Könnyű, selymes, illatos...
Mai kulcsunk a rózsaszirom. Két romantikus, malfoyos történetet ajánlunk erre a kulcsra. Legyetek a vendégeink!

Történet 1 - Évforduló

Történet 2 - Ha éjfélt üt az óra...

Ha elolvastad őket, gyere vissza, és értékelj, véleményezz, pontozz!
Mindkét drabble esetében döntsd el, hogy:
Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak? (adhatsz 1, 2 vagy 3 kockacukrot)
Mennyire tetszett a történet? (adhatsz 1, 2 vagy 3 kockacukrot)
Továbbá írd meg bátran (és persze kulturált formában ;-) ) a véleményedet. :-)

Szerző: malfoykihivas  2012.04.27. 17:00 7 komment

Címkék: ujjgyakorlat

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr814470244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa1537 2012.05.11. 14:37:36

Sziasztok Kedves Írók!

ÉVFORDULÓ:
Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
Nem is kétség, hogy szépen beleszőtted a történetbe a kulcsot. Csakúgy, mint később a szereplőidet a rózsasziromba. :-) A marcipán miatt pedig még hangsúlyosabb lett, három kockacukor.

Mennyire tetszett a történet?
Tetszett a páros, bár, fura volt kettejükről ilyen romantikus történetet olvasni. De tagadhatatlanul tetszett, így három kockacukrot adok.

HA ÉJFÉLT ÜT AZ ÓRA... :
Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
Talán nem volt annyira hangsúlyos, mint a másik történetben, de nekem tetszett a megoldás. Három kockacukor.

Mennyire tetszett a történet?
Luciusban gazdag volt ez a mai nap, de egyáltalán nem bánom. A páros, akikről írtál nem is olyan régen kerültek közel a szívemhez, jó volt megint Róluk olvasni. Ráadásul nagyon kedvelem a romantikus történeteket, így természetesen három kockacukrot adok.

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Sziasztok, Ancsa! Kritika Klub (Megtalálsz minket a Merengő Fórumán. :-D)

czenema · http://www.fanfic.hu/merengo/viewuser.php?uid=11282 2012.05.12. 11:52:35

Évforduló:
Kedves Író!

Irgum-burgum, dühös vagyok, mert én is fehér rózsaszirmokra szerettem volna fektetni a Drarry párosomat, és most mi legyen a nyoszolyájuk?!? :D
Na, ez már az én kínom lesz, de bizony én is úgy gondolom, hogy a fehér rózsa talán még szebb, előkelőbb, és persze nem elcsépelt a vöröshöz képest. Abszolút illik a Malfoyokhoz!

Kulcs: 3 kockacukor
Tetszés: 3 kockacukor

Tényleg fluff, tényleg olyan mint egy szép habos sütemény, viszont kellően felcsigáztál a jövőre nézve.
:)
Köszöntem:
Mariann, Kritika Klub Tag (Megtalálsz minket a Merengő fórumán).

czenema · http://www.fanfic.hu/merengo/viewuser.php?uid=11282 2012.05.12. 11:59:34

Ha éjfélt üt az orra:

Kedves Író!
Hirtelen sikeresen elfelejtettem, hogy hol olvasok, és Pitont vártam udvarlónak :DD
De ez is jó volt így, Luciusban tényleg van egy olyan "én mindent megkapok, amit csak akarok" hozzáállás, amitől hiteles lett a történet.

Picit a kulcs osztályzása nehéz, mert a másik történetben sokkal több a rózsaszirom, de attól még 3 kockacukor.

Tetszés: 3 cukorka, különösen az első két mondat kitűnő, olyan ragadozó szerű :)) Játszik a prédájával, a lánnyal és ez tényleg izgalmas.

Köszöntem:
Mariann, Kritika Klub Tag (Megtalálsz minket a Merengő fórumán).

Narce 2012.05.27. 16:24:36

Sziasztok!

Nekem a második történet sokkal jobban tetszett.

Pontok:
Évforduló:
kulcs: 3
tetszés: 1, nekem két pasihoz ez túl romantikus volt. Pláne Pitonhoz.

Ha éjfélt üt az óra...
kulcs: 3, mivel ugyan kevés szerepet kapott, de az volt a kulcsrészlet Hermione báli megjelenésében. És az a mondat is tetszett hozzá, hogy nem, Hermione nem volt anyagias lány... :)
tetszés: 3, ritka páros, de sokat ki lehet belőlük hozni. Lucius karakterébe itt is beleszerettem, annyira eltaláltad!
Alcyone, Kritika Klub-tag (a Merengő fórumán megtalálsz minket)

CielTheGayLord 2012.05.31. 16:03:12

Évforduló

Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?

A te hibád, hogy megéheztem egy kis csokira, de sajnos csak epret találtam a hűtőben… *sóhaj*. Mindazonáltal nagyon tetszett, ahogy beleszőtted, három csokit kérek. :D Nah, jó, három kockacukor.

Mennyire tetszett a történet?

Amikor elolvastam, hogy a cukormérgezős fluff lesz, már nevettem, és olvasás közben is sokszor sikerült, tipikusan az a történet volt, amit nem szoktam elolvasni magamtól. Szeretem ezt a párost, de több ansgttal, de nem tagadhatom, hogy tetszett. Három kockacukor.

Ha éjfélt üt az óra

Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?

Hm, nem hétköznapi megoldást választottál, hangulatos volt ez a parfümös megoldás. Három kockacukor.

Mennyire tetszett a történet?

Alapjában véve tetszett, de éreztem, hogy valamelyik Malfoy áll a háttérben. Mikor megláttam a végén, a „Mr Malfoy” nevet, majdnem sikítottam, nagyon nem szerettem volna Dramionét, de ezzel így ebben a formában semmi gondom nincs. :D Tetszett az álarcos bál, az ajándék… nem lehet egy rossz szavam sem. :3 Három kockacukor.

Üdv: LoWeDrUmAnDbAsS, Kritika Klub

Belp 2012.06.11. 07:48:40

@czenema: én is elolvastam a történetet de fehér rózsaszirmok nem voltak... eper ízű rózsalakú marcipán volt fehér csokigolyógyönyggyel...
süti beállítások módosítása