szóismétlések, de ezeket egy bétázással majd ki tudod javíttatni.
Itt is megjegyzem, hogy örülök annak, hogy nem kavarodtál bele a szerepcserébe, nekem legalábbis tökéletesen követhető volt.

Gratulálok, és további sok sikert a kihíváson!

rosemalfoy 2011.11.18. 17:57:42

Kedves író!

Igazán örültem, hogy újra Drarryt olvashattam.

Kulcs: 5
Szépen benn volt, nincs mit mondanom.

Karakterek: 4
Engem általában nem zavar az OOC-ség, de itt most néhol még is zavaró volt, de ez főleg a két főszereplődre, Dracóra és Harryre volt jellemző. Ron és Hermione olyan volt, amilyennek lennie kellett.

Cselekmény: 5
Nekem nagyon tetszett, az elején kicsit izgultam, hogy majd sajnos beleesel abba a hibába, hogy összekevered a szereplőket, de szerencsére ez nem történt meg. Szépen követhető volt minden.

Történet: 5
Mindent összevetve, nekem nagyon tetszett, az mpreggel, sincs semmi bajom sem. Gratulálok hozzá, szerintem én még párszol elolvasom főleg, ha egy kis jó kedvre van szükségem. Köszönöm, hogy olvashattam.

Sok sikert a Kihíváshoz, és sok szép pontot.
Puszi: rosemalfoy ( RoseM ) Kritika Klub Tag ( megtalálsz minket a Merengő fórumán )

Rosebimb 2011.11.18. 19:37:53

Wááá! Nagyon jó volt, teljesen feldobódtam tőle! A szereplőket olyan humorosan dolgoztad ki, egyszerűen minden sorát élveztem. A töri felében vagy sírva röhögtem, vagy csapkodva kacagtam, vagy hisztérikusan hahotáztam. Nagyjából ennyi. Nagyon tetszett.

1. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
5

2. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
5

3. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
5

4. Mennyire tetszett a történet?
5
süti beállítások módosítása