Lucius és a házasság...

Cím: Flavius
Csapat: Lucius
Kulcs:
„Kicsit korábban ébredek, csak úgy magamtól
S egyre ritkábban beszélek az álmaimról”

(Zorán: Számíthatsz rám)
Jogok: J. K. Rowlingot illetik, én csak eljátszadozom a szereplőivel, a magam és mások szórakoztatására.
Műfaj: komor novella
Figyelmeztetések: -
Korhatár: 12
Tartalom: Mi köze az árulásnak a szerelemhez? És Luciusnak?
Megjegyzés: Készült az I. Malfoy Kihívásra.


Elolvasom

Szerző: malfoykihivas  2011.10.26. 19:00 13 komment

Címkék: hetero lucius kulcs5

A bejegyzés trackback címe:

https://malfoykihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr483303581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sevsnape78 2011.10.26. 19:59:04

Kedves Író!

Valóban nagyon komor novellát írtál nekünk. A végére már potyogtak a könnyeim... Akkor tudok meghatódni, ha valaki képes úgy írni, hogy az érzések átjöjjenek a sorokon keresztül. Neked sikerült ezt elérni.
Lucius karaktere annyira IC volt, nem is tudom, talán ezen a kihíváson a Luciusos történetek között itt éreztem úgy igazán az Ő jellemét. Annak külön örülök, hogy nem csak a rideg oldaláról ismerhettem meg itt, hanem a gyengébbikről is. Arról, aki ennyire szereti a bátyját, akivel mindent megosztottak egymással, legyen az szerelem, vagy közös álmok, célok... Tetszett Flavius karaktere is, és amikor olvastam, megjelent a lelki szemeim előtt...
A takarós bűbáj megdöbbentő volt. Sajnálom, hogy nem tudták már megtenni, mert nem volt rá lehetőségük. :( Lehet, hogy akkor is lebuktak volna előbb-utóbb, de benne van a pakliban az is, hogy nem. Hogy sikerül nekik, és akkor új életet kezdhettek volna. De hát a sors sokszor kíméletlen, és csúf tréfákat űz.
Borzasztó lehetett Narcissának is. Így férjhez menni, ááááhh :((
Komor volt a történeted, és teljesen átjárt ez az érzés, amíg olvastalak. Sajnos nem lehet minden happy...
Utoljára hagytam a pontokat, mert szerettem volna először a benyomásaimat megosztani veled, kedves Alkotó.

Kulcs: 5pont - Teljesen rendben volt.

Karakterek: 5pont - Nekem tökéletesen átjöttek a szereplőid jellemzői.

Cselekmény: 5pont - Nekem tetszett, ahogyan felépítetted a novellát.

Történet: 5pont - Bár a történet komor és szomorú volt, mégis tetszett. Szépen fogalmazol, a soraid megteltek érzésekkel. Olyan volt, mintha egy filmet néztem volna.

Gratulálok, és további sok sikert a kihíváshoz!

sevsnape78 2011.10.26. 20:05:36

Az előbb kihagytam valamit: Kíváncsian várom, hogy kiderüljön a kiléted, mert biztos, hogy fogok még olvasni tőled! :) (Ha még eddig nem tettem volna meg)

draconia 2011.10.27. 21:51:07

Like. Komor kis angst volt, hmmmm. Luciushoz illő hangulattal, végig korrektül vitted az egészet. Szenvtelen mesélő hangján éreztem tolmácsolva végig, és épp ettől volt olyan különösen hatásos, pont ettől volt olyan ütős érzelmileg. Perfekt ellentét ez így.

Jól alkalmaztál minden kis fogást, ami a műfajhoz kell.

Egy fél megjegyzés, amitől még jobb lenne: ha picit kevesebbszer írod le a neveket. Néha jobb, ha 2-3 alkalommal utalsz inkább rájuk, "az idősebb", "a testvér" - és csak utána nevesítesz megint. Minden más teljesen rendben volt.

Köszönöm, így tovább!

üdv, dr

Kulcs: 5
Karakterek: 5
Történet: 4
Cselekmény: 4

Rosebimb 2011.10.28. 17:16:02

Voltak kétségeim, mikor nekikezdtem, de a végére elmúltak. Nagyon tetszett, kíváncsi vagyok, ki lehetsz.

1. Mennyire felelt meg a történet a kulcsnak?
5

2. Milyen jól dolgozta ki az író karaktereket?
5

3. Milyen jól dolgozta ki a cselekményt?
5

4. Mennyire tetszett a történet?
4

Ancsa1537 2011.10.28. 22:16:09

Kedves Író!

Kulcs: 5
Nagyon szépen használtad fel a kulcsot.

Karakter: 5
Igen, akár ilyen is lehet Lucius. Nekem ez teljesen belefért, bár, mindig érdekes Róla, mint érző emberi lényről olvasnom.

Cselekmény: 5
Nem volt hosszú a történeted, de azt hiszem minden benne volt, aminek benne kellett lennie. Nem éreztem, hogy ezt tovább kellett volna feszegetni.

Történet: 5
Természetesen maximum pontos. Nagyon szép történet volt, bár én nem szeretem a szomorú végű írásokat, de itt valahogy minden a helyén volt. Ez így volt jó, ahogy megírtad. Köszönöm!

További sok sikert és szép pontokat kívánok!

Szia, Ancsa!

rosemalfoy 2011.10.29. 12:26:22

Kedves Író!

Kellett, egy kis idő, hogy feldolgozzam a történeted. Azt hiszem ez sikerült, így hát Íme a pontjaim.

Kulcs: 5
Teljesen átérezhető volt, nagyon szépen használtad.

Karakterek: 5
Nagyon tetszett, minden karakter, jó volt olvasni Lucius egy érző oldaláról, és arról, a férfiról akit a könyvben is megismertünk. Flavius karaktere tökéletes lett és megható, láttam magam előtt.

Cselekmény: 5
Ebbe a nem túl hosszú történetben, annyi mondandó volt, hogy ha ha hosszabban írod, félő hogy elveszik a lényeg. Rendesen megtépáztad a szívemet ezzel a ficcel, de minden a helyén volt benne.

Történet: 5
Nem tudok semmiért sem pontot levonni, a vége, fájt is de egy aprócska remény ott pislákol, hogy ahogy Lucius is mondta, hogy talán Flaviusból maradt valami.
Köszönöm, hogy olvashattam.

Sok sikert a Kihíváshoz, és sok szép pontot.
Puszi: rosemalfoy ( RoseM ) Kritika Klub Tag ( megtalálsz minket a Merengő fórumán )

mese2626 2011.10.29. 20:25:43

Kulcs:5
Karakterek:5
Cselekmény:5
Történet: 5

Dorema 2011.10.30. 16:53:41

Kedves Író!

1.
A kulcsodat nagyszerűen használtad fel, az ébredés, és az álom keserűsége is szívbe markolóan őszinte, hatásos.

2.
Ez az a Lucius, akit szeretek: akinek mélyésge van, érezhető és élő figura, aki gyakran elszenvedője csupán a körülötte lévő történéseknek - egyetlen jellemvonását, az ügyes köpönyegforgatást hiányoltam, de egy ilyen történetbe nem is illett volna, ezért nekem ez így maximálisan tetszett.
Narcissának megadtad azt a törékeny szépséget, ami szerintem hozzá tartozik, és Flavius is bravúros, hiteles karakter.

3.
A cselekmény nagyon komor, sötét és kiúttalan volt, imádtam.

4.
Nem szép dolog így megríkkatni a szegény olvasót... de maga a történet elképzelhetetlenül gyönyörű.

Csak így tovább, sok siket a jövőre nézve!
Dorema

Pontok:
1. kulcs: 5
2. szereplők: 5
3. cselekmény: 5
4. történet: 5

Dorema 2011.10.30. 16:54:44

Más, adminoknak: észrevettem egy tagelési hibát a történetnél: a kulcs tag helyett slash tag került a történetre.

malfoykihivas 2011.10.30. 17:28:18

@Dorema: Köszönjük, máris javítottuk. :) Üdv, Luna

Emyke 2011.11.06. 12:13:54

Kedves Író!

Luciushoz illő, igazán megható történet. Végig gombóc volt a torkomban, épp könnyeket nyeldesek. Teljességgel elképzelhető, hogy Luciusnak ilyen gyerekkora volt, hogy ő egyáltalán nem kívánt magának ilyen életet, csak a körülmények áldozata. Flaviusról még sehol nem olvastam, őt külön köszönöm. Szerettem így Luciust, mert a könyvek alapján semmire sem tartottam őt, egy-két fic miatt kedvelem, és ez az írás is azok közé tartozik, amiben szeretni lehet. Köszönöm ezt a komor írást. Gratulálok hozzá. Emyke-Kritika Klub ;)

Lilcsyke 2011.11.06. 14:05:52

Szia!
Hú, nagyon érdekes sztori volt. Jó értelemben, persze. Nagyon tetszett a hangulata, letaglózott, komor és nyomasztó volt, szomorú, és mindent átéreztem benne, úgyhogy gratulálok. Szépen vitted végig, logikai hibákat sem találtam, helyesírás is rendben volt. Flavius karakterében érzek némi hajlást Gary Stu felé (férfi mériszú), de itt inkább Lucius a lényeg, maradjunk nála ^^. És még azért sem haragszom, hogy Narcissa és Lucius kapcsolatát így jelenítetted meg. A hetes könyv óta én őket igazi, összetartó családnak tekintem, olyannak, ahol a férj és feleség nem csak összeszoktak és ragaszkodnak egymáshoz és a gyerekükhöz, de szeretik is egymást - ebben a történetben ezt értelem szerűen nem kaptam meg, viszont mivel még csak Narcissa terhességének idején járunk, akármi is megeshet :) Köszönöm, hogy meghagytad a lehetőséget, hogy arra gondoljak, esetleg Draco hozza majd össze a két megtört szívet, így maximálisan elégedett vagyok <3 Köszönöm az élményt!

Pontok:
Kulcs: 5
Karakterek: 4
Cselekmény: 5
Történet: 5

Szissz2 2011.11.08. 21:41:26

Szia!

Érdekes volt ilyen irányban elolvasni Narcissa és Lucius kapcsolatát. Valóban komor hangulatot keltettél vele. Flavius szívszerelmemmé vált. Megtestesíti a tökéletes férfit, akinek csak egyszerű álmai vannak. Amit sajnos nem tud beteljesíteni. A szívem szakadt meg mikor elveszítettük őt. Annyira sajnáltam. Igazából a lényeg a mi kis Luciusunk. Teljesen az ő világában voltunk érzelmileg. A hidegség, ami mindig árad belőle. Érzelmileg akkora trauma lehetett, hogy egy elveszítette a testvérét, kettő a bátyja mennyasszonyát kell elvenni. Viszont ő mégis tartotta a hideg álarcot, kívülről úgy tűnt nem omlott össze.

Őszintén én mindenből megadom a maximumot. Nagyon szépen fogalmaztál, a szereplőkben sem volt kivetni valóm, kulcs és a cselekmény is tökéletesen be és fel lett építve.

Pontok:
Kulcs: 5
Karakterek: 5
Cselekmény: 5
Történet: 5
További sikerekben gazdag írást kívánok :)

Üdv, Szissz (Kritika Klub)
süti beállítások módosítása