buvesz_magus_menetrend.jpgKedves Olvasók!

Jó szórakozást kívánunk a mai történethez:

CÍM: A tudatlanság fogságában
CSAPAT: Bűvész
KULCS: menetrend
JOGOK: J.K. Rowlingot és a WB-t illetik.
MŰFAJ: slash, romantikus, akció
FIGYELMEZTETÉS(EK): slash, erotikus tartalom (non slash)
KORHATÁR: 18
TARTALOM: Dracót a végső csata alatt eltalálja egy átok. Harry szeme láttára haldoklik, majd Amerikában kezd új életet, emlékek nélkül. Ám a varázsvilág, és főkánt Harry Potter nem tud meglenni nélküle, így Harry a keresésére indul, dacára az őket üldöző halálfalóknak.

Kattintsatok ide, és olvassátok el a történetet!

Szerző: malfoykihivas  2014.02.09. 19:00 12 komment

Címkék: menetrend slash draco

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr455793549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó Lukács 2014.02.10. 21:34:32

Kedves Író!

Nagyon aranyos, könnyed történetet hoztál ma (bár lehet, hogy ezt csak a mágusmenetrend miatt gondolom így utólag), de előre elmondhatom, hogy jól esett olvasni.

1. Csapat: IGEN
Nem tudom eldönteni, hogy kellő hangsúlyt fektettél-e rá, de nem vonhatom kétségbe azt, hogy Draco ott dolgozott, megismerte Jesse-t, akivel alakultak dolgai, volt szerepe a történtben.

2. Kulcsok: 3/5
Itt azért már nehezebb dolgom volt. Valahogy nem nagyon éreztem jelentősnek, hogy a lány nem tudja a menetrendet, ezért taxival járnak. Kihagyható mellékszálként funkcionált, de végül is ott volt... csak minek.

3. Karakterek: 4/5
Itt ugye alapvetően egy teljesen új Dracót hoztál, amit emlékezetvesztéssel magyaráztál - szerintem hitelesen, így itt kénytelen voltam Harry és Narcissa IC tulajdonságait nézni.
Szerettem őket. Harryt, amikor a keresésére indult, és tajtékzott, mikor rájött, hogy hazudtak neki. Narcissát, mikor újra találkozott a fiával - ilyen nekem ez az asszony! Aki feláldozza mindenét az egyetlen gyermekéért.
Jesse kedves kis karakter volt a maga irritáló, semmilyen nemében. A funkcióját betöltötte, különösebb bajom nem volt vele, elvoltam vele.
Draco meg... nem fűznék hozzá különösebb kommentárt, mert megmagyaráztad, miért viselkedik így.

4. Cselekmény: 3/5
Kissé kapkodónak tűnt nekem a hazajutás és a Nott-szál. Értem én, hogy halálfaló és csináljuk-ki-a-kis-árulót dolog munkálkodott a háttérben, de némi kifejtésre szorult volna még a dolog.
Meg az emlékek visszanyerése is PAFF megoldódott... Ha ez csak ennyi volt, Harry sokkal hamarabb megtehette volna.
Sőt, miért nem próbálta meg megtalálni a billoggal korábban? Hiszen Sirius halála után is próbálkozott a tükörrel, szerintem itt is próbálkozott volna.

5. Tetszés: 4/5
Kedves kis történet volt, amit élvezet volt olvasni.

heloise

Baylon 2014.02.11. 18:10:11

Kedves Író!

Nagyon jó ötlet és nagyon jó történet! Én nem szeretem a slasht, és ezt minden itt lévő írásnál megjegyzem, itt csak olyan mértékben volt jelen, hogy egyáltalán nem zavart. Lássuk a szempontokat:

1. CSAPAT: Igen
Azt hiszem, nincs is mit hozzáfűzni. Mindenesetre az azért ide kívánkozik, hogy megint a padlón koppant az állam, hogy milyen frappáns dolgokat tudtok kitalálni. Lenyűgöző volt a novella háttere.

2. KULCS: 2/5
Ezt nagyon sajnálom... egyszerűen nem erről szólt, és még ahogy benne volt, az is nagyon erőltetettnek tűnt. Valahogy másképp kellett volna megoldani, Draco munkájából például egyenesen következett volna valamilyen megoldás... Kár érte, és ne haragudj az alacsony pontszámért.

3. KARAKTEREK: 5/5
Annyira tetszett ez a kis finom, elveszett Draco meg az önmagát és szerelmét kereső Harry, hogy az valami leírhatatlan. Gyönyörűen kidolgozott karakterek, de nem direkt leírással, gratulálok hozzájuk. A Jesse-típusú nőalakok a kedvenceim közé tartoznak; fel is ismertem, de egy picit keveselltem.

4. CSELEKMÉNY: 5/5
Szépen felépített írás lett, jó fordulatokkal, kellő mennyiségű történéssel. Ugyan Harry és Draco találkozása számomra kissé messze állt a sorsszerűségtől, de ez már csak szőrszálhasogatás.

5. TETSZÉS: 5/5
Abszolút. Nincs is mit mondanom; talán csak annyit, hogy a megrögzött antislashereknek kötelező olvasmány. :)

Sok sikert, jó pontokat!

Baylon

Hana Neko 2014.02.12. 10:53:00

Kedves Író!

Nagyon kedves történetet hoztál nekünk, pont erre volt most szükségem. :) Szeretem a drarryket, főleg az ilyen aranyos, könnyed történeteket, amikbe könnyű belefeledkezni.

Bár nem igazán éreztem, hogy Draco munkája lenne a történet középpontjában, mégis úgy érzem, sikerült megfelelned a csapatodnak. Elvégre Draco a muglik között élt és próbált boldogulni. Kifejezetten tetszett, ahogy ennek az előzményeit felépítetted. ^.^
A kulcsoddal már kicsit nagyobb bajban voltam, nem igazán éreztem, hogy sok köze lenne a történet alakulásához vagy bármilyen szempontból központi szerepet kapott volna. Ha nem itt olvastam volna és nem tudnám, hogy ez egy megszabott kulcsra írt történet, akkor talán eszembe se jutna ilyesmit keresni benne. Nálad a menetrend az én olvasatomban érdekes színesítő elem volt, nem pedig központi, meghatározó elem.

Draco karaktere nagyon szimpatikus volt, bár nem igazán hasonlított a könyvbeli önmagára. Persze ezt az emlékezet vesztéssel megmagyaráztad, így nem hagyott bennem rossz érzést, hogy ennyire kifordult magából, de azért egy OOC figyelmeztetést ilyen esetben szerintem nem ártana kitenned legközelebb. Csak hogy tudjuk, mire számítsunk. :)
Harry viszont nagyon tetszett. Szépen ábrázoltad, hogy mennyire megrázta, mikor szembesült hazugságokkal, tetszett a kitartása, hogy ő már pedig akkor is tudni akarta, mi történt és meg akarta keresni Dracót. Az elején kicsit irritált ugyan, hogy milyen sokszor kiemelted, mennyire nincs oka élni Draco nélkül, de a végére magára talált ő is és végre cselekedett. Ez tetszett benne nagyon.
Jesse… Bevallom, nálam ő kiverte a biztosítékot. Nem azért mert „bekavart” egy slash történetbe, az ilyesmivel soha nincs bajom, meglehetősen sok hetero történetet olvasok (régebb óta ráadásul, mint slasht). A történet egész ideje alatt nem tudtam rájönni miért zavar annyira, de a végére megértettem. Ő nekem tipikusan az a karakter, akitől tíz körömmel vakarom le a vakolatot. A semmilyen csaj, akit a rajongók tipikusan úgy írnak meg, hogy bármelyik kislány azonosulni tudjon vele és mindig a kedvenc férfi karakterükkel jön össze. Nincs is ezzel semmi gond, mert legalább Mary Sue felé nem vitted őt el, de engem akkor is bosszantott. Ha már egy OC csajnak kell összejönnie egy canon szereplővel, akkor az legalább legyen egyéniség. Sajnálom, ez nem ellened szól, egyszerűen nálam az ilyen karakterek nem egyszerűen „nem jönnek be”, hanem egyenesen irritálnak. ^.^”

A cselekmény szépen ki volt találva, ahogy azt már korábban is írtam, az alapötlet amire építkeztél nagyon tetszett. Igazából egy picit gyorsnak éreztem az eseményeket a végén, mint a kihíváson már több másik történetnél, itt is az volt a benyomásom, hogy keretek közé szorított a szószám. Mintha hirtelen valahol a második felében a történetnek szembesültél volna vele, hogy „hoppá, nem fogok beleférni a tízezer szóba”. Az elejével szemben, ami szép lassan bontakozott ki mind Draco, mind Harry oldalán a vége kifejezetten rohanó tempóra váltott. Nagyon kíváncsi lennék, hogy mi sül ki ebből az ötletből, ha nem vagy keretek közé szorítva, remélem a kihívás után lesz kedved hosszabban megírni a történet második felét. Engem nagyon érdekelne a bővített változata ennek a történetnek is. :)

Összességében kellemes olvasmány volt, még annak ellenére is, hogy Jesse jelenetein többnyire a falat kapartam és a szememet forgattam, várva, hogy tovább lépjünk végre. Öröm volt olvasni és nagyon remélem, hogy ezzel a jesses-dologgal nem bántottalak meg. Ez az én kis nünükém, ettől függetlenül a történet nagyon aranyos lett, gratulálok hozzá és köszönöm, hogy olvashattam! :)

Puszi,
Hana Neko

Csapat: Igen
Kulcs: 3
Karakterek: 4
Cselekmény: 4
Tetszés: 4

shanon widow 2014.02.12. 17:42:42

Szia!
Megint azt érzem, hogy bár alapjaiban jól megoldottál mindent és tartottad magad a szempontokhoz is, engem mégsem nyertél meg vele. A fene a hülye ízlésembe, de sajna vannak esetek, amikor nem tudom megmagyarázni, mi a bajom, csak van...

1. Megfelelt-e a történet a csapatának? IGEN
Draco muglik közé kényszerült, és nagyon jól érzékeltetted, hangsúlyos volt, hogy nem érzi természetesnek, nem találja a helyét. Szerintem ez rendben van.

2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak? 3 PONT
Jesse és a randik nélkül elveszett volna a kulcs. Sokkal inkább az emlékezet kiesés, a furcsa álmok voltak azok a momentumok, amikre nagyon jól kiélezted a sztorit - mondjuk ezzel a kulccsal én is bajban lettem volna, de talán ha Draco eltéved vagy valami... Fene tudja!

3. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket? 4 PONT
Draco össze volt zavarodva, áldozat, egy sérült férfi, tehát ezzel nem is kötekednék.
Harry nekem túl hősszerelmes volt, Narcissa pedig bár mondott sok mindent, mégsem éreztem annak az anyaoroszlánnak, aminek Harry előtt igyekezte feltüntetni magát. Jesse tipikusan az az amerikai lány, aki bár ártalmatlan, mégsem fog meg senkit különösebben, és ezért sajna a legtöbb esetben csalódhat... Amolyan időtöltésnek tűnt, ami azért nem volt szép Draco részéről, na de nem baj. Ez mellékes most.

4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt? 3 PONT
Elég gyorsan le lettek zavarva a bonyolultnak és nagy falatnak titulált lényeges események. Nagyobb füstje lett Nottnak és az emlékek visszaszerzésének, mint a lángja. Erre vigyázni kellett volna egy kicsit jobban.

5. Mennyire tetszett a történet? 3 PONT
Olvastatta magát, amiért meg kell dicsérjelek, mert nem zökkentem ki vagy hagytam abba a felénél. Ám nem tetszhet mindenkinek minden, mással nem tudom megindokolni a problémám, viszont konkrét szarvashiba sincs benne, amiről azt mondom, ezt nem olvasom el még egyszer vagy nem ajánlom. Egyszerűen nem tartozom a célközönséghez... Talán ha picit komorabb a hangulat és nincs szólimit, amit már annyit emlegettem a többi történetnél is, akkor kicsit jobb a helyzetem és könnyebben azonosulok, de most nem sikerült.

Azért örültem! :)

Virginie* 2014.02.15. 18:04:01

Kedves Író!
Hadd kezdjem azzal, hogy olvasás közben végig az volt az érzésem, hogy egy mozi elsötétített termében ülök, a vásznon peregnek az események, és a végén mindenki boldog lesz. Így is lett. A romantikus akciófilmben a szereplők megkapták, ami jár nekik, a szerelmesek egymásra találtak, és a címadó dal, valamint a vége felirat közé becsúsztattunk némi csatajelenetet is.
Tulajdonképpen forgatókönyvet írtál :)
A csapatodnak megfeleltél, láttuk Dracót a munkahelyén, képes is volt beilleszkedni közéjük, és abszolút mugli környezetben élt.
A kulcsodat már nem éreztem eléggé ügyesen felhasználtnak, talán csak amikor Harry a menetrend felől érdeklődött Dracónál. Ám a Jesse-féle "ott dolgozom, de nem tudom, mikor jön a metró" nem jött be.
A karakterekkel kapcsolatban vegyesek az érzéseim. Dracónak jó kifogás az amnézia, bár így is tapló pasi módjára viselkedett Jesse-szel. "Tetszem neked, én sem utállak, lefekszünk, másnap reggel gyorsan kijelentem, hogy nem akarok kapcsolatot, aztán randi, még egy éjjel együtt, végül: jaj, mégis egy pasi az igazi, nem te".
Harry jól alakította a minden akadályon átgázoló hősszerelmest, aranyosan lelkes volt :)
Narcissát és Pitont nem igazán tudtam a rowlingi világban elhelyezni, főleg a Harryvel való kapcsolatukat nem. A tegeződés végképp túlzás volt köztük.
A cselekmény pörgött, néha talán túlságosan is gyorsan. A metrós menekülésnél és a kúriabeli harcnál néha csak kapkodtam a fejem, ki hol van és mit csinál. Azon picit csodálkoztam, Errol hogyan képes egyetlen nap alatt kétszer átszelni az óceánt, de hajrá Errol!
Kedves kis történetet írtál, de bőven akadt volna még benne lehetőség. Talán ha lassabban írod, részletesebben kifejtve az érzelmi változásokat, alaposabban megmagyarázva, pl. Piton miért is nem bánja, hogy Harry legilimenciát alkalmaz nála... Narcissa miért tegezi Harryt, és bánik vele ilyen kedvesen, miközben hosszú ideje a képébe hazudik...
És sajnos bőven maradt a novellában hiba. Helyesírás, elírás, központozási hiba. Ezeket nagyon nem szeretem, megakasztanak olvasás közben, és rontják az élményt.
Ám a filmszerűség bejött, úgyhogy azt javaslom, a kihívás után dolgozz még vele picit, és igazán jó történet válik belőle!
További sok sikert kívánok!

A pontok:
1. IGEN
2. Kulcs: 2 pont
3. Karakterek: 3 pont
4. Cselekmény: 4 pont
5. Tetszés: 3 pont

mrsppiton 2014.02.18. 18:59:43

Kedves Író!

Igazán szépen fogalmazol, a történet pedig szívet melengető lett számomra, így annak ellenére, hogy elég semlegesen viszonyulok a slash műfajhoz, szép perceket okoztál, amit köszönök. :)

Csapat: IGEN
Egyértelműen megfelelt minden kritériumnak, ezt nem is ragoznám.

Kulcs: 3 pont
Egészen másra számítottam, főleg Draco munkájából kiindulva, de természetesen nem ezért adok alacsonyabb pontot, hanem azért, mert erőltetettnek éreztem ezt a fajta megközelítést. Igaz, nem a legkönnyebben felhasználható kulcsot kaptad, de meg lehetett volna oldani jobban is.

Karakterek: 5 pont
Én mindenkivel elégedett voltam, a helyzethez képest úgy viselkedtek, ahogy "kell". Narcissa érthető okokból nem mondott igazat Harrynek, habár nem nagyon szeretem az ilyen "gátló" szereplőket, mert túlságosan sokat bonyolítanak a helyzeten. Draco a körülményei ellenére teljesen rokonszenves volt, Harry pedig itt vitte nálam a pálmát, a szeretete, a gondoskodása, az aggodalma gyönyörű volt.

Cselekmény: 4 pont
Nagyon sok esemény volt benne, izgalmasak voltak a fordulatok, kedves a lezárás. A hazatéréses részt egy picit elsietettnek éreztem.

Tetszés: 5 pont
Tetszett a történet, érdekesek voltak a jelenetek, aranyos a befejezés, és a kulcs felhasználásán kívül nem igen lehet okom panaszra.
Néhány helyen lehagytál betűket a szavak végéről; ez összességében nem rontott az élvezeti értékén, de ha vége a kihívásnak és lesz időd, azért nézd át, ha javasolhatom. :)
Szép munka volt, köszönöm, hogy olvashattam, sok sikert és magas pontokat kívánok. :)

mrsppiton, Kritika Klub (a Merengő fórumán megtalálsz minket)

*Nixie* 2014.02.23. 14:18:40

1. Megfelelt-e a történet a csapatának?
IGEN

2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
3 pont. Erőltetettnek éreztem.

3. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
4 pont. Draco ugyan nem volt önmaga, de erre magyarázat az emlékezetkiesés. Jesse nem sok vizet zavart, Harry viszont tökéletes volt, nagyon tetszett. :-)

4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
4 pont. Nagyon pörögtek az események, főleg a végén éreztem úgy, hogy lassíthattál volna egy kicsit. A stílusod könnyed, akadt ugyan pár elgépelés és helyesírási hiba a történetben, de engem nem zökkentett ki az olvasásból.

5. Mennyire tetszett a történet?
3 pont. Nem mondom, hogy nem tetszett, de nem hagyott bennem mély nyomokat, sajnálom. Ettől függetlenül sok sikert kívánok neked! :-)

kyraper 2014.02.25. 11:49:16

Kedves Író!

Érdekes történet volt, vegyes érzelmeim vannak, mert alapjába véve tetszett. A gondom inkább csak a csapattal és a kulccsal van, valamint a cselekménnyel, de máris kifejtem.

Csapat. Hm, mondjuk, hogy megfelelt, hiszen Draco a muglik között élt, dolgozott, de igazán nem fejtetted ki jobban, pár bekezdésben letudtad, kicsit ilyen „ez is megvan” érzésem volt ezzel kapcsolatban, de végül is ott volt, benne volt. Kulcs, azaz a menetrend. Nem akarlak megbántani, de ez sem volt túl hangsúlyos. Mármint az volt, ha azt nézem, mennyire az arcunkba nyomtad, főleg a zárómondattal, szóval igen, te kihangsúlyoztad, de ha őszinte vagy magadhoz, akkor te is látod, nem volt lényeges szerepe a történet cselekményében a menetrendnek, anélkül is megáll ez a történet a lábán. Ezzel a két ponttal nagyjából le is tudtam azt, amivel bajom volt, jöhet a dicséret végre. ;)

Narcisszáért hálás köszönetem, örülök, hogy ilyennek írtad, én pont így szeretem őt, számomra ő ilyen. Gondoskodó, aggódó, szerető anya, aki mindent megtenne a fiáért. *-* Nagyon megmelengetted vele a szívem, ahogy Harryvel is, őt is pont olyannak írtad, amilyennek szeretem. Draco pedig édesen elveszett volna, nagyon sajnáltam őt, és szerintem hitelesen hoztad, jól írtad őt ebben az emlékezetét vesztett állapotban, és bár Jesse-t nem zártam a szívembe, a karaktereid nálam mindenképpen maximum pontot érnek.

A cselekménnyel viszont megint akadt egy kis bajom. Nagyon jól indítottál, a leíró részeid szépek, Draco és Harry érzései mélyek voltak, tökéletesen átéreztem mindkettejük szenvedését. Egészen addig, amíg találkoztak, iszonyatosan tetszett, ahogy vezeted a történetet, de ott, amikor elkezdtek menekülni, igyekeztek, hogy hamar hazajussanak, na, ott volt egy törés a cselekménynek. Túl gyors volt, túl kapkodó, nagy kár, mert ez egy remek történet. Maximum szószám ide vagy oda, mindenképpen bővítsd majd ki, mert érdemes.

Minden apró hiba ellenére, amiket felsoroltam a történeted nagyon tetszett. Izgalmas volt, fordulatos, érzelmes és megható, és persze a happy end sem elhanyagolható szempont. *-* Gratulálok hozzá, ügyes írás!

Köszönöm, hogy olvashattam, sok sikert kívánok Neked!

Szia, Kyra
Kritika Klub tag (Megtalálsz minket a Merengő fórumán ;) )

Pontok:
1. Igen
2. Kulcs: 3 pont
3. Karakterek: 5 pont
4. Cselekmény: 4 pont
5. Tetszés: 5 pont

Czene Mariann 2014.02.27. 09:14:57

Kedves Író!

Ahogy elnézem, én leszek a kisebbség, mert nem tetszett a történeted. (ne haragudj, egyszerűbb rögtön megmondani)
Az alapötlet jó, viszont azt nem hiszem, hogy egy homoszexuális férfi képes lenne nőkkel szeretkezni, még ha nem emlékszik a múltjára, akkor sem.
(a szex ösztönös, még egy alakalom belefér, de órákig tartó szeretkezés az számomra hihetetlen, már ne haragudj)

Piton agyába Voldemort nem volt képes belelátni, Narcissa hogy tudta volna meggyöngíteni?
És alvó házimanók a Malfoy kúriában??? ("Narcissa egyedül volt otthon, a személyzet és a házimanók is mind aludtak.") ettől a mondattól konkrétan sírni tudnék.
Errol szerintem nem képes átrepülni az Atlanti óceán felett egy levéllel a csőrében, vagy ha megteszi az napokba kerül, szóval eléggé késői lenne Molly figyelmeztetése.
(amúgy, hogy képzelted, Molly lett a Rend vezetője?)

Szerintem szerencsésebb lett volna, ha nem jönnek össze a végén, Harry csak hazaviszi Dracót.

Csapat:
igen, bár számomra nem derült ki, Draco peronőr volt?

Kulcs:
4 pont
Viszonylag sokat szerepelt, de inkább csak szójátéknak éreztem, semmint cselekményt befolyásoló tényezőnek.

Karakterek:
3 pont
Draco tetszett, de Harry szerintem nem fáradna ki egy nyomkövető varázslattól, a legilimencia meg hihetetlen húzás.
Narcissa jó volt, Piton erőtlen.

Cselekmény:
Gyors, különösen a végső csaták, és leírtam, hogy mit találok logikátlannak.
3 pont

Tetszés:
3 pont
Nem, nagyon nem, elnézést.
Vannak benne elütések, helyesírási hibák, és az ilyen megállapítások: "Kénytelen volt belátni, hogy ez az ország tényleg egészen más, mint Anglia" fájdalmasak.

Üdv!
Mariann, Kritika Klub tag
(megtalálsz minket a Merengő Fórumán!)

Czene Mariann 2014.02.27. 09:17:52

Amúgy miért slash címszó alatt van ez a fic, ha hetero szex van benne?

lexfelon 2014.02.27. 17:30:22

Kedves Író!

Megfeleltél a csapatodnak? Szerintem igen, hiszen dolgoztattad szegény Dracónkat.
IGEN

Kulcs: sajnos nem éreztem hangsúlyosnak, inkább a "hű, ezt kaptam, de nem is tudom, hogy mit kezdjek vele/valahogy csak beleteszem" esete állt fent.
3 pont

Karakterek: itt nem volt különösebb problémám egyik szereplővel sem (még a mugli lánnyal sem, pedig drarry rajongóként már csak becsületből sem szívlelhettem).
4 pont

Cselekmény: volt a történetnek eleje, közepe és vége, nem csaptál bele egyből a lecsóba, úgyhogy elégedett voltam.
5 pont

Összességében: nem volt különösebb problémám, olvastatta is magát a sztori, de egy csipetnyi pluszt azért hiányoltam. Még magam sem tudom, hogy mit, de ha rájövök, megírom.
4 pont

Köszönöm, hogy olvashattalak!

lex, Kritika Klub

Clarey Quinn 2014.02.28. 02:55:56

Kedves Író! :)

1. Megfelelt-e a történet a csapatának? Meg
2. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak? 5/3 pont
– Van a kevés kulcsfelhasználás, van a hangsúlyos kulcsfelhasználás... És van a szájbarágó kulcsfelhasználás, te az utóbbit választottad. Lényegi eleme nem volt a történetnek, mégis igyekeztél kiemelni, és ez zavaróvá tette. Ha nem lett volna kulcsod, valószínűleg bele sem írtad volna.

3. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket? 5/4 pont
– Sajnálom, hogy nem lehet félpontokat adni, de itt adok négyet, a cselekménynél pedig majd eggyel kevesebbet, mert mindkettő 3,5 lenne szívem szerint. Malfoy kihívásról van szó, erre te fogod a címszereplőt, és egy amnéziával elvágod a jellemét. Hűha, ez bátor húzás, és engem nem nyertél meg vele. Narcissa viszont nagyon tetszett, őt igazán jól hoztad, pont ilyen törődő és anyatigris szerű, mint ahogy vázoltad. Harry és Piton esetében nem voltam teljesen elégedett, Jesse pedig szürke és átlagos volt, talán észre sem venném, ha mellettem állna, és megijednék, ha megszólal.

4. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt? 5/3 pont
– Nos, volt benne jó néhány fandomhűtlen, logikátlan megszólalás, de alapvetően a cselekmény jó ötleten nyugszik. Kicsit megtörik félúton, és onnan eléggé kapkodóvá válik, de az eleje szépen ki van dolgozva. Szerintem kicsit dolgozd át a második felét, hogy passzoljon a kezdéshez, és figyelj az apróságokra, amik potteressé teszik az egészet.

5. Mennyire tetszett a történet? 5/4 pont
– Igazándiból erre is 3,5-t adnék, de a kulcsnál szigorúbb voltam, úgyhogy egyezzünk ki ebben a négyesben, és bízom benned látatlanban, hogy kibővíted a végét, hogy tényleg megállja a helyét a pontszám. Bájos a történet, kikapcsolt és szórakoztatott, és itt-ott csodálatosak a leíró részeid.

Köszönöm, hogy olvashattam!
Üdvözlettel:
Clarey
Kritika Klub Tag – Megtalálsz minket a Merengő Fórumán!
süti beállítások módosítása